Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 22 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας Μενέλαου Μακρυγιάννη με το συνδυασμό του Γιώργου Δακή

Αποφάσισα να είμαι παρών στις επερχόμενες Αυτοδιοικητικές εκλογές και είμαι έτοιμος να δώσω τη μάχη του σταυρού για Περιφερειακός Σύμβουλος με τον συνδυασμό <<Συμμαχία των πολιτών για τη Δυτική Μακεδονία>> με επικεφαλή τον Γιώργο Δακή. Μετά από ώριμη σκέψη και πολλές συζητήσεις με τους συνεργάτες μου, αποτελεί μια νέα αρχή η συμμετοχή μου στις Περιφερειακές εκλογές διότι θέλω να έχω ενεργό ρόλο στην διαδικασία λήψης των αποφάσεων που χαράζουν και διαμορφώνουν το μέλλον του τόπου μου. Θέλω να βοηθήσω και μπορώ λόγω της πολύχρονης εμπειρίας μου με τα κοινά και με τους ανθρώπους της υπαίθρου στη διαμόρφωση νέων πολιτικών που θα δώσουν νέα πνοή στον τόπο.
Η Περιφερειακή Ενότητα Κοζάνης έχει πολλές δυνατότητες αρκεί να αξιοποιηθούν ακόμη περισσότερο τα συγκριτικά τους πλεονεκτήματα. Συμμετέχω στις εκλογές γιατί πιστεύω ακράδαντα ότι μπορούμε να σχεδιάσουμε εκείνες τις δομές και να πάρουμε τις πρωτοβουλίες που θα αναγεννήσουν την ύπαιθρο και θα επιτρέψουν τους νέους ανθρώπους να μείνουν στον τόπο τους και να συμβάλλουν ενεργά στην αναγέννησή του, στον τομέα της κτηνοτροφίας και σε όλο το φάσμα των παραγωγικών και αναπτυξιακών δράσεων.
Τέλος θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς τον Γιώργο Δακή για την τιμητική πρόταση στο πρόσωπό μου, να συμπορευτώ μαζί του.

9 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δ ή λ ω σ η του Μενέλαου Μακρυγιάννη για τις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου 2014
Δεν θα διεκδικήσω τον Δημαρχιακό Θώκο του Δήμου Σερβίων - Βελβεντου στις εκλογές του Μαΐου 2014.
Δεν εγκαταλείπω την πολιτική και θέλω να ευχαριστήσω μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου, όλους τους Συνεργάτες και τους Συμπολίτες μου, που με στήριξαν και που συνεχίζουν να με στηρίζουν μέχρι σήμερα.

Λόγω της δύσκολης οικονομικής συγκυρίας όμως, είμαι αναγκασμένος να ασχολούμαι περισσότερες ώρες με τις επαγγελματικές μου δραστηριότητες, γεγονός που με αποκλείει από την καθημερινή μου ενασχόληση με τα προβλήματα του Δήμου.
Είναι βεβαίως αυτονόητο ότι παρόλο που δεν θα είμαι υποψήφιος στις αυτοδιοικητικές εκλογές του Μαΐου , θα δώσω και εγώ τον αγώνα μου, προκειμένου να προχωρήσουν ζητήματα που χρήζουν επίλυσης. Θα εξακολουθήσω ωστόσο να ενδιαφέρομαι για τα κοινά, να στηρίζω τους Συνδημότες μου και να είμαι δίπλα τους με το αίσθημα υψηλής ευθύνης που διδάχτηκα από την οικογένειά μου, από την ενασχόλησή μου στα κοινά μαζί με τους συνεργάτες μου και από την καθημερινή επαφή με τους Συμπολίτες μου.
Μενέλαος Μακρυγιάννης

ΧΑ....ΜΕΝΙΟΣ είπε...

ΑΡΕ ΜΕΝΙΟ,....ΑΡΕ ΜΕΝΙΟ ....ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΟ ΠΑΛΙΚΑΡΙ..........ΑΛΛΑ ΜΗΝ ΑΝΗΣΥΧΕΙΣ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΖΩΑΑΑΑΑΑ...... ΠΟΥ ΘΑ ΣΕ ΨΗΦΙΣΟΥΝ.....Ε ! ΓΕΛΑΔΑΡΗ ΤΙ ΛΕΣ ΕΣΥ;;;;;;;;;

ΑΝΤΩΝΗΣ ΤΣΙΤΣΟΚΑΣ είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΜΕΝΕΛΑΕ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ .

ΠΡΙΝ ΣΟΥ ΑΠΕΥΘΥΝΩ ΤΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΟΥΝΕ ΝΑ ΣΟΥ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΠΟΙΟ Α Ξ Ι Ω Μ
ΕΙΣΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΟΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΡΑ ΔΙΔΑΧΘΗΚΕΣ ΚΑΙ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ. ( ΤΟ ΑΞΙΩΜΑ ΔΕΝ ΧΡΗΖΕΙ ΑΠΟΔΕΙΞΗΣ )
ΤΡΙΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝΕ ΕΝΕΞΗΤΗΛΑ ΣΤΟ ΠΕΡΑΣ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ ΚΑΙ ΠΑΝΤΟΤΕΙΝΑ ΘΑ ΣΕ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝΕ.

1ον. ΟΙ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΣΟΥ ΟΛΕΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ
2ον.ΑΠΟ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕΣ.
3ον. ΟΙ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕΣ.
ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ ΛΟΙΠΟΝ ΕΥΘΕΩΣ.
ΕΡΩΤΗΣΗ 1η. ΣΤΙΣ 22-4-2014 ΔΗΛΩΝΕΙΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΙΣ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΙΑΚΟ ΘΩΚΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ
ΣΕΡΒΙΩΝ- ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΔΙΟΤΙ ΛΟΓΩ ΤΗΣ ΔΥΣΚΟΛΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗΣ ΣΥΓΚΥΡΙΑΣ ΧΡΕΙΑΖΕΣΑΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ
ΧΡΟΝΟ ΓΙΑ ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑ ΣΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ ΣΕ ΑΠΟΚΛΕΙΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΟ ΔΗΜΟ
ΝΑ ΜΑΣ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΛΟΙΠΟΝ ΠΟΥ ΘΑ ΕΥΡΕΙΣ ΤΩΡΑ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΝΑ ΑΧΟΛΗΘΕΙΣ ΜΕ ΤΙΣ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
Η ΟΠΟΙΑ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ ΑΠΑΙΤΕΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΧΡΟΝΟ?????? ΜΗΠΩΣ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΔΑΚΗΣ ΣΕ ΠΡΟΟΡΙΖΕΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟ
ΣΥΝΒΟΥΛΟ ΤΟΥ????? ΜΕ ΤΟ ΦΤΩΧΟ ΜΟΥ ΤΟ ΜΥΑΛΟ ΜΟΥ ΕΓΩ ΛΕΩ Μ Η Π Ω Σ Ε Ι Ν Α Ι Ε Τ ΣΙ?????????????

ΕΡΩΤΗΣΗ 2η. ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΟΤΙ ΠΑΡΟΛΟ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΜΑΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΣΤΙΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΤΙΚΕΣ
ΕΚΛΚΟΓΕΣ ΤΟΥ ΜΑΙΟΥ 2014 ΑΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΙ ΜΕΛΟΣ ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ.
ΤΟΤΕ ΜΕ ΠΟΙΟ ΤΡΟΠΟ ΕΣΥ ΘΑ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΣΑΙ ΓΙΑ ΤΑ ΚΟΙΝΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΗΡΙΖΕΙΣ ΤΟΥΣ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΣΟΥ??????????
ΕΣΥ ΕΙΣΑΙ ΔΗΜΟΤΗΑ ΤΟΠΙΚΟΥ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑΤΟΣ ΠΛΑΤΑΝΟΡΕΜΑΤΟΣ ΕΙΤΕ ΣΕΡΒΙΩΝ. ΤΑ ΑΛΛΑ ΤΟΠΙΚΑ ΔΙΑΜΕΡΙΣΜΑ ΟΙ
ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΤΩΝ ΟΠΟΙΩΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΔΗΜΟΤΕΣ ΑΠΟ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΣΤΗΡΗΧΘΟΥΝΕ??????? ΠΕΣΜΑΣ ΛΟΙΠΟΝ ΚΑΙ ΑΥΤΟ
ΓΙΑ ΝΑ ΓΝΩΡΙΖΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΠΩΣ ΘΑ ΕΙΣΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΚΑΙ ΜΑΛΙΣΤΑ ΜΕ ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ?????????

ΤΟ ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΠΟΥ ΔΙΔΑΧΘΗΚΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΣΟΥ ΟΠΩΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙΣ ΣΤΗΝ ΔΗΛΩΣΗ ΣΟΥ
ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙΣ ΠΑΡΑΝΟΜΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΟΠΩΣ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΠΡΑΞΕΣ???????

ΚΑΙ ΕΠΕΙΔΗ Η ΜΝΗΜΗ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕ ΠΟΛΥ ΧΑΜΗΛΗ ΣΤΑΘΜΗ ΘΑ ΣΤΗΝ ΕΠΑΝΑΦΕΡΩ ΕΓΩ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΟΥ ΕΙΠΩ.
ΣΕ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΣΕ ΤΑΚΥΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΦΡΑΓΜΑΤΟΣ ΣΕ ΡΕΜΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΛΑΡΚΟ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΕΙΠΕ ΧΑΡΑΚΤΗΡΗΣΤΙΚΑ ΕΓΩ ΣΑΝ ΔΗΜΑΡΧΟΣ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΛΩ ΤΟ ΓΕΓΟΝΟΣ ΑΥΤΟ!!!!!!!!!
ΕΑΝ ΘΕΛΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΕΙΣ ΕΣΥ ΚΥΡΙΕ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΗ!!!!!! ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΑΥΤΟ????? ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΟΧΙ!!!!!!!!!

ΣΕ ΑΛΛΗ ΤΑΚΤΙΚΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΜΕ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΘΕΜΑ ΑΥΤΟ ΤΗΣ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ
ΠΟΡΙΣΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΟΕΛΕΓΧΟ ΤΩΝ ΠΡΩΗΝ ΔΗΜΩΝ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ-ΚΑΜΒΟΥΝΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑΣ ΛΙΒΑΔΕΡΟΥ
ΟΙ ΟΡΚΩΤΟΙ ΛΟΓΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΑΠΟ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ ΕΠΕΛΕΞΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΟΣ ΑΝΑΦΕΡΟΜΕΝΟΙ ΣΤΗΝ ΚΑΡΑΜΠΙΝΑΤΗ ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΤΟ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2010 ΓΙΑ ΥΦΑΡΠΑΓΗ
ΧΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΟΣΟΥ 150.000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΩΡΕΑ ΤΩΝ 500.0000ΕΥΡΩ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΣ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΔΗΜΟ
ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΕΙΠΑΝΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΟΥ ΣΩΜΑΤΟΣ ΤΟΥ ΗΜΟΤΙΚΟΥ ΣΥΝΒΟΥΛΙΟΥ ΟΤΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΗ-ΠΑΡΑΝΟΜΗ
ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΣΤΑΛΘΗΚΕ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑΣ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΠΙΚΗΣ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΕΣΕΙΣ ΠΟΙΑ
ΣΤΑΣΗ ΚΡΑΤΗΣΑΤΕ ΘΥΜΑΣΤΕ???????? ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΓΕΙΛΑΤΕ ΕΝΩΠΙΟΝ ΤΗΣ ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ???ΦΥΣΙΚΑ ΟΧΙ.!!!!!!!!!

ΤΟΤΕ ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΥΨΗΛΟ ΑΙΣΘΗΜΑ ΕΥΘΥΝΗΣ ΟΜΙΛΕΙΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ??????????????
ΦΡΟΝΤΗΣΤΕ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΕΤΕ ΚΥΡΙΕ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΣΟ ΕΥΣΥΝΕΙΔΗΤΟΣ ΕΙΣΑΣΤΑΝ ΣΤΑ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ
ΤΟΥ ΑΡΧΗΓΟΥ ΤΗΑ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΤΙΠΟΛΙΤΕΥΣΗΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Aρε Μένιο κουρασμένος και πολυάσχολος για τον Δήμο ξεκούραστος για την Περιφέρεια.Ωραίος ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑΣ είσαι!!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

ΜΕΝΕΛΑΕ ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
ΚΑΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΚΥΡΙΟΙ ΚΑΛΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΑΘΟΥΝ ΝΑ ΔΙΑΒΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΝΑ ΓΡΑΦΟΥΝ
ΚΥΡΙΕ ΤΣΙΤΣΩΚΑ ΛΟΥΦΑΞΕ ΣΤΗ ΓΩΝΙΑ ΤΟΥ ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΜΕ ΤΟΥΣ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ

ΓΕΛΑ Δ ΑΡΗΣ είπε...

ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥΣ ΣΟΥ......ΠΟΙΟΥΣ ΕΝΝΟΕΙΣ ΤΟΥΣ ΒΕΛΒΕΝΤΙΝΟΥΣ;;;;;......ΑΝΤΕ ΚΑΛΟ ΨΗΦΟ ΣΤΟΝ ΜΕΝΙΟ ΒΕΛΒΙΝΟΙ ΤΟΠΙΚΙΣΤΕΣ!!!!!!!!!!!!

ΓΕΛΑΔΑΡΣ είπε...

ΑΝΤΕ ΡΕ ΚΩΛΟΧΩΡΙΑΤΕΣ ΠΟΥ ΘΑ ΜΙΛΗΣΕΤΕ ΓΙΑ ΤΟΝ ΜΕΝΕΛΑΟ ....ΟΧΙ ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΘΟΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΕΙΤΕ ΜΕ ΤΙΣ ΒΛΑΚΕΙΕΣ ΣΑΣ ,Αι ΣΤΟ ΔΙΑΛΟΟΥ, ΣΤΑ ΤΟΠΙΚΑ ΕΔΩ ,ΑΝΟΙΞΕ ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΚΙ ΕΦΥΓΕ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΑΝΤΕ ΚΑΤΣΤΕ ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΛΑΤΑΝΟ ΤΩΡΑ!!!!!!!!ΧΑΧΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧ!!!!!!!!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Mayri einai i nixta sta Voune se osous grafoune edo ta sxolia kai gia na telionoume ta pragmata exoune os exis: 3 meres protou pareti8ei o Menelaos dilone stous sinergates tou oti 8a katebei gia dimarxos Servion, xafnou peyti tilefono apo ton Daki kai tin NODE kai tou lene epi lexi. Stamata min kanis tipota i Periferia proorizete stin Nea Dimoprasia kai oi dio Dimoi Kozanis kai Servion Sto Pasok. Opote o Menelaos pi8arxodas stis edoles ton anoteron paretite. Fenete xeka8ara poso timios mpori na einai enas an8ropos mpesalis dompros ...... enies aniparktes gia ton Menelao (apo oti adilambanome 8a proskinisi kai to 8irio gia to prosopiko tou ofelos). Ara to simperasma einai pos o Menelaos doulepse gia to Pasok. Bebea tous bgike tsoda o Giatros o opios apo ti fenete 8a sarosi ton Kostadopoulo.

Ανώνυμος είπε...

κυριε ΜΕΝΕΛΑΕ ΜΑΚΡΥΓΙΑΝΝΗ.

Ενας σοβαρός δημόσιος ΑΝΤΡΑΣ ο οποίος ασχολείται με τα κοινά κατ΄αρχή θα πρέπει να ειναι ΕΙΛΙΚΡΗΝΗΣ και κατώπιν
συγκεκριμένος και πειστικός για όσα δημόσια αναφέρει.

Η οποιαδήποτε προσπάθεια να παραποιήσει τα γεγονότα και περαιτέρω να προσπαθήσει να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα
εκθέτει και γελοιοποιεί τον καθένα που ασχολείται με τα κοινά και ειδικά όταν αυτός συμετέχει στην λειτουργία των Ο.Τ.Α.

ΔΗΛΩΣΑΤΕ ΔΗΜΟΣΙΑ ΜΕ Α ΝΑΡΤΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΛΩΣΗ ΣΑΣ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΟΤΙ ΔΕΝ ΘΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΕΤΕ ΤΗΝ
ΔΗΜΑΡΧΙΑ ΤΟΥ ΔΙΕΥΡΥΜΕΝΟΥ ΚΑΛΛΙΚΡΑΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΕΡΒΙΩΝ-ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ ΛΟΓΩ ΕΥΞΗΜΕΝΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΩΝ
ΤΟΥ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΟΣ ΣΑΣ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΣ ΧΡΟΝΟΣ.

Είναι καθόλα εφικτό και κατανοητό το πρόβλημά σας στην δύσκολη περίοδο απο άποψη οικονομίας την οποία διέρχεται
η χώρα μας σήμερα. ΟΜΩΣ.

προτού να στεγνώσει η μελάνη απο την δήλωσή σας αυτή αναρτάτε νέα δήλωση στο διαδίκτυο με την οποία γνωστοποιείτε
την συμετοχή σας στις αυτοδιοικητικές ΕΚΛΟΓΕΣ ΤΗΣ 18 ΚΑΙ 25 ΜΑΙΟΥ σαν υποψήφιος περιφερειακός σύμβουλος με το
ΤΟΝ ΣΕΙΑΣ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.ΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ ΚΥΡΙΟΥ ΔΑΚΗ. σημερινου ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗ ΠΕΡΙΦΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ
ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ.

Θέλω να ξέρω ΠΟΤΕ Λ.ΕΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ ΚΑΙ ΠΟΤΕ ΨΕΜΑ
Θέλω να ξέρω πότε σε πρότεινε ο κύριος ΔΑΚΗΣ για να συμετάσχεις στον ΔΥΝΔΙΑΣΜΟ ΤΟΥ.
ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ όχι μόνο δεν θα σε ψηφίσω αλλά θα κάνω και ΑΓΩΝΑ για να μην ΕΚΛΕΓΕΙΣ!!!!!!

ΠΑΤΡΙΩΤΗΣ ΨΗΦΟΦΟΠΑΣ.

Το Προφίλ μας