Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 19 Αυγούστου 2010

Γιώργος Μαργαρίτης: τελικά αποφάσισα να συμμετέχω στο συνδυασμό του Γ. Δακή - και τη θέληση έχω, αλλά και τις ικανότητες να τα καταφέρω...

Αφού πρώτα ευχαριστήσω θερμά όλους τους πολίτες του Δήμου Σερβίων και ιδιαίτερα εκείνους οι οποίοι υποστήριξαν με θέρμη την ιδέα της υποψηφιότητάς μου για δήμαρχος, θα ήθελα να ανακοινώσω πως τελικά αποφάσισα να συμμετέχω στις επόμενες εκλογές στο συνδυασμό του Γιώργου Δακή για τη διεκδίκηση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Σημαντικό ρόλο στην απόφασή μου να δεχτώ την πρόσκληση του Γιώργου Δακή, έπαιξε το γεγονός ότι για αρκετά χρόνια υπήρξαμε συνοδοιπόροι στις προσπάθειες και στους αγώνες για τη βελτίωση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, η άψογη συνεργασία που είχαμε κατά τη θητεία μου ως Αντινομάρχης Αγροτικής Ανάπτυξης, καθώς και ο κοινός τρόπος σκέψης μας σχετικά με θέματα Αυτοδιοίκησης. Επίσης, αποτελεί για εμένα σπουδαίο κίνητρο και πρόκληση ο νέος αυτός θεσμός της αιρετής Περιφέρειας και πεποίθησή μου είναι πως θα τον υπηρετήσω με αυταπάρνηση και σθένος, έχοντας πάντα στο μυαλό μου πως πρωταρχικό ρόλο στην Αυτοδιοίκηση πάντα οφείλει να παίζει ο πολίτης. Άλλωστε, η μακρόχρονη ενασχόλησή μου με τα κοινά, αποδεικνύει πως και τη θέληση έχω, αλλά και τις ικανότητες να τα καταφέρω.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΩ ΠΩ ΠΩ ….. Μεγάλη Απώλεια για τον Δήμο Σερβίων – Βελβεντού.
Καλά ΡΕ μας δουλεύετε ;;;
Α ναι ξέχασα έχουμε τώρα τον Κεχαγιά .
Άιντε Άιντε …..

Ανώνυμος είπε...

ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ.
ΨΑΧΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΑ.
ΛΙΓΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ
ΙΣΑ-ΙΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑ.

Ανώνυμος είπε...

Και άλλος πολιτικός ογκόλιθος στο ψηφοδέλτιο του φαρμακοτρίφτη...να δούμε ποιοί άλλοι γίγαντες θα ακολουθήσουν.......... ( θα πέσει πολύ γέλιο )

Ανώνυμος είπε...

ΠΙΟΝ ΚΕΧΑΓΙΑ ??ΣΤΗΝ ΑΙΑΝΗ ΤΟΝ ΦΩΝΑΖΟΥΝ ΓΚΡΑ ΓΚΡΑ ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΕΙΝΑΙ..

Ανώνυμος είπε...

ΩΡΑΙΟΣ ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΟΣ Ο ΠΟΙΗΤΗΣ.....
19 Αυγούστου 2010 11:37 π.μ.

"ΑΚΑΤΑΛΛΗΛΟΣ ΠΕΡΑ ΓΙΑ ΠΕΡΑ.
ΨΑΧΝΕΙ ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΜΙΑ ΟΜΠΡΕΛΑ.
ΛΙΓΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ ΚΑΙ ΑΥΤΑ
ΙΣΑ-ΙΣΑ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΞΕΓΕΛΑ."

Α ΡΕ ΜΑΡΓΑΡΙΤΗ...

Το Προφίλ μας