Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 19 Απριλίου 2014

Δήλωση υποψηφιότητας της Βαρβάρας Καρασαρίδου-Κιρτικίδου με το συνδυασμό Ενωτική Κίνηση Δήμου Σερβίων - Βελβεντού με επικεφαλής τον Βασίλη Κωνσταντόπουλο

Βιογραφικό
Ονομάζομαι Βαρβάρα Καρασαρίδου-Κιρτικίδου . Γεννήθηκα και μεγάλωσα στο Βαθύλακκο-Κοζάνης στις 10/01/1962. Σπούδασα Νηπιαγωγός στην Αθήνα. Είμαι παντρεμένη, μητέρα τριών υπέροχων παιδιών και γιαγιά ενός εγγονού τριών χρόνων. Ο σύζυγος μου είναι ο Αντώνης Κιρτικίδης, εργολάβος ηλεκτρομηχανολογικών έργων, που κατάγεται και αυτός από το Βαθύλακκο. Εργάσθηκα 20 χρόνια σαν νηπιαγωγός και τώρα βρίσκομαι στη σύνταξη, παρόλα αυτά δεν σταμάτησα ποτέ να ασχολούμαι με τα κοινά και τα πολιτιστικά δρώμενα του τόπου μου.
Εκλέχτηκα πρόεδρος του συλλόγου γονέων και κηδεμόνων, του 6θέσιου δημοτικού σχολείου περιοχής Βαθυλάκκου, διετέλεσα γραμματέας του Συλλόγου Φαρασιωτών Καππαδοκίας Βαθυλάκκου για τρία χρόνια και παραμένω ενεργός μέλος. Τώρα είμαι διοικητικό μέλος του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων το Γυμνασίου Σερβίων.
            Αγαπώ τον τόπο μου και με ενδιαφέρει η πρόοδος και η ευημερία του. Στους δύσκολους καιρούς που διανύουμε θέλω κι εγώ να βάλω ένα μικρό λιθαράκι για να καλυτερέψει το αύριο των παιδιών μας. Γιαυτό αποφάσισα να κατέβω υποψήφια δημοτική σύμβουλος στον συνδυασμό ‘’Ενωτική κίνηση’’ του κ. Βασίλη Κωνσταντόπουλου, όπου με το έργο το οποίο διετέλεσε την προηγούμενη τετραετία, με έπεισε ότι μπορεί να υλοποιήσει όλα όσα ξεκίνησε για το καλό του δήμου μας και γενικότερα της περιοχής


Σας ευχαριστώ όλους
Υποψήφια δημοτική σύμβουλος
Βαρβάρα Καρασαρίδου- κιρτικίδου

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Tha parakourastikes me 20 xronia ergasias, Kai tora to diaskedazeis Syntaxiouxa Kai Nea. Alla parola auta kali epitixia.

Ανώνυμος είπε...

Καλός είσαι
Πρώτα στάζεις χολή από ζήλια
και μετά εύχεσαι
Ουστ!!! λαμόγιο

Ανώνυμος είπε...

Μας είπες για τα παιδιά για τα εγγονια αλλά δεν μας ειπες για τα πεθερικά σου βρε. Τα ξέχασες; Αντε καλή επιτυχία.

Το Προφίλ μας