Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 17 Νοεμβρίου 2010

Μπουμπούκο μου!

από τις Εξομολογήσεις Κανιβάλων e-canibals.gr
Αν δεν υπάρχει Θεούλης με γιόκα το Χριστό ή Αλλάχ με προφήτη τον Μωάμεθ, κι όλα τα κουμάντα στη Βασιλεία των Ουρανών το κάνει, ας πούμε, ο Βούδας, ή ο Βραχμαν γιατί ρε Μπουμπούκο να πλακωνόμαστε εις τας Αθήνας άδικα;
Γιατί να πετάμε αυγά και να βάζουμε χέβι μέταλ μουσική ( δεν είναι του σατανά αυτή ;…) και να μην αφήνουμε κάποιους να προσευχηθούν; Γιατί Μπουμπούκο μου;
Το κακό είναι ότι όλα αυτά Μπουμπούκο μου ουσιαστικά λένε ότι οι Μουσουλμάνοι της Ελλάδας δεν έχουν καμία σχέση με το Ελληνικό κράτος και ότι πρέπει να αναπτύξουν τη θρησκευτικότητά τους κοντά στις ύποπτες αγκάλες της ανατολικής γειτόνισσας.
Κατάλαβες Μπουμπούκο μου; Όχι;
Προσπαθώ Μπουμπούκο να το θέσω ως εξής. Η βλακεία, που δέρνει έναν μισαλλόδοξο είναι η ποσοτική και ποιοτική έλλειψη νοητικής ικανότητας και δεν μπορείς να κατηγορήσεις, έτσι, κανέναν επειδή είναι βλάκας. Τόσο του κόβει, τόσο κάνει. Μπουμπούκο μου.

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Καλα μιλαμε φοβερο άρθρο....ανεπαναληπτο....αυτη την μαλακία βρήκατε ρε απο ολοκληρο διαδικτυο; αυτή την μαλακία;;;;;;;;;;;;;;;

Ανώνυμος είπε...

οση βλακεια δερνει εναν μισσαλοδοξο , αλλη τοση δερνει και εναν Ρομπεν των πασης φυσεως υπερασπιστη λαθρομεταναστων ,εποχουμενων ταξιδιωτων,και καθε λογης της γης...κατατρεγμενο , σε σημειο μαλιστα να καταργει τον ιδιο του τον εαυτο !!!

ai-vreS είπε...

Τα κείμενα που στοχεύουν στο δεξί ημισφαίριο 6.43 συνήθως τέτοιες αντιδράσεις προκαλούν...

Το Προφίλ μας