Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 6 Σεπτεμβρίου 2009

(Διεθνή) Έκθεση του μαθητού Κ. Καραμανλή

Από το www.e-cannibals.gr, εμείς το πήραμε από τους kasmertzidis.gr

Θέμα : Η ΔΕΘ
Η ΔΕΘ είναι μια μεγάλη γιορτή του Ελληνισμού και της Χριστιανοσύνης. Στην πραγματικότητα δεν είναι μια λέξη αλλά τρεις . Δ.Ε.Θ. (Δεν Έχω Θείο) . Και την εορτάζουμε εις μνήμη του οσίου Κώστα Βουτσά. Εγώ βέβαια είχα θείο και για αυτό έγινα πρωθυπουργός. Κι ο ξάδερφός μου ο Λιάπης είχε θείο αλλά πήρε τον πούλο. Και ο Βουτσάς μετά βρήκε θείο και για αυτό παντρεύτηκε την Νόρα Βαλσάμη. Και εγώ θα ήθελα μια και φώναζα να μου φέρουν μία αλλά ο Σουφλιάς που είναι κουφάλογο αντί για Νόρα μου έφερε τη Ντόρα η οποία με λέει χοντρό σαν τους ελέφαντες που έχουν βάλει παντού στη Θεσσαλονίκη.
Κάθε ΔΕΘ πέφτει Σεπτέμβριο και εγώ έρχομαι κάθε Σεπτέμβριο και κάνω τα εγκαίνια και μετά πάμε στην παραλία όλοι μαζί και τρώμε κεμπάπ. Όχι νωπό σαν την εντολή αλλά κατεψυγμένο. Μια φορά, παλιά που έφαγα πολύ κεμπάπ πήγα να παίξω μπάλα . Αλλά έπεσα κάτω και έσπασα το πόδι μου Κι όταν το είπα στη Ντόρα , μου είπε: Τι να σου κάνει και το κεμπάπ , άμα το παιδί σου βγει άμπαλο ;

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΓΕΛΙΟΠΟΙΕΙΣΤΕ!!!!
με τέτοιες αναρτήσεις!!!!

Ανώνυμος είπε...

κριμα απο το θεω, που ειρονευοντε ετσι τον προθυπουργο.τι να πουν κι οι ξενοι, οταν εμεις κανωμε ανοισιες.κριμα, δεν σκεφτοντε οτι ο Καραμανλις ειναι ελλινας.κριμα για τις χαζομαρες τους.

Το Προφίλ μας