Μια καταναλωτική ιστορία με αφορμή
την Παγκόσμια Ημέρα Καταναλωτή (15/03/2011)
Εδώ είμαστε όλοι αναφέρει στο διαφημιστικό του μήνυμα
ο Χρυσός Οδηγός, όπως και όποιος και αν είσαι, ό,τι και αν ζητάς.
Αυτό όμως που δεν αναφέρει η συγκεκριμένη εταιρεία είναι κάποιες από τις
μεθόδους που χρησιμοποιεί για να «φιλοξενεί» τόσους επαγγελματίες:
Μετά
από τηλεφωνική επικοινωνία του ο Χρυσός Οδηγός με υποψήφιους πελάτες αποστέλλει
άμεσα συμβόλαιο και όχι προσφορά συνεργασίας, η οποία αν δεν υπογραφεί και αποσταλεί
στις λίγες μέρες που δίνει προθεσμία, θεωρεί ότι ο πελάτης έχει επικυρώσει
(δηλαδή το συμβόλαιο γίνεται έγκυρο δίχως την υπογραφή πελάτη) και φυσικά
ξεκινάει τη χρέωση. Η διαδικασία είναι πρωτοφανής για την ελληνική
πραγματικότητα (και ειδικά για σοβαρή και δημόσια εταιρεία). Και αν
συνειδητοποιήσεις, ως «πελάτης» πια, την εκβιαστική τακτική που έχει εφαρμοστεί
για να συνεργαστείς με την εταιρεία, είναι αργά για να υποβάλλεις τη
διαμαρτυρία σου.