Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 28 Αυγούστου 2023

Δήλωση υποψηφιότητας και βιογραφικό-Π.Μητλιάγκα-ΣΥΜΜΑΧΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Πιστή πάντα στις αρχές και τα πιστεύω μου για το δικαίωμα όλων των πολιτών της Περιφέρειας μας στην εργασία, την ευημερία, την ανάπτυξη, την οικονομική ευρωστία, την παιδεία, τις κοινωνικές παροχές, αποδέχτηκα με τιμή και αίσθημα ευθύνης το κάλεσμα του Γιώργου Αμανατίδη να συμμετάσχω στην προσπάθεια της Συμμαχίας για την Ανάπτυξη ώστε η Δυτική Μακεδονία να οδηγηθεί μπροστά…..

Το στοίχημα πρέπει, μπορεί και υπόσχομαι ότι θα δουλέψω με όλες μου τις δυνάμεις να κερδηθεί για τον δικό μας τόπο, των τόπο των παππούδων μας και των παιδιών μας, τη δική μας, μοναδική Περιφέρεια, την Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας.

Σας καλώ όλους να στηρίξετε την προσπάθεια της Συμμαχίας για την Ανάπτυξη για τη Δυτική Μακεδονία που αξίζει σε εμάς και τα παιδιά μας.

Ψηφίστε συνετά, ψηφίστε για τη Δυτική Μακεδονία.

 

Παρασκευή Μητλιάγκα

Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος ΠΕ Κοζάνης

Γιώργος Αμανατίδης, Συμμαχία για την Ανάπτυξη

 

Το βιογραφικό μου

Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Κοζάνη. Είμαι κόρη του Γιώργου Μητλιάγκα από τη Λευκοπηγή Κοζάνης  και της Φρειδερίκης Καραπίντζιου από τον Κόμανο Εορδαίας. Είμαι παντρεμένη με τον Βαγγέλη Καραγιάννη από το Πολύραχο Σερβίων Κοζάνης. Έχω μία κόρη 18 χρονών, την Βασιλική Μελιτίνη Καραγιάννη.

Σπούδασα στο Τμήμα Χημείας του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων και είμαι Διδάκτορας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Οι μεταδιδακτορικές μου σπουδές πραγματοποιήθηκαν στο Πανεπιστήμιο του Τέξας στο Houston των ΗΠΑ.

Δίδαξα ως έκτακτος συνεργάτης στο ΤΕΙ Ηπείρου και στο Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων από το 2001-2003.

Υπηρέτησα ως Καθηγήτρια στο πρώην ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, από το 2003 έως και το 2019.

Από το 2019 μέχρι και σήμερα είμαι Καθηγήτρια του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας, και από 2020 υπηρετώ στο Τμήμα Χημικών Μηχανικών της Πολυτεχνικής Σχολής.

Έχω διατελέσει Πρόεδρος του Τμήματος Εμπορίας και Ποιοτικού Ελέγχου Αγροτικών Προϊόντων, Προϊσταμένη του Ερευνητικού Τομέα Τεχνολογίας Γεωργίας και Κτηνοτροφίας του Κέντρου Τεχνολογικής Έρευνας (ΚΤΕ),  Διευθύντρια της Σχολής Τεχνολογίας Γεωπονίας, Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων και Πρόεδρος της Μονάδας Διασφάλισης Ποιότητας του Ιδρύματος του πρώην ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας.

Υπήρξα μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ανεξάρτητης Αρχής για τη Διασφάλιση και Πιστοποίηση της Ποιότητας στην Ανώτατη Εκπαίδευση (νυν ΕΘΑΕΕ).

Είμαι Διευθύντρια του Διακρατικού Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών του Π.Δ.Μ. στον  Ποιοτικό Έλεγχο Τροφίμων.

Είμαι Διευθύντρια του θεσμοθετημένου Εργαστηρίου Χημείας και Τεχνολογίας Τροφίμων του Τμήματος Χημικών Μηχανικών.

Είμαι πιστοποιημένη αξιολογήτρια και έχω αξιολογήσει πλήθος ερευνητικών προτάσεων της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας, του Ιδρύματος Κρατικών Υποτροφιών, του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων και του Υπουργείου Ανάπτυξης (Δράση Ερευνώ-Δημιουργώ-Καινοτομώ).

Είμαι αξιολογητής επιστημονικών εργασιών σε διεθνή επιστημονικά περιοδικά.

Υπήρξα μέλος της οργανωτικής και επιστημονικής επιτροπής διεθνών και ελληνικών συνεδρίων.

Συμμετείχα στη δράση του Υπουργείου Δικαιοσύνης, ως εκπρόσωπος του ΤΕΙ Δυτικής Μακεδονίας, για την ολοκλήρωση των σπουδών έγκλειστης φοιτήτριας  από το κατάστημα κράτησης γυναικών Ελεώνα Θήβας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας