Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 30 Αυγούστου 2023

Μαρία Δελνιώτου: Υποψήφια Περιφερειακή Σύμβουλος με τον συνδυασμό «Συμμαχία για την Ανάπτυξη» με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Γιώργο Αμανατίδη

Αγαπητοί μου φίλοι και συμπατριώτες,
Με τη συμμετοχή μου στη «Συμμαχία για την Ανάπτυξη», με υποψήφιο Περιφερειάρχη τον Γιώργο Αμανατίδη, επιλέγω σε αυτές τις Αυτοδιοικητικές εκλογές να συνδράμω ενεργά στην δημιουργία ενός νέου οράματος και στον σχεδιασμό της επόμενης ημέρας για την Περιφέρεια της Δυτικής Μακεδονίας και τους ανθρώπους της.
Η συμμαχία αυτή εκφράζει μια από τις σημαντικότερες αξίες που ενστερνίζομαι, «ο άνθρωπος για τον άνθρωπο», καθορίζοντας την πολυετή προσφορά μου ως εργαζόμενη σε διάφορους οργανισμούς στη Δημόσια Διοίκηση, όντας δίπλα σε κάθε άτομο ξεχωριστά με συνέπεια, ακεραιότητα, εντιμότητα, ειλικρίνεια και σεβασμό. Την αξία αυτή ενστερνίζεται και ο επικεφαλής μας, Γιώργος Αμανατίδης, άνθρωπος με εμπειρία, που έχει την υπομονή να ακούσει την κάθε ανάγκη και τη διάθεση και ικανότητα να αντιμετωπίσει αποτελεσματικά τις προκλήσεις του τόπου μας.
Η εμπιστοσύνη που μου δείχνετε όλα αυτά τα χρόνια, μου δίνει το κίνητρο να θέλω να προσφέρω από καρδιάς ακόμη περισσότερο και σας εγγυώμαι ότι θα έχετε πάντα έναν άνθρωπο δίπλα σας. Άνθρωπο οργανωτικό, έμπειρο, ανήσυχο πνεύμα, που διαρκώς θέλει να μαθαίνει, να βελτιώνεται και να εξελίσσεται. Η συμμετοχή μου στα κοινά έχει ως επίκεντρο την επίλυση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν οι πολίτες καθημερινά στην Περιφέρειά μας αλλά και στην βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών σε άλλους ευαίσθητους τομείς όπως είναι η εκπαίδευση, η υγεία και η κοινωνική φροντίδα.
Μέσα από τη δική μου καθημερινότητα, και έχοντας ως όπλο την πολυετή εργασιακή μου εμπειρία και τις ακαδημαϊκές γνώσεις, με ενσυναίσθηση των κοινών προβλημάτων που αντιμετωπίζουμε, ευθύνη και αγάπη για τον τόπο μας και τους ανθρώπους του, ας ενώσουμε όλοι μαζί τις δυνάμεις μας για ένα καλύτερο αύριο.
Η στήριξη σας για τη δημιουργία μιας Δυτικής Μακεδονίας ίσων ευκαιριών και συνεχούς ανάπτυξης είναι πολύτιμη.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας