Ψευδώς ισχυρίζεστε ότι οι δύο γέφυρες που στοίχιζαν νεανικές ανθρώπινες
ζωές είναι ... υπεύθυνες που το έργο του 2013 που αναφέρεστε δεν προχώρησε στην Αναθεώρηση του ΣΠΕΜ, αποσιωπώντας ότι το γκρέμισμα των γεφυρών ισοδυναμούσε με ταυτόχρονη δημιουργία νέων και σύγχρονων . Σε σημεία που θα υποδείξει ο ΟΣΕ και το κόστος τους το καλύπτει η Εδρα .Μπορείτε να ενημερωθείτε απο τους αρμόδιους Υπαλλήλους του ΟΣΕ αλλα και της Περιφέρειας μας.
Γνωρίζετε αλλά το αποκρύπτετε ότι η ΔΕΗ με τον σχεδιασμό της μεταφοράς ορυχείων και οικισμών, καθώς και αντικειμενικές δυσκολίες που δεν αφορούν την δική μας Περιφέρεια αλλά άλλες περιφέρειες και κεντρικές υπηρεσίες Υπουργείων , καθυστερούν τον σχεδιασμό και την χάραξη της γραμμής Καλαμπάκας-Κοζάνης καθώς και άλλων σιδηροδρομικών δρομολογίων μέχρι τουλάχιστον το 2023. Μπορείτε να ενημερωθείτε απο τους αρμόδιους Υπαλλήλους του ΟΣΕ αλλα και της Περιφέρειας μας.
Ταυτόχρονα απαξιώνετε το Εργο που υπάρχει στο Αναθεωρημένο ΣΠΕΜ, της κατασκευής σιδηροδρομικής εμπορικής σύνδεσης Ελλάδας-Αλβανίας από Καστοριά-Αεροδρόμιο ,Φλώρινα -Κρυσταλλοπηγή Πόγραδετς προς Δυτική και Ανατολική Ευρώπη . Εργο που "βγάζει" την Περιφέρεια μας προς την Ευρώπη και ελπίζουμε η νέα Περιφερειακή Αρχή να το συνεχίσει.
Σας θυμίζουμε ότι πρώτη φορά στην Δυτική Μακεδονία, από την δική μας Περιφερειακή Αρχή ,ακούστηκαν στον δημόσιο λόγο οι όροι «διαμετακομιστικό κέντρο», «συνδυασμένες μεταφορές» , και επί θητείας μας και της προηγούμενης κυβέρνησης σχεδιάστηκε η παραπάνω σιδηροδρομική σύνδεση με απότερο σκοπό να γίνει το Αεροδρόμιο της Καστοριά βασικό διαμετακομιστικό κέντρο ή αν το προτιμάτε αλλιως ... ένα λιμάνι της Στεριάς στην Περιφέρεια που δεν έχει θάλασσα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου