Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 17 Δεκεμβρίου 2010

Ο Μέσι, ο Ρονάλντο και ο Μαλεζάς.

Είναι σ' ένα αεροπλάνο ο Μέσι, ο Κριστιάνο Ρονάλντο και ο Μαλεζάς..Εκεί που πετάει το αεροπλάνο, πάνω από την Αφρική παθαίνει βλάβη και πέφτει μέσα στη ζούγκλα. Πιάνουν λοιπόν τους παίχτες οι κανίβαλοι να τους πάνε στο φύλαρχο. Εν τω μεταξύ οι Μέσι και Ρονάλντο να χτυπιούνται μιλάμε…
- "Αφήστε μας! Εμείς είμαστε διάσημοι παίκτες. Μας ξέρει όλος ο κόσμος κ.λ.π."…

Οπότε τους λένε και οι κανίβαλοι

- "Εμείς σας πάμε φύλαρχο, γνωρίζει όλα, και αυτό πει αν αξίζει εσείς ζήσετε"…

Έτσι έγινε λοιπόν και τους πάνε στο φύλαρχο.  Πάει πρώτος λοιπόν ο Μέσι και του λέει

- "Εγώ είμαι ο Μέσι. Ο πιο διάσημος ποδοσφαιριστής του πλανήτη. Παίζω στην Μπαρτσελόνα, είμαι ολυμπιονίκης με την Αργεντινή...

- "Εγώ δεν ξέρει εσένα" λέει ο φύλαρχος και του παίρνουν το κεφάλι…

Πάει δεύτερος ο Ρονάλντο και λέει…

- "Εγώ είμαι ο Κριστιάνο Ρονάλντο, ο παιχταράς, που με μια τρίπλα μου ξεσηκώνω τα πλήθη, που με πληρώνουνε χρυσό κ.λ.π."…

- "Εγώ δεν ξέρει εσένα" λέει ο φύλαρχος και του παίρνουν το κεφάλι…

Πάνε λοιπόν και το Στελάκη τον Μαλεζά στον φύλαρχο...και πριν προλάβει αυτός να μιλήσει, ορμάει ο φύλαρχος και αρχίζει αγκαλιές, φιλιά,αγάπες…

- "Στέλιο μου! ΠΑΟΚΑΡΑ μου! Παιχταρά μου! Δώσε αυτόγραφο και μετά φεύγεις!" και δεν συμμαζεύεται.

Σαστισμένος ο Μαλεζάς του λέει: 

-"Καλά ρε πλάκα με κάνεις; Δεν ήξερες τους παικταράδες που ξέρει όλος ο κόσμος και ξέρεις εμένα;"

Οπότε, δακρυσμένος από τη συγκίνηση ο φύλαρχος του λέει:

-"Τι λες Στέλιο μου; Εμένα μπαμπά, Μπακαγιόκο"


Από το souitavip.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας