Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 10 Νοεμβρίου 2010

Ευχαριστήριο Μήνυμα Τάσου Σαββίδη


Αγαπητοί  συμπατριώτες, συμπατριώτισσες
 Έχω μάθει στη ζωή μου:  
Να αγωνίζομαι
   Για τις ιδέες μου, και πάνω από όλα να σέβομαι τον άνθρωπο  
 Να έχω αρχές και να ζω σύμφωνα με ανθρώπινες και κοινωνικές αξίες:
Να αγωνίζομαι
Για  μια κοινωνία δίκαιη στην οποία ο άνθρωπος, το περιβάλλον,
η ποιότητα στην ζωή μας, το δικαίωμα στην εργασία, η υγεία,
η παιδεία και ο πολιτισμός, βρίσκονται στην πρώτη γραμμή των δράσεων μου.
Να αγωνίζομαι
Γιατί πιστεύω ότι οι πολίτες πρέπει να είναι  πρωταγωνιστές στη νέα εποχή.
Πιστεύω ότι πρέπει να φέρουμε τον άνθρωπο στο επίκεντρο των πολιτικών και κοινωνικών εξελίξεων
Πιστεύω ότι σε όλους τους ανθρώπους πρέπει να δίνονται ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες για να μπορούν να ζήσουν.
 Πιστεύω
Η ΤΑ πρέπει να μπορεί:
·       Να βάζει κοινωνικούς στόχους
·       Να είναι ικανή να προσδιορίζει, να αξιολογεί και να  ικανοποιεί άμεσα, τις τοπικές κοινωνικές ανάγκες, μέσα από διαφανείς και δημοκρατικές διαδικασίες, με σκοπό τη δημιουργία, μιας ζωντανής κοινωνίας αλληλεγγύης με νέες ανθρώπινες και κοινωνικές αξίες.
 Αυτά πιστεύω, αυτά πρεσβεύω και γι’ αυτά ήθελα να αγωνισθώ μέσα από την ΤΑ
 Γι’ αυτούς τους λόγους έθεσα τον εαυτό μου στην κρίση του Σερβιώτικου λαού.
 Ευχαριστώ  μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου  όλους όσους πίστεψαν και με στήριξαν σ’ αυτήν την προσπάθεια.
 Ευχαριστώ όμως ιδιαίτερα και όλους που συμμετείχαν σ’ αυτήν την διαδικασία, γιατί χωρίς αυτούς δεν θα είχαν νόημα τα όσα έχω αναφέρει παραπάνω.   
Σας ευχαριστώ όλους
με σεβασμό Τάσος Σαββίδης

ΥΓ: Φίλε Γιώργο σε θυμόμουνα όλη αυτήν την προεκλογική περίοδο.
Θυμάμαι όταν με είπες
«Κύριε αξίζει να αλλάξετε τα πιστεύω σας, τις αρχές και τις αξίες που πρεσβεύετε μόνο και μόνο για να εκλεγείτε;»   
Αν και είσαι μαθητής μου σε άκουσα, δεν άλλαξα και δεν μετανιώνω γι’ αυτό.
 Σε ευχαριστώ πολύ.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΤΣΆΜΠΑ ΑΓΩΝΑ Μ'ΑΥΤΟΥΣ!! ΟΣΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΙΖΕΣΑΙ..ΠΑΝΕ ΧΑΜΕΝΟΙ ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΣΟΥ.. ΓΙΑΤΙ ΕΞΑΡΓΥΡΩΝΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΑΛΛΑ..

Ανώνυμος είπε...

Tάσο χάθηκε η προσωπική μάχη όχι όμως και ο προσωπικός πόλεμος.Το λιοντάρια και πληγωμένα να είναι συνεχίζουν να αγωνίζονται....

Ανώνυμος είπε...

ΤΑΣΟ ΜΗΝ ΣΤΕΝΑΧΩΡΙΕΣΑΙ
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΟ ΝΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙΣ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΕΙΣΑΙ.
ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ

Ανώνυμος είπε...

*a mporousate na balete kai kamai foto tou Kiriou Sabbidi na xeroume pios einai?

Ανώνυμος είπε...

''Να αγωνίζομαι Για τις ιδέες μου, και πάνω από όλα να σέβομαι τον άνθρωπο '' Orea ta les Taso pano apo ola sebasmos ston an8ropo stin fisi 8a elega giati kai emis eimaste meros tis fisis, alla gia tis idees sou na agonizese? Gia pies idees? Aytes mipos pou proerxodan apo aristera? pou anaferotane sta dikaia sta kextimena kai stous agones tis laikis taxis ton ergazomenon? i se aytes pou anikis tora tis Sosialokapitalistikes? pou anaferode stin DNY kratia kai ston marazmo stin siriknosi kai stin exapatisi ton ergazomenon. Fia skepsou to ligo.
Enas filos apo ta palia !!!

Το Προφίλ μας