Σε πρόσφατη συνέντευξη δημοσιοποιήθηκε στον ηλεκτρονικό και έντυπο τύπο, ότι υπάρχουν έτοιμες μελέτες για δημοπράτηση τμημάτων του οδικού άξονα Κοζάνης-Λάρισας στις αρχές του 2010, κάτι που είναι ψευδές.
Για την αποκατάσταση της αλήθειας και για να μη δημιουργούνται λαθεμένες εντυπώσεις σχετικά με το συγκεκριμένο έργο, διευκρινίζονται τα εξής:
1. Η χάραξη του οδικού άξονα στο νομό Κοζάνης είναι από τον κόμβο Κοίλων- κόμβος Καρυδίτσας-κόμβος Αιανής-γέφυρα Ρυμνίου-Τριγωνικό-όρια νομού Κοζάνης.
2. Η χάραξη του οδικού άξονα στο νομό Λάρισας είναι Τύρναβος-παράκαμψη Ελασσόνας (σήραγγα Μελούνας)-Μικρό Ελευθεροχώρι-όρια νομού Λάρισας.
Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας έχει χαρακτηριστικά αυτοκινητόδρομου με διαχωριστικό στηθαίο στη μέση, με δύο λωρίδες κυκλοφορίας ανά κατεύθυνση, λωρίδα καθοδήγησης και έρεισμα συνολικού πλάτους 19 μέτρων.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας/Διεύθυνση Δημοσίων Έργων, έχει αναθέσει τη μελέτη του οδικού τμήματος «κόμβος Καρυδίτσας-Ρύμνιο» σε κοινοπραξία μελετητικών γραφείων με χρόνο περαίωσης τον Δεκέμβριο του 2010. Το τμήμα «κόμβος Καρυδίτσας-κόμβος Αεροδρομίου Κοζάνης» βρίσκεται ακόμη στο στάδιο αξιολόγησης των τεχνικών προσφορών, λόγω προσφυγής μελετητικών γραφείων κατά της αξιολόγησης στο Συμβούλιο Επικρατείας (ΣτΕ). Το υπόλοιπο τμήμα του Περιφερειακού Κοζάνης χρήζει προμελέτης, ώστε να ετοιμαστεί ο φάκελος του έργου και να προκηρυχθεί η οριστική μελέτη.
Το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών & Δικτύων/Γενική Γραμματεία Δημοσίων Έργων/ΔΜΕΟ, εκπονεί τις μελέτες των ακόλουθων οδικών τμημάτων:
1. Τύρναβος-παράκαμψη Ελασσόνας (σήραγγα Μελούνας).
2. Μικρό Ελευθεροχώρι-όρια νομού Λάρισας.
Ο εκτιμώμενος χρόνος ολοκλήρωσης των πιο πάνω μελετών, είναι αρχές του 2011.
Έχουν προκηρυχθεί, με το διαγωνισμό να βρίσκεται σε εξέλιξη οι ακόλουθες μελέτες:
1. Παράκαμψη Ελασσόνας-Μικρό Ελευθεροχώρι.
2. Όρια νομών Λάρισας & Κοζάνης-Τριγωνικό.
Ετοιμάζεται η προκήρυξη για τη μελέτη του τμήματος Τριγωνικό-Ρύμνιο.
Από τα πιο πάνω καθίσταται σαφές ότι οι ισχυρισμοί για τμηματική δημοπράτηση έργων στον οδικό άξονα Κοζάνης-Λάρισας αρχές του 2010, ανήκουν στη σφαίρα της φαντασίας.
Ευθύνη όλων μας, τέως και νυν εκπροσώπων της πολιτείας, είναι η διαφύλαξη της αξιοπιστίας της, η εμπέδωση εμπιστοσύνης στους θεσμούς και η ορθή ενημέρωση των πολιτών. Κάθε άλλη τοποθέτηση, εξυπηρετεί προσωπικές και κομματικές πολιτικές επιδιώξεις, χωρίς να συμβάλει στην αντικειμενική πληροφόρηση. Δυστυχώς, έχει ως στόχο την πρόκληση σύγχυσης.
9 σχόλια:
Φίλοι κ.κ. Δήμαρχε Βελβενδού & Νίκο Λαζαριώτη
Ακόμη εξακολουθείτε να πιστεύετε ότι ο κάθετος άξονας Κοζάνης-Λάρισας θα κατασκευαστεί μέσω Σερβίων;
ΚΑΛΗ ΑΠΟΚΡΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ
Γ.
ΦΑΝΤΑΖΟΜΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΔΙΔΕΤΕ ΕΥΘΥΝΕΣ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΒΕΛΒΕΝΔΟΥ ΚΑΙ ΣΤΟΝ Ν. ΛΑΖΑΡΙΩΤΗ. ΕΙΔΙΚΑ Ο ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΠΟΥ ΕΥΘΥΝΕΤΑΙ ΑΣΚΟΥΣΕ ΚΑΜΙΑ ΕΞΟΥΣΙΑ. ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΚΟΛΙΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΠΑΡΑΤΑΞΗ ΤΟΥ ΑΝΑΣΑ.
Αν τώρα αρχίσουν παρεμβάσεις και πιέσεις πολιτικών γιατί από εκεί και όχι από εδώ, μην διαμαρτυρόμαστε αργότερα γιατί θα καθυστερεί να γίνει και άλλο ο οδικός άξονας.
Αγαπητέ 5:00, η αναφορά μου δεν έγινε για απόδοση ευθυνών. Απλά όταν από 20.12.09 κατέθεσα το γνωστό και αυτονόητο για την προοπτική του άξονα Κοζάνης-Λάρισας -μέσα από τα σχόλια στο ai-vreS σε άρθρο του κ. Στεργίου-, χαρακτηρίστηκα "ανενημέρωτος και ότι βγάζω απωθημένα (;!!)" και ότι "ο δρόμος αυτός δεν θα γίνει ποτέ".
ΔΕΝ χρειάζεται βέβαια καμιά συνέχεια επί του θέματος.
Με αφορμή τη χθεσινή «εκστρατεία ενημέρωσης» των κατοίκων του Βελβεντού, να συζητήσω το θέμα με – φίλο - κάτοικο της περιοχής των Σερβίων που γνωρίζει καλά τα της «ταυτότητας» των δύο κοινωνιών. Όταν τον ρώτησα γιατί οι «Βελβεντινοί» αρνούνται κατηγορηματικά τη συνένωση μαζί τους , μου έδωσε – με αρκετή δόση - ειρωνείας την παρακάτω απάντηση: «Διότι μόνο οι Βελβεντινοί είναι νοικοκυραίοι».
Τα ερωτήματα που προκύπτουν από τέτοιου είδους «συμπαθείς» περιπτώσεις διαμαρτυρίας είναι αρκετά. Φέρ’ ειπείν, αν ικανοποιηθεί σήμερα το αίτημα του Βελβεντού, γιατί να μην ικανοποιηθεί αύριο ανάλογο αίτημα της Αιανής, των Καμβουνίων, της Βλάστης, του Λιβαδερού, του Πενταλόφου κ.ο . Και αν υποθέσουμε ότι ικανοποιούνται, τι είδους διοικητική μεταρρύθμιση θα έχουμε επιτύχει σε επίπεδο Νομού, όταν θα έχουμε μία από τα ίδια;
«Ο Δήμος μας πρέπει να παραμείνει ανεξάρτητος, διότι είναι ένας εύρωστος και ιστορικός Δήμος» ανέφερε σε δηλώσεις του ο επικεφαλής της εκστρατείας Μανώλης «Ξέρξης» Στεργίου και συνειδητοποιώ ότι όλα τα προηγηθέντα ερωτήματά μου, αποτελούν απλά μια επιφανειακή προσέγγιση του ζητήματος.
Αγαπητέ Μανώλη, η αγκίστρωση στην ιστορική μοναδικότητά σας, σε συνδυασμό με την αντίληψη ότι οποιαδήποτε συνένωση μπορεί να σταθεί εμπόδιο στο να «μεγαλουργήσετε», φανερώνουν νοοτροπίες που διαχέουν έντονα το αίσθημα της «υστερικής» υπερβολής αλλά κυρίως της απαξίωσης «ολόκληρων» τοπικών κοινωνιών σε όμορους δήμους.
Αν και είναι οδυνηρό, θα σου πρότεινα να «σφίξεις την καρδιά σου» και να σκεφτείς την επόμενη μέρα.
Η αλήθεια είναι ότι εδώ και 40 χρόνια μελετούν.
Μάλλον δεν έβαλαν μυαλό ούτε μετά τα Τέμπη.
Πάλι αντιπαραθέσεις (εδώ η σωστή ενημέρωση, εκεί η αντικειμενική ενημέρωση), που μας μπερδεύουν.
Την τελευταία παράγραφο του δελτίου τύπου τη θεωρώ απαράδεκτη.
Έχει επίπεδο μικροσυνδικαλιστή και όχι τη σοβαρότητα μιας κρατικής υπηρεσίας.
Αγαπητέ φίλε Γ 3.42.
Καλό ειναι να διαβάζεις λιγο πιο προσεκτικά και στη συνέχεια να βάζεις ερωτήματα. Αλήθεια απο που έβγαλες το συμπέρασμα οτι ο Νίκος ο Λαζαριώτης πιστεύει οτι ο κάθετος άξονας Κοζάνη - Λάρισα θα κατασκευασθεί μέσω Σερβίων ; Μπορείς να μου το θυμίσεις ;
Χωρίς αμφιβολία ο κάθετος άξονας ΣΤΑ ΣΧΕΔΙΑ ειναι Κοίλα - Καρυδίτσα - Ρύμνιο - Τριγωνικό - Λάρισα και μακάρι τα σχέδια να γίνουν έργα.
Αλλά εγώ βλέπω σήμερα οτι η κυκλοφορία γίνεται απο αυτόν τον δρόμο που υπάρχει δηλαδή Κοζάνη - Σέρβια - Λάρισα απο τον οποίο πηγαινοέρχεται κάθε μέρα μεγάλος αριθμός κατοίκων του νότιου τμήματος του νομού και τελευταία όλα τα μεγάλα φορτηγά απο την Βόρεια για την νότια Ελλάδα μετά το γνωτό πρόβλημα στα Τέμπη.
Εσύ τι λές αυτός ο δρόμος πρέπει να καταργηθεί ; Μήπως πρέπει λίγο να βελτιωθεί γιατί εξυπηρετεί κόσμο που μένει στον τόπο του και δεν μετεγκαταστάθηκε στην Κοζάνη ;
Αυτό ζητάω εγώ και χιλιάδες άλλοι κάτοικοι της περιοχής.
Δεν ζητάμε ούτε κάθετους ούτε οριζόντιους άξονες.Μακάρι η πολιτεία να κάνει και τούνελ στο Σαραντάπορο να μην μας πιάνουν τα χιόνια. Εμείς ζητάμε μια βελτίωση του δρόμου που υπάρχει και μας αρκεί.
Για τον άλλο δρόμο τον Κάθετο Αξονα σε συνιστώ να διαβάσεις ξανά την ανακοίνωση της Περιφέρειας και κάνε τον κόπο να γράψεις ένα σχόλιο για αυτά που αναφέρονται στην ανακοίνωση θα έχουν ενδιαφέρον οι απόψεις σου. Προσωπικά το Σαββατοκύριακο θα γράψω αναλυτικά τις απόψεις μου για την ανακοίνωση και για την ουσία της.
Λαζαριώτης Νίκος
Μόνιμος κάτοικος Σερβίων
ΣΩΘΗΚΑΜΕ!!!! ΘΑ ΓΙΝΕΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ ΑΙΑΝΗΣ ΕΛΑΣΣΟΝΑΣ. ΤΙ ΑΛΛΟ ΘΕΛΟΥΜΕ. ΤΟ 2025.!!! ΡΕ ΔΕΝ ΚΑΝΕΤΕ ΑΥΤΟΝ ΕΔΩ ΠΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΝΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ????????????
Φιλε 7:11 άσε τα copy-paste και γράψε κάτι δικό σου.
Δημοσίευση σχολίου