Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 9 Ιουλίου 2024

Υποψήφια πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ η Άννα Διαμαντοπούλου-“Αφετηρία μου η Κοζάνη”-Βίντεο και φωτογραφίες

Την πρόθεσή της να είναι υποψήφια πρόεδρος του ΠΑΣΟΚ στις επικείμενες εσωκομματικές εκλογές της 6ης Οκτωβρίου επιβεβαίωσε, ουσιαστικά για πρώτη φορά από την Κοζάνη, τόπο καταγωγής της (Σέρβια) η πρώην υπουργός και επίτροπος στην Ε.Ε. Άννα Διαμαντοπούλου.

Σε δηλώσεις της στα τοπικά ΜΜΕ, κατά τη διάρκεια επίσκεψης που πραγματοποίησε στο Σωματείο Συνταξιούχων της ΔΕΗ για να μιλήσει με θέμα την κοινωνική συνοχή στην Ευρώπη, η Άννα Διαμαντοπούλου ανέφερε πως “δε θα πω από εδώ…αλλά ό,τι έχω αποφασίσει στη ζωή μου το έχω αποφασίσει από την ξεκινώντας από την Κοζάνη και μου έχει φέρει πάντα γούρι…οπότε θεωρώ πως αυτή η συνάντηση είναι η αφετηρία…η ρίζα”.

 


 








 

Περισσότερες φωτογραφίες εδώ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας