Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 24 Μαΐου 2020

Το ξέσπασμα του γιατρού και μέλους του μητρώου στελεχών της ΝΔ Τάσου Φούντογλου για τις επιλογές σε διάφορες διοικητικές θέσεις

Από το kozanimedia.gr
Βρε Κυριάκο μου σ΄ αγαπάω σ΄ εκτιμάω αλλά πες μου κάτι. Πώς θα αισθανόσουνα αν ένας υποθετικός Μητσοτάκης, αρχηγός μιας υποθετικής αξιωματικής αντιπολίτευσης, σε καλούσε μια μέρα να συμμετάσχεις σε μια διαδικασία πολιτικής αξιολόγησης, σε επέλεγε κατόπιν μετά από τρεις συνεντεύξεις και ατελείωτα χιλιόμετρα πέρα δώθε στην Αθήνα, σε ανακοίνωνε στις εφημερίδες μετά βαΐων και κλάδων, σε μπούκωνε ευχολόγια για την ανάγκη ανανέωσης και εμπλουτισμού της δημόσιας διοίκησης και της πολιτικής με άτομα ικανά και αξιοκρατικά επιλεγμένα και στο τέλος επέλεγε όλη την σάρα και την μάρα του κόμματος για να στελεχώσει τον κρατικό μηχανισμό;


Πώς θα αισθανόσουνα βρε Κυριάκο μου, που πολύ σε αγαπάω και απεριόριστα σε εκτιμώ, αν έμπαινες σε όλη αυτήν την διαδικασία με όρεξη και διάθεση προσφοράς και στο τέλος κατέληγες περίγελος του κάθε τελευταίου κομματικού γκαζοντενεκέ που σε κοιτά με το ύφος της κομματικής αγελάδας – αυτής ντε με τα μαστάρια που ταΐζει κόσμο και κοσμάκη όλα αυτά τα χρόνια- και σου λέει ειρωνικά « τι λέει Φούντογλου το Μητρώο; Όλα καλά;».
Και να πρέπει βρε Κυριάκο μου, που πολύ σε αγαπάω και απεριόριστα σε εκτιμώ, να του εξηγήσεις του γκαζοντενεκέ πως για να περάσει αυτός επιτυχώς μια διαδικασία αξιολόγησης θα πρέπει να του πάρουν συνέντευξη η μάνα του και ο πατέρας του και πάλι θα παίζει το αποτέλεσμα λόγω πατρικών αμφιβολιών;
Γιατί η μάνα ως γνωστόν ποτέ δεν αμφιβάλλει για το βλαστάρι της; Και στα λέω αυτά Κυριάκο μου, που πολύ σε αγαπάω και απεριόριστα σε εκτιμώ, όχι γιατί θέλω κάποια «θεσούλα». Όχι Κυριάκο μου. Τα επαγγελματικά μου δόξα τον Θεό πάνε εξαιρετικά και δεν έχω ανάγκη την «θεσούλα» σου για να βιοποριστώ.
Εξάλλου στο δικό μου το μυαλό η «θέση» ήταν πάντα κάτι άλλο και σίγουρα όχι μια «θεσούλα» για να πέφτει το μπαγιόκο μήνας μπαίνει μήνας βγαίνει. Οπότε Κυριάκο μου στα λέω όλα αυτά απλά γιατί δεν έχω συνηθίσει να με περνάνε για…ξέρεις εσύ. Και επειδή δεν μπορεί να με περάσει κανείς από όλους αυτούς τους γκαζοντενεκέδες για…ξέρεις εσύ, γιαυτό και στα λέω τώρα που είσαι στα ντουζένια σου.
Γιατί πολύ σε αγαπάω και απεριόριστα σε εκτιμώ….

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Επιλέγω το ανώνυμο σχόλιο γιατί ότι γράφω δεν έχει αιχμή για το γιατρός, ούτε για τη ΝΔ. Έχει σχέση με τη λογική. Πώς να κατανοήσουμε εμείς οι κοινοί θνητοί μια διαδικασία που αφορά την τοποθέτηση παιδιών του καμματικού σωλήνα σε θέση δημόσιας διοίκησης. Από μόνο του είναι υποτιμητικό για τους συμμετέχοντες ακόμα κι αν αυτοί είναι αδικημένοι κατά δήλωσή τους. Αυτό επιβεβαιώνεται και από τη συστολή του γιατρου να διαμαρτυρηθεί ευρέως χωρίς να επαναλάβει πολλές φορές την εκτίμησή του σ αυτό που τον εξέθεσε, κατά τα λεγόμενά του. Δύσκολο πράμα να διατηρήσεις την ακεραιότητά σου γλύφοντας.

Ανώνυμος είπε...

Τι θέλει να πει με αυτό το άρθρο;
Είναι δυσαρεστημένος επειδή δεν τον διόρισαν κάπου;
Μήπως για να παραμένει στη δημοσιότητα ;
Θεωρεί τον εαυτό του καλύτερο από τους άλλους και ικανότερο;
Κρίμα.

Το Προφίλ μας