Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 17 Νοεμβρίου 2017

Ο οδηγός του τανκ του Πολυτεχνείου απαντά στον N. Μιχαλολιάκο

του Κώστα Χατζίδη από το pheme.gr
Πρωτοδημοσιεύτηκε στο ai-vreS.blogspot.com στις 18/05/2012
Ο Α. Σκευοφύλαξ απαντά στο αρχηγό της Χρυσής Αυγής για την παραμύθα του Πολυτεχνείου. "Δημοκρατία έχουμε! Ο καθένας μπορεί να λέει ό,τι θέλει. Και εγώ μπορώ να πω ότι γαμάω την Ορνέλα Μούτι, ποιος θα με απαγορεύσει. Το θέμα είναι ποιος θα με πιστέψει"!

Με αυτά τα λόγια απάντησε ο Α. Σκευοφύλαξ, ο οδηγός του τανκ που εισέβαλε το 1973 στο Πολυτεχνείο, σε όσα υποστήριξε ο πρόεδρος της Χρυσής Αυγής κ. Νίκος Μιχαλολιάκος για το "παραμύθι" του Πολυτεχνείου που καλά κρατά.


Ο χειριστής του τανκ που γκρέμισε την πύλη του Πολυτεχνείου απαντά σε όσα υποστήριξε ο κ. Μιχαλολιάκος στη συνέντευξη του στον Alpha.

"Δεν τα γνωρίζει καλά τα γεγονότα ο κ. Μιχαλολιάκος. Ο Μιχάλης Γουνελάς δεν ήταν ο χειριστής του τανκ, εγώ ήμουν. Ο Γουνελάς ως αξιωματικός, ήταν ο επικεφαλής του άρματος. Μην μπερδεύουμε τα πρόσωπα και τα γεγονότα".

Ζητούμε τη γνώμη του κ. Σκευοφύλακα για όσα ισχυρίστηκε ο κ. Μιχαλολιάκος για τα γεγονότα του Πολυτεχνείου, για τον  "κυρίαρχο μύθο της μεταπολιτευτικής προπαγάνδας", όπως είπε, "για ένα τανκ που έριξε την πύλη και πλάκωσε κάποιους ανθρώπους".

"Δεν ξέρω τι εννοεί.. Κανείς δεν είπε ότι το τανκ σκότωσε φοιτητές του Πολυτεχνείου. Δεν θα ξεχάσω όμως ποτέ ότι δίχως να το θέλω -ενώ πρόσεχα πάρα πολύ-, τραυμάτισα σοβαρά την τότε φοιτήτρια Πέπη Ρηγοπούλου, η οποία αν δεν κάνω λάθος είναι σήμερα καθηγήτρια Πανεπιστημίου. Δεν ξέρω τι σκέπτεται ο κ. Μιχαλολιάκος. Εγώ πάντως δεν θα το ξεχάσω ποτέ. Αυτές οι πράξεις, αυτά τα γεγονότα δεν σβήνουν όσα χρόνια κι αν περάσουν".

Ο κ. Σκευοφύλαξ αναφέρθηκε στην τοποθέτηση του προέδρου της Χρυσής Αυγής ότι δεν υπήρξαν θύματα μέσα στο Πολυτεχνείο. "Όπως σας είπα και εγώ στη συνέντευξη που σας έδωσα το 2003, μέσα στο Πολυτεχνείο δεν είδα θύματα. Τι αλλάζει όμως. Τι σημασία έχει αν τα θύματα ήταν μέσα στο Πολυτεχνείο ή στους γύρω δρόμους"!  

Όπως προσθέτει ο οδηγός του τανκ του Πολυτεχνείου, "αυτό που ξέρω εγώ και έζησα είναι ότι αν δεν ανοίγαμε σειρά για να φυγαδεύσουμε τους φοιτητές από τους αστυνομικούς, θα είχαμε πολλά θύματα. Κι αυτό δεν είναι μύθος"!

Ζητούμε τη γνώμη του για την Χρυσή Αυγή. "Δεν ξέρω εγώ από αυτά τα πράγματα. Αυτοί είναι Χιτλερικοί. Δικαίωμα τους είναι. Εγώ ούτε τότε ούτε ποτέ δεν υπήρξα Χιτλερικός. Ο καθένας αναλαμβάνει τις ευθύνες του για αυτό που είναι. Εγώ τις δικές μου τις κουβαλάω στην καμπούρα μου για όλη μου τη ζωή, κι αυτό δεν αλλάζει ό,τι και να γίνει".

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΠΑΛΙΚΑΡΙΣΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΚΕΥΟΦΥΛΑΚΑ(ΟΝΟΜΑ ΚΙ ΑΥΤΟ!!).ΝΑ ΘΥΜΗΣΩ ΟΤΙ ΘΕΣ ΑΠΟ ΤΥΨΕΙΣ,ΘΕΣ ΑΠΟ ΕΝΑ ΠΑΙΧΝΙΔΙ ΤΗΣ ΜΟΙΡΑΣ,Ο ΟΔΗΓΟΣ ΑΥΤΟΣ ΤΟΥ ΤΑΝΚΣ,ΟΠΩΣ ΔΗΛΩΝΕΙ ΣΕ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ ΤΟΥ,ΣΤΗ ΜΕΤΑΠΟΛΙΤΕΥΣΗ ΨΗΦΙΣΕ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΚΚΕ!!!(ΨΑΞΤΕ ΣΤΟ internet!)

Ανώνυμος είπε...

Οχι δα...

Ανώνυμος είπε...

Παλικάρι ο άνθρωπός που οδηγώντας το τανκ γκρέμισε την πόρτα του πολυτεχνείου???????

Ανώνυμος είπε...

1ον Δεν υπαράρχει ΤΑΝΚΣ, υπάρχει ΤΑΝΚ. 1 ΤΑΝΚ ενικός 2 ΤΑΝΚΣ με σίγμα πλυθηντικός κοκ

2ον. Ο μιχαλολιακος δεν ειπε οτι ο Γουνέλας ηταν ο οδηγος, είπε οτι ήταν υπεύθηνος αν δε κάνω λάθος.
Καπου ειδα και τον γουνελα σαν υποπλοιαρχο και γελασα. ποσο άσχετοι είναι οι κουμουνιστες άραγε;

3ον, το παραμυθι του πολυτεχνειου οντως καλα κρατει ακόμα

4 ο Γουνελας δεν ήταν επικεφαλής του άρματος - κοινως αρχηγος πληρωματος (τοσα χρονια στο στρατο καποια εμπειρια εχουμε), ήταν αρχηγός ουλαμου-κοινως ουλαμαγός

5 Η πεπη ρηγοπουλου ουτε προβλημα εχει ουτε αναπηρη ειναι

Αρα μηπως δουλευομαστε κανονικα τοσα χρονια ακομα;

Ανωνυμος είπε...

Τοσα χρονια στο στρατο κατι ξερουμε και εμεις.Κριμα που δεν εμαθες να αναφερεσε ευθαρσως και επωνυμως.Οι Ελληνες στρατιωτικοι αν μη τι αλλο ειναι <> και οχι φασιστοειδη οπως οι Χουνταιοι.

Το Προφίλ μας