Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 11 Φεβρουαρίου 2013

Η παραίτηση που συντάραξε τον κόσμο - Ερωτήματα για την παραίτηση του Πάπα Βενέδικτου του 16ου - Ολόκληρη η επιστολή παραίτησης

Το ανακοίνωσε το ίδιος ο Πάπας Βενέδικτος στο εκκλησιαστικό συμβούλιο
- Με επιστολή εξηγεί γιατί οδηγήθηκε στην παραίτηση
-"Kατέληξα με βεβαιότητα ότι οι δυνάμεις μου, λόγω της προχωρημένης ηλικίας, δεν επαρκούν πλέον για την επαρκή άσκηση των καθηκόντων μου", λέει μεταξύ άλλων
- "Είναι ο πρώτος που αναγνωρίζει ότι δε μπορεί να αντεπεξέλθει" είπε σε συνέντευξη Τύπου εκπρόσωπος του Βατικανού
- Για λίγο η Αγία Έδρα θα μείνει κενή - Το Πάσχα αναμένεται η εκλογή νέου Πάπα από το κονκλάβιο
- Είναι ο πρώτος που παραιτείται εδώ και αιώνες και ο 265ος Πάπας Ακόμα δεν μπορεί να συνέλθει το Βατικανό αλλά και οι απανταχού Καθολικοί από την ανακοίνωση - βόμβα της παραίτησης του Πάπα Βενέδικτου του 16ου.


Όπως ανακοίνωσε το Βατικανό, ο Πάπας Βενέδικτος ο 16ος παραιτείται στις 28 Φεβρουαρίου και έως το Πάσχα θα έχουμε νεο Πάπα.
Σύμφωνα με την επιστολή παραίτησής του, ο Πάπας παραιτείται για λόγους υγείας αφού ο ίδιος είναι 86 ετών.

ΟΛΗ Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ

Αγαπητά αδέλφια,

Σας κάλεσα σε αυτό το εκκλησιαστικό συμβούλιο, όχι μόνο για τους τρεις αγιοποιήσεις, αλλά και για να σας ανακοινώσω μια απόφαση μεγάλης σημασίας για τη ζωή της Εκκλησίας. Αφού επανελλειμένα δοκίμασα τη συνείδησή μου ενώπιον του Θεού, κατέληξα με βεβαιότητα ότι οι δυνάμεις μου, λόγω της προχωρημένης ηλικίας, δεν επαρκούν πλέον για την επαρκή άσκηση των καθηκόντων μου. Γνωρίζω καλά ότι τα καθήκοντά μου, λόγω της ουσιώδους πνευματικής τους φύσης, πρέπει να εκτελούνται όχι μόνο με λόγια αλλά και με πράξεις καθώς και με προσευχές και πραγματικό πόνο. Ωστόσο, στο σημερινό κόσμο, όπου οι αλλαγές είναι ραγδαίες και οι ερωτήσεις που εγείρονται για το βάθος της πίστης είναι πολλές, για να καταφέρεις να εκτελέσεις τα καθήκοντα του Πάπα, απαιτείται δύναμη τόσο πνευματική όσο και σωματική. Αισθάνομναι ότι αυτή μου η δύναμη, τους τελευταίους μήνες έχει περιοριστεί, σε τέτοιο βαθμό που νιώθω ότι δεν μπορώ να εκτελέσω επαρκώς τα καθήκοντα πουμ μου έχουν ανατεθεί. Για το λόγο αυτό, και κατανοώντας απολύτως τη σοβαρότητα της πράξης μου, με απόλυτη ελευθερία δηλώνω ότι παραιτούμαι από Πάπας, θέση στην οποία βρίσκομαι από τις 19 Απριλίου 2005. Από τις 28 Φεβρουαρίου, η Επισκοπή της Ρώμης θα είναι κενή και το Συμβούλιο των Καρδιναλίων θα εκλέξει το νέο Ποντίφικα.

Αγαπητά αδέλφια, σας ευχαριστώ ειλικρινά για όλη την αγάπη σας και όλη τη στήριξη που μου παρείχατε. Σας ζητώ συγγνώμη για όλες μου τις αδυναμίες. Τώρα, ας εμπιστευτούμε την Αγία Εκκλησία στα χέρια του Ιησού Χριστού και ας ικετεύσουμε την Παναγία, ώστε να βοηθήσει τους Καρδινάλιους ναεκλέξουν το νέο Ποντίφικα. Όσο για εμένα, επιθυμώ μελλοντικά να υπηρετήσω την Αγία Εκκλησία αφιερώνοντας πλήρως τον εαυτό μου στην προσευχή.

Θα γραφτεί αυτός ο Πάπας με χρυσά γράμματα στην ιστορία;


Είναι από τους πιο προσηλωμένους επικεφαλής της Καθολικής Εκκλησίας στις παραδόσεις αιώνων. Και γι' αυτό κατακρίθηκε. Ο Βενέδικτος ΙΣΤ’ όσο κι αν πιέστηκε δεν δέχθηκε να επιτρέψει την χρήση προφυλακτικών στην Αφρική που οι άνθρωποι πεθαίνουν σαν τις μύγες από το AIDS.

Το 2006 παραλίγο να στρέψει εναντίον των Χριστιανών το σύνολο του μουσουλμανικού κόσμου.

Μνημονεύοντας τον διάλογο του Βυζαντινού αυτοκράτορα Μανουήλ Β΄ Παλαιολόγου με Πέρση λόγιο και θέμα τις αλήθειες του Ισλάμ και του Χριστιανισμού, είπε: «Ο αυτοκράτορας μιλά για το θέμα του τζιχάντ, του ιερού πολέμου. Έλεγε, και μεταφέρω αυτούσια τη φράση: Δείξε μου τι νέο έφερε ο Μωάμεθ και εκεί θα βρεις μόνον πράγματα διαβολικά και απάνθρωπα, όπως η διαταγή του να διαδοθεί η πίστη που κήρυττε με το σπαθί».

Ακολούθησαν διαδηλώσεις, βανδαλισμοί, αλλά και μια δολοφονία Ιταλίδας καλόγριας στην Σομαλία φέρεται να αποτέλεσαν απάντηση στην «προσβολή».

Όσο χρόνια παρέμεινε στον Παπικό Θρόνο, ο Βενέδικτος ΙΣΤ’ έζησε δεκάδες αποκαλύψεις για κακοποιήσεις παιδιών από καθολικούς ιερείς οι οποίες αμαύρωσαν το πρόσωπο της εκκλησίας.

Επίσης, είδε τον μπάτλερ του να βγάζει φόρα - παρτίδα στον έξω κόσμο τα άπλυτα του Βατικανού.

newsit.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας