Eκσυγχρονισμός της εκκλησίας…
Το πρόβλημα που
δημιουργήθηκε στην πόλη μας με την παύση του πατέρα Αυγουστίνου από τον
Δεσπότη προκάλεσε μεγάλη αναταραχή και διχασμό στο χριστεπώνυμο πλήθος
που παρακολουθεί αμήχανα τις εξελίξεις.
Ιδιαίτερα
ο τρόπος που γίνεται του αποφασίζομεν και διατάσομεν από μεριάς του
Δεσπότη και χωρίς να εξηγεί καν τους λόγους επικαλούμενος δήθεν ότι
δεν θέλει να προσβάλλει τον ιερέα , που στην πράξη όμως ο τρόπος
αυτός αφήνει στον καθένα να υπονοεί ότι θέλει
Ο τρόπος αυτός όμως
να αποφασίζει ο Δεσπότης για τη τύχη του κάθε ιερέα και μάλιστα χωρίς να
το αιτιολογεί είναι αυθαίρετος αντιδημοκρατικός και άδικος
Το σωστό θα ήταν να αποφάσιζε το χριστεπώνυμο πλήθος όπως ήταν θεσμοθετημένο παλιά να εκλέγονται οι ιερείς από τους πιστούς
Από
την άλλη οι πιστοί ξεσηκώνεται και υποστηρίζουν ότι οι πράξεις αυτές
του Δεσπότη γίνονται από λόγους ζήλιας και εγωισμού κατηγορούν μάλιστα
τον Δεσπότη για χρηματοθήρα
Το θέμα νομίζω ότι αφορά ολόκληρη την κοινωνίας της πόλης και θα πρέπει και οι φορείς να πάρουν θέση
Δεν είναι δυνατόν να καταδικάζεται έτσι ένας άνθρωπος θυμίζει λιθοβολισμό μουσουλμάνων και μεσαιωνικές καταστάσεις
Πόσο
μάλλον όταν πρόκειται για έναν άνθρωπο ανιδιοτελή και ασκητή όσον αφορά
τα υλικά αγαθά και με τεράστια πνευματική και πολιτιστική δράση όπως
δηλώνουν και οι πιστοί του εκτός και εάν υπάρχουν άνομες πράξεις που
πρέπει όμως να τεκμηριωθούν
Αποδεικνύεται έτσι ότι η εκκλησία μας
βρίσκεται ακόμα πολύ πίσω είναι ένα σύστημα κλειστό αυταρχικό που τον
κυρίαρχο ρόλο έχουν οι κορυφές
Έπαιξε αρνητικό ρόλο στην εξέλιξη
της ελληνικής κοινωνίας ταυτιζόμενη πάντα με τις εξουσίες ,ιδιαίτερα την
περίοδο της χούντας όπου διόριζε τις κεφαλές
Την κατηγορούν
επίσης ότι κύριο στόχο έχει την δημιουργία περιουσίας ,έχει μάλιστα
πολλούς τρόπους να εισπράττει από τους πιστούς από γάμους βαφτίσια κλπ
Παρεμβαίνει
επίσης στην ηθική των ανθρώπων υποστηρίζοντας αναχρονιστικές απόψεις
ενοχοποιώντας την γενετήσια ορμή είναι κατά των προγαμιαίων σχέσεων κλπ
Νομίζω
λοιπόν ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου και η εκκλησία να εκσυγχρονιστεί
να ασχοληθεί με το πραγματικό έργο της σωτηρίας της ψυχής της αγάπης και
της αλληλεγγύης των φτωχών και αδυνάτων
33 σχόλια:
Απορώ πως είναι ακόμα μητροπολίτης....πως στέκεται?
ΦΙΛΕ 8:24 ΘΑ ΘΥΜΙΣΩ ΚΑΙ ΤΑ ΕΞΗΣ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΜΕΡΙΚΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΤΟΥ ΔΕΣΠΟΤΗ ΣΕΡΒ.ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ ΣΤΟ ΠΟΛΥ ΠΡΟΣΦΑΤΟ ΠΑΡΕΛΘΟΝ:
1/ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΠΕΤΡΕΨΕ(ΚΑΤΑ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΛΟΓΩ ΙΔΙΑΖΟΥΣΗΣ ΠΕΡΙΠΤΩΣΕΩΣ) ΠΕΡΥΣΙ ΤΕΤΟΙΟΝ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ψαλεί εξόδιος ακολουθία στην έρμη τη γυναίκα από την Ελάτη που εδωσε τέλος στη ζωή της πέφτοντας στη λίμνη του Ρυμνίου μην αντέχοντας την απώλεια του παιδιού της.Αυτό,αν θυμάσαι, είχε ξεσηκώσει σάλο στην περιοχή και ακόμα και το ai-vres εξανέστη και είχε στηλιτεύσει σφοδρά τηνενέργεια αυτή του Δεσπότη!!!
2/Ότι είχε άχαρο σκοπό να αγνοήσει τους περιοίκους της Μητρόπολης υποβαθμίζοντας το χώρο της γειτονιάς με το παράνομο και αυθαίρετο ναϋδριο της Αγ.Αικατερίνης που είχε βαλθεί να φτιάξει,αν δεν τον σταματούσε από το σάλο που προκλήθηκε ο δυναμικός μπαρμπα-Γιάννης Παγούνης(και η Τάσα Σιόμου με την ψήφο της στο Δ.Σ.).
3/Ότι με το "αποφασίζω και διατάσσω"ξήλωσε ιστορικά εικονοστάσια από τον Αγ.Νικόλαο παρά τις συστάσεις της Βυζαντινής Εφορίας Αρχαιοτήτων και την οξεία αντίδραση του Συλλόγου Κοζανιτών Θεσσαλονίκης.
3/Ότι για τον επαίσχυντο εμπρησμό από ακοινώνητα άτομα,άγνωστα(προς το παρόν),και αποτέφρωση του Αγ. Γεωργίου(πολιούχου) στην Αιανή δεν έβγαλε ούτε άχνα καταδίκης(πόσο μάλλον να προβεί σε νομικές κινήσεις που όφειλε!!)συμβουλεύοντας να κάνει το ίδιο(να καταδικάσει και να προβεί σε νομικές κινήσεις που αντιστοιχούσαν και σ΄αυτόν),και ο εκεί ιερέας κ.Γκριτζέλης που πρώτος απ΄όλους είχε φαγωθεί για την κατεδάφιση του ναού(!!!). (Γνωρίζουν βέβαια οι πάντες πόσο φοβισμένη είναι η κοινωνία της Αιανής-δεν αναφέρομαι στους ωχαδελφιστές- και δεν τολμά ακόμα και μέσα στην εκκλησία από τα δύο αυτά πρόσωπα να ζητήσει εξηγήσεις!!!)
ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ.
Έχω ήδη γράψει την ένστασή μου στο 3. ή μάλλον στο 4.περί φόβου και απάντησα και στην εύκολη αλλά όχι πραγματική διαπιστωσή σου. Ίσως κάποια στιγμή ανέβει...
Το πιο τρανταχτό θεωρώ ότι ήταν εκείνη η τραγική γυναίκα. Αυτό θα πει χρήση εξουσίας και πάτημα επί πτωμάτων. Σχεδόν μακάβριο γεγονός...
Όσο για αυτόν που αναφέρεις, μάλλον από την ίδια πάστα είναι.
Ελπίζω να μην εισπράξω κανέναν αφορισμό βραδιάτικα....
Συνέχεια στον 11.01
4) Ότι με το "αποφασίζω και διατάσσω" ξήλωσε τους απερίγραπτης ομορφιάς και αξίας πολυελαίους από την κεντρική εκκλησία Βελβεντού, αντικαθιστώντας τους με κοινούς μαζικής παραγωγής, παρά τις συστάσεις όλου του πνευματικού κόσμου του Βελβεντού και την οξεία αντίδραση σύσωμης της κοινωνίας.
Αυτό είναι το 5. Μήπως να δημιουργηθεί μια λίστα με όλα τα γνωστά και άγνωστα, πως να το πω, τις γνωστες και άγνωστες επαίσχυντες αυθαιρεσίες?
ΦΙΛΕ 7ΙΟΥΝ.12:29πμ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑΣ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥ ΚΑΙ ΛΕΣ:"Δεν είναι έτσι φίλε μου. Οι μικρές κοινωνίες έχουν απίστευτη δυναμική που μπορούν πολλά να αντιμετωπίσουν. Κάποιοι όμως κρύβονται, ίσως και βολευονται πίσω από τον φόβο και παραμένουν αδρανείς. Τόλμη και δύναμη ψυχής έμπρακτη με πράξεις, όχι μόνο θεωρία, αυτό χρειάζεται. Ο φόβος δεν λέω, είναι καλή δικαιολογία, στην απραξία και την στασιμότητα και η επιλογή ελευθερη, είτε ατομική είναι, είτε συλλογική".
ΟΜΟΛΟΓΩ ΛΟΙΠΟΝ ΟΤΙ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΔΥΣΝΟΗΤΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ!!ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ "απίστευτη δυναμική "που έχουν οι μικρές κοινωνίες;;;ΕΔΩ ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ"ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΟΣ ΜΟΡΦΩΤΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΙΑΝΗΣ"Η ΠΡΟΟΔΟΣ"(όπως αποκαλείται!!!)ΈΚΑΝΕ ΚΑΙ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΤΟ κορόιδο στο θέμα του κτηνώδους εμπρησμού του Αγ.Γεωργίου χωρίς να βγάλει έστω μια ανακοίνωση-δήλωση αποτροπιασμού,έτσι για την τιμή της κοινωνίας!!!Αν βάζει την ουρά στα σκέλια ένας τέτοιος σύλλογος,που μοναδική του έγνοια κατάντησαν τα χορευτικά και οι Λαζαρίνες(χωρίς να θέλω να υποτιμήσω αυτά τα δύο),τότε τι περιμένεις να πράξουν μεμονωμένοι πολίτες της Αιανής????Και όχι μόνο ο Πολιτιστικός Σύλλογος,που σ΄αυτόν βέβαια πέφτει το κύριο βάρος,αλλά και άλλοι σύλλογοι του πολιτισμού μέσα από τους οποίους απελευθερώνονται πιο "συλλογικά",πιο "δυναμικά" οι μικρές κοινωνίες!!!Και για να γίνω πιο σαφής:Την ουρά στα σκέλια και ο σύλλογος"ΦΙΛΟΙ ΜΟΥΣΕΙΟΥ" ΚΑΙ Ο"Σύλλογος Γυναικών Αιανής"!!!'ΕΧΩ άδικο???Ας βγει από όλους αυτούς ένας να απαντήσει ΜΕ αξιοπρέπεια!!Η ΣΙΩΠΗ ΟΠΩς ΛΕΕΙ ΚΑΙ Η ΧΙΛΙΟΕΙΠΩΜΕΝΗ ΡΗΣΗ ΕΙΝΑΙ ΣΥΝΕΝΟΧΗ...
Ο 11:01μμ
ΥΓ.ΕΠΕΙΔΗ ΙΣΩΣ ΚΑΠΟΙΟΣ/-ΟΙ ΒΓΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΥΝ"ΕΣΥ ΠΟΥ ΚΡΥΒΕΣΑΙ ΠΙΣΩ ΑΠ΄ΤΗΝ ΑΝΩΝΥΜΙΑ ΣΟΥ ΚΛΠ" ΘΑ ΤΟΥΣ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΑΠΟ ΤΩΡΑ:ΚΑΝΕΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΧΡΟΝΙΑ ΕΣΕΙΣ ΤΟ κορόιδο,αυτό σας πείραξε???
Μετέτρεψε με το έτσι θέλω τον ιερό ναό της Αγίας Κυριακής στα Σέρβια σε αίθουσα τελετών βγάζοντας τα στασίδια,βάζοντας κολόνες με κίτσ γύψινα κυανόκρανα,κλπ,και άκουσον - άκουσον θέλει ντε και καλά να γκρεμίσει το ιστορικό κτίριο του επισκοπείου στα Σέρβια για να κτίσει ένα ναύδριο(κοφτήριο) για την οσία Θεοδώρα!!!Δεν θα τα καταφέρει όμως αυτή τη φορά.Στα Σέρβια έχουν αλλάξει τα πράγματα.
ΚΟΦΤΗΡΙΟ,ΧΑ ΧΑ ΧΑ!!!ΠΕΣ ΤΑ ΦΙΛΕ!!!
TA ΣΕΡΒΙΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΙΑΝΗ!!!!
Mono o Papakyriou o Iatros apo tin Kozani eixi to s8enos, tin orimotita kai tin psixiki dinami na diakopsi ton Paylos sto kyrigma pou apo tin poli erxome kai stin korfi kanela kirite kata ta alla to logo tou Theou, kai na ton pei na siko8ei na fygei. Etsi ginete o agonas kirioi!!!
Otan ta korakia asprisoune, tote kai o pateras Aygoustinos 8a gini despotis. Etsi elege o Mitropolitis Paylos mesa sto Audi tou otan apoxorouse apo to dipno pou tou ekane o Pateras Aygoustinos epano sto Monastiri sto Paleogratsano. Na lipon apo poso palia pigazei aytin i adizilia metaxi ton dio kai fisiko einai dioti oi gnosis pou exi o pateras Aygoustinos epano stin 8eologia o Paylos tis zileyei akoma kai tora. Omos to Agio pneyma pote den eblogise na eklegode oi kaliteroi, alla adi8etos oi Klikes ton despotadon frodizoune kalitera gia Ayto prrin apo Ayto.
Φίλε στις 7 Ιουνίου 2011 9:05 π.μ. οι κοινωνίες γενικά έχουν δυναμικές, δυναμικές αντιμετώπισης καταστάσεων, αντίδρασης στην αδικία, προάσπισης των δικαιωμάτων τους, μη ανεκτικότητα στις προσβολές, αλληλεγγύης, συμπαράστασης και υποστήριξης των μελών τους, συνοχής κα. Βέβαια μιλάω για τις υγιείς κοινωνίες όπου αυτό που λέμε "κοινή λογική" επικρατεί.
Στην Αιανή για το συγκεκριμένο θέμα, αυτό που κάνουν οι περισσότεροι, είναι αυτό που είπες και εσυ, το κορόιδο, κοροϊδεύοντας πρώτα από όλα τον εαυτό τους. Από τους συλλόγους κανείς δεν έχει πάρει θέση πανω στο επίμαχο θέμα, ακολουθώντας αυτή την τακτική που δυστυχώς επικρατεί.Την κατάλληλη λέξη δεν μπορώ να την βρω, σίγουρα όμως δεν είναι φόβος.
Πες ότι υπήρχαν επιστολές διαμαρτυρίας από τους συλλόγους, καταδικαστικά κείμενα από τον Παύλο και από τον Γκριτζέλη ακόμα και γράμματα αγανάκτησης μεμονωμένα από τους κατοίκους, πες μου, θα λειτουργούσαν απαλυντικά στην συνείδησή σου? αλήθεια θα ήταν μια ηθική δικαίωση? Πιστευω σκοπός είναι να τιμωρηθούν οι ένοχοι και οι ηθικοί αυτουργοί για το έγκλημα που διέπραξαν.
Βέβαια από την άλλη πάλι, αν έγκαιρα υπήρχαν αυτές οι αντιδράσεις, ίσως σήμερα η κατάσταση να ήταν πιο νορμάλ και η πικρία των κατοίκων και πιστών λιγότερη.
Αμα του κατουρίσω τα λάστιχα από το πανάκριβο Audi ...εγώ θα φταίω???
ΙΣΩΣ ΦΑΝΕΙ ΕΓΩΤΙΚΟ ΣΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΑΝΘΡΩΠΟΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΥΠΗΡΕΤΗΣΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΕΡΒΙΩΝ, ΕΧΩ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΤΙ. ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΡΙΒΕΙΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΡΩΤΗΣΩ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΚΟΖΑΝΗΣ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΥΣΤΩΔΙΑ ΤΟΥ ΜΕ ΠΟΙΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΔΙΝΟΥΝ ΕΝΤΟΛΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΩΣ ΘΑ ΓΙΝΕΙ Η ΑΓΙΑ ΚΥΡΙΑΚΗ. ΦΤΑΙΕΙ Ο ΛΑΟΣ ΤΩΝ ΣΕΡΒΙΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΤΗΣ ΑΓΙΑΣ ΚΥΡΙΑΚΗΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΠΕΤΡΕΨΕ. ΚΑΙ ΜΙΑ ΚΑΙ ΕΙΠΑ ΓΙΑΥΤΟ ΚΥΡΙΕ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΑ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΑ ΣΑΣ ΛΕΩ ΟΤΙ Ο ΕΝΑΣ ΕΠΙΤΡΟΠΟΣ, ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΣΕ ΟΛΑ ΣΑΣ ΛΕΕΙ ΝΑΙ, ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΑ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Η ΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥ ΚΑΙ ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟ ΑΝΗΚΕΙ ΣΤΗΝ ΕΝΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΕΩΡΓΙΟΥ ΟΠΟΤΕ ΒΑΣΕΙ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΚΥΡΟΣ....ΕΤΣΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ;ΒΓΑΛΤΕ ΤΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΠΡΙΝ ΦΤΑΣΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΠΙΟ ΜΑΚΡΙΑ ΜΙΑΣ ΚΑΙ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΑΦΗΣ (ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΝΠΔΔ)
ΦΙΛΕ 7 ΙΟΥΝ. 11:10μμ ΑΝΑΜΕΝΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΜΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟ ΒΡΑΔΥ.
Φίλε/Φίλη!!
File mou ''8 Ιουνίου 2011 2:23 π.μ. '' exis apolito dikaio kai akou tora kai ligo na dis pos to epitropiliki einai oikogeniki istoria se ayto to prossopo pou anaferese. O aimnistos pateras tou itane ISOBIOS epitropos ston Agio Georgio Servion, diladi ''kimi8ike'' kai etsi afise tin 8esi tou. To dio simbenei kai tora me ton Io, einai ay8ereta epitropos opos perigrafis o idios einai ypey8inos ton Oikonomikon tou Naou (tamias) kai i sizigos tou ypeyuini tou filoptoxou tameiou. Pos tergiazoune ola ayta? Ta sxolia dika sas
Φίλη(όπως αποδεικνύεται!) της 7 Ιουν.11:10μμ,λόγω εκτάκτων υποχρεώσεων θα τα πούμε μάλλον μεθαύριο..Η εύλογη απορία μου και από άλλες φορές είναι γιατί δεν με προσεγγίζεις τηλεφωνικά(προσπάθησέ το)!Έχει σημασία!!
Ο 7 Ιουν.9::05πμ.
ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΤΟΝ ΣΕΒΑΣΜΙΩΤΑΤΟ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΠΙΣΩ ΤΟΝ Π ΑΥΓΟΥΣΤΙΝΟ.
Ean i Kozani de gini Larisa kai den paroume tis petres, den prokite na figi. Aytos de siginite me tipota, exi pisma kai zilia opos oi ginekes. Rotiste kai ma8ete stin Kozani ti eixe gini me to sin8ima AERAS pou to fonazane ston proestameno ton ELTA Kozanis. Aeras lipon kai ston Paylo
Κοίταξε, λυπάμαι, αλλά θα σε απογοητεύσω. Δεν γνωρίζω ούτε έχω στοιχεία ή δεδομένα από εκείνα τα γεγονότα. Για την ακρίβεια δεν τα έζησα καν.
Έχω ακούσει, δει, μιλήσει, συζητήσει, διαβάσει,ψυχανεμιστεί αν θέλεις, με μια κριτική και διόλου επικριτική ματιά. Επικρατεί τουλάχιστον μια διάχυτη λύπη στην ατμόσφαιρα για εκείνα τα γεγονότα. Λύπη έχω και εγώ για την τωρινή κατάσταση και ας μην έζησα εκείνα τα γεγονότα. Έχω όμως και την εύλογη απορία, θα μου επιτρέψεις, για την ακατανόητη, ναι ακατανόητη, τι άλλο να πω, σημερινή πραγματικότητα..
Όσο για την δική σου εύλογη απορία, και αν εξαιρέσεις το γεγονός ότι είσαι απλησίαστος, την απάντηση την γνωρίζεις μόνο εσύ, γεγονός που μου δημιουργεί επίσης εύλογη απορία.
Η προσέγγιση είναι καθαρά στο χέρι σου, και σίγουρα έχει σημασία!
"Η προσέγγιση είναι καθαρά στο χέρι σου, και σίγουρα έχει σημασία!"
ΠΩΣ ΑΓΑΠΗΤΗ ΜΟΥ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΥΤΟ???ΕΦΟΣΟΝ ΛΟΙΠΟΝ ΕΠΙΘΥΜΕΙΣ ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΕΠΙ ΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ-ΚΑΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΑΥΤΟ ΓΙΑΤΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΩΡΕΣ ΣΥΖΗΤΗΣΕΩΝ,ΑΝΑΖΗΤΗΣΕ ΜΕ Η ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΑ, ΟΠΩΣ ΣΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑ, Η ΚΑΙ ΣΤΟ FACEBOOK!!ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΕΥΚΟΛΟ!!ΑΥΤΑ ΠΡΟΣ ΤΟ ΠΑΡΟΝ,ΚΑΛΟ 3ΗΜΕΡΟ ΤΟΥ ΑΓ.ΠΝΕΥΜΑΤΟΣ ΚΑΙ...ΚΑΛΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙ!!
ΥΓ.ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ...ΑΠΛΗΣΙΑΣΤΟΣ!!!ΜΟΝΟ Ο ΝΙΚΟΛΑΣ ΑΣΙΜΟΣ(ΑΣΙΜΩΤΟΣ!!!).
ολοι ξέρετε οτι πουλιούνται κεριά και εκτός εκκλησίας. Αγοράστε λοιπόν κεριά εκτός ναού, ανάψτετα όμως στο Ναό. Ουτε 1 € στα παγκάρια με αυτά που συμβαίνουν. Εκτός και αν βγεί ο Παύλος και μας εξηγήσει τι συμβαίνει. Που πάνε όλα τα χρήματα των εκκλησιών. Δεν κατάλαβα γιατί να μην απολογούνται οι Μητροπολίτες. Τι είναι αυτοί δηλαδή. Οσοι πστοί πράξτε το.
Πολύ εύκολα να γίνει αυτό από την μεριά σου και μην μου πεις πως, γιατί με προκαλείς...
Επί του θέματος αν δεν σε πειράζει ότι "Δεν γνωρίζω ούτε έχω στοιχεία ή δεδομένα από εκείνα τα γεγονότα. Για την ακρίβεια δεν τα έζησα καν", ευχαρίστως να συζητήσουμε, ίσως λυθεί η απορία μου για την ακατανόητη κατάσταση και βοηθήσω σε κάτι.
Ο Άσιμος σαν άνθρωπός δεν ξέρω πως ήταν, αν και περιγράφει τον εαυτό του στην τελευταία του επιστολη, το έργο του όμως, μας έχει αγγίξει και θα αγγίζει γενεές ακόμα. Απλησίαστος αυτός? Δεν νομίζω. Ίσως να μην είσαι ούτε εσύ, σε θεωρητικό επίπεδο, σε πρακτικό όμως είσαι....πολύ.
Αυτό for you.....εύχομαι να σου αρέσει...
http://www.youtube.com/watch?v=YxjF1s2T7GI
Respect...
Έτσι είναι, στο δια ταύτα ....σιωπή. Είναι φαίνεται αυτή η έωλη και σταθερή συνήθεια που χαρακτηρίζει και αυτό το χωριό. Οι ερωτήσεις τίθενται για να απαντηθούν και να μην παραμένουν μάταια απορίες.
Aγαπητή μου έχει ιδιαίτερη σημασία να γνωρίζω σε ποια απευθύνομαι και αυτό υπόσχομαι οτι θα σου το εξηγήσω κατ΄ιδίαν γιατί.Ειδάλλως σταματάμε εδώ.Το όνομά μου θα το βρεις εύκολα στον ΟΤΕ ή αν το πληκτρολογήσεις με λατινικούς χαρακτήρες.Πιστεύω ότι θα σεβαστείς την επιθυμία μου και θα δεις πως έχω δίκαιο.Σ΄ευχαριστώ
Στην εποχή του ιντερνετ που ζούμε οι κώδικες επικοινωνίας έχουν αλλάξει κάπως. Πολλές φορές η αβίαστη ευκολία του κλικ είναι αντιστρόφως ανάλογη με τα συναισθήματα που προκαλεί. Ένα κλικ μπορεί να σε στείλει στα ουράνια, μπορεί να σε πετάξει και στα τάρταρα.
Νόμιζα ότι είχες αντιληφθεί ποια είμαι όπως και εγώ σε κατάλαβα από το σχόλιό σου . Ήμουν σχεδόν σίγουρη ότι είχες καταλάβει. Ακόμα και τώρα που γράφω δηλαδή κάτι μου λέει ότι δεν έπεσα έξω. Προσπάθησα να μιλήσω όσο πιο ξεκάθαρα μπορούσα από εδώ και να με συμπαθάς αν δεν τα κατάφερα.
Μπορείς πολύ εύκολα να με βρεις στο fb αν αποσύρεις το κλικ της κόκκινης κάρτας και αν θελήσεις να προχωρήσεις στο κλικ του add. Δεν μπορώ να μιλήσω ακόμα πιο ξεκάθαρα από εδώ. Είσαι αρκετά έξυπνος αγαπητέ μου για να καταλάβεις (εάν δεν το έχεις κάνει ήδη).
Η επιθυμία σου είναι αυτονόητη και σεβαστή και θα χαρώ πολύ να την διαχειριστείς κατ΄ιδίαν. Σ ευχαριστώ επίσης και μάλιστα εκ των προτέρων.
ΟΥΤΕ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΟΥΤΕ ΘΑ ΠΑΡΩ ΑΛΛΟ.ΕΙΠΑΜΕ ΗΔΗ ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΣΤΗ ΣΕΛΙΔΑ.
Δεν κατάλαβες? Αλήθεια? Θύμωσες κιόλας? Όπως νομίζεις αγαπητέ μου. Η επιλογή δική σου. Να σαι καλά...
Μια μέρα είδα τον ήλιο να βασιλεύει σαραντατρείς φορές!
Ξέρεις ... όταν είναι κανείς έτσι λυπημένος, του αρέσουν τα ηλιοβασιλέματα ...
- Τη μέρα που τα είδες σαραντατρείς φορές ήσουνα, λοιπόν, τόσο πολύ λυπημένος;
Μα ο μικρός πρίγκιπας δεν απάντησε.
Κοίτα, στο fb δεν μπορώ να σε βρω από τον λογαριασμό μου, ενώ σε βρίσκω κοινό από φίλο. Προφανώς έχεις κάνει κάποια περίεργη ρύθμιση.
Καλό καλοκαίρι να έχουμε σε όλους και όλες και σε σένα ai-vres. Ευχαριστώ για την αδιαμαρτύρητη παροχή χώρου και συγνώμη που παρεκτράπηκα λίγο από την ανάρτηση του θέματος.
Καλό απόγευμα
Pigenete sto Iero tis Agia Kyrgiakis Servion kai dite me ta matia sas pou estise o Despotis toualeta WC. Xeris ti megalio einai na ouris en ora leitourgias kai na adikrizis se apostasi anapnoitis tis Agies Trapezes tis Agias Kyrgiakis kai tou Agiou Nikanora. Kai omos einai ali8ia kai se ola ayta dimiourgos einai o Despotis kai ektelestis tous aisxous o ISOBIOS epitropos.
Δημοσίευση σχολίου