Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 3 Δεκεμβρίου 2010

Φαντάζομαι, υποπτεύομαι, πιθανολογώ και νομίζω

Του Γιάννη Κοσμίδη
Είναι ένα από τα επαναλαμβανόμενα επεισόδια της ζωής μου. Η γυναίκα μου λέει πως είμαι απίστευτος μουρμούρης. Πως δεν γίνεται κάθε φορά να γκρινιάζω για το ίδιο πράγμα. Πολλές φορές μπαίνω στο σπίτι και κατευθείαν μου απευθύνεται: Μη πεις πάλι για τις εφημερίδες σου, τις μάζεψα και τις έβαλα στη θέση τους..  Εγώ ο καψερός που νομίζω πως έχω δίκιο επιμένω κάθε φορά. Πόσο δύσκολο είναι να μου κρατάς την χθεσινή εφημερίδα στο σαλόνι μωρό μου, οέο; Φίλοι μου στις συζητήσεις όταν κινούνται γύρω από θέματα που τα έχουμε αναλύσει διεξοδικά μου ζητούν παρακλητικά ‘μην αρχίσεις τα ίδια’.


Φαντάζομαι, υποπτεύομαι, πιθανολογώ και νομίζω πως και εσείς οι τακτικοί αναγνώστες των πονημάτων μου το έχετε λίγο πολύ διαπιστώσει. Το ξεπερνώ με πόνο καρδιάς και ρωτώ; Φταίω εγώ που δεν απαντιούνται τα ερωτήματα μου; Τι δηλαδή να μείνω με την απορία;
Θυμάστε που πριν τις εκλογές της τοπικής αυτοδιοίκησης ρωτούσα τον κ.Σόκουτη που έκανε τις επαφές με τους «επενδυτάς από τας Ινδίας», γιατί τελικά δεν έβαλαν τα ωραία τους λεφτουδάκια για το χιονοδρομικό εκεί στο Βελβενδό;
Ποιο ακριβώς σημείο του project ήταν αυτό που δεν τους άρεσε; Συγγνώμη αλλά απάντησε κανείς και δεν το ξέρω; Φταίω εγώ τώρα που ρωτάω ξανά;
Τον κ.Μαλούτα που τον ρωτούσα για το περίφημο πλάνο «ανάπλασης του ιστορικού κέντρου» της Κοζάνης,
αν είναι μια περίοπτη πομφόλυγα που θα σκάσει μετά τις εκλογές;
Για του λόγου το αληθές αντιγράφω από το σχετικό άρθρο που δημοσιεύτηκε στις 3-6-2010 «…Βέβαια μέχρι να διαφανεί πως πρόκειται για μια περίοπτη πομφόλυγα  θα έχουν γίνει και οι εκλογές της Τ.Α . και πιστεύουν πως θα μας έχουν ξεγελάσει….’’
Θα είμαι μουρμούρης αν το ξαναρωτήσω τώρα; Ή αν ρωτήσω σε ποιο ακριβώς σημείο βρίσκεται το  θέμα;
Επειδή είμαι καλόβολος άνθρωπος και δεν μεγαλοπιάνομαι ας μου απαντήσει κάποιος άλλος, όχι ολόκληρος Δήμαρχος.
Το…νέο site του Δήμου της Κοζάνης θα μου πει κανείς πόσο κόστισε; Σε κέιμενο μου στις 13-5-2010 έγραφα «…..Αλήθεια ποια επιχείρηση το έκανε αυτό το νέο site;Φαίνεται πάντως για δουλειά που μπορεί να κόστισε και 200.000 Ε (λέω εγώ πάλι).Είμαι σίγουρος πως έγινε με μειοδοτικό διαγωνισμό, κλειστές προσφορές κ.λ.π κ.λ.π…..».Τώρα αν ξαναρωτήσω τα ίδια ακριβώς θα με πείτε μουρμούρη;
-- Είμαι αισιόδοξος για την Ελλάδα--
Μια και έπιασα τις επαναλήψεις  κειμένων μου ας παραθέσω και ένα άλλο σημείο απ’ το ίδιο εν 13-5-2010 που ατόφιο πιστεύω πάλι
«…Επιτρέψτε μου να είμαι αισιόδοξος για την Ελλάδα και τους Έλληνες .Όχι δεν έχω τίποτα, δεν είμαι άρρωστος. Μια χαρά είμαι. Θα βγούμε από το τούνελ καλύτεροι και πιο δυνατοί. Απλώς θα ξεχάσουμε τις παλιές μας ανέσεις και ευκολίες. Κάποιοι δε, θα τσιγαριστούμε. Η χώρα γενικά θα περάσει από συμπληγάδες.
Έχουν μείνει όλα τα Μ.Μ.Ε στην Αργεντινή που καταστράφηκε με το Δ.Ν.Τ.Η Βραζιλία όμως μετά το Δ.Ν.Τ έγινε αναδυόμενη υπερδύναμη. Η Σουηδία είχε μπει και βγήκε υγιέστατη. Η Τουρκία βελτίωσε πολύ την κατάσταση της και το πιο πρόσφατο παράδειγμα η Ουγγαρία έχει βελτιώσει πολύ όλα τα οικονομικά της μεγέθη και ας χάσανε τις εκλογές οι Σοσιαλιστές που την βάλανε στο Δ.Ν.Τ. Τουτέστιν, κάλμα και ψυχραιμία. ……………….Ας κάνουμε εμείς αυτά που πρέπει και όλα θα πάνε καλά. Πιστεύω στον Έλληνα. Λέω το πολύ απλό. Εάν πάρεις κάποιον που ζει στην Κοζάνη, Πτολεμαϊδα  κ.ο.κ. και τον προσγειώσεις στην Ζυρίχη θα γίνει ένα υπόδειγμα πολίτη και θα είναι εξαιρετικά ευσυνείδητος και συνεπής. Μπορούμε και έχουμε στο DNA μας πολλά καλά που θα βγουν στην επιφάνεια και ας ουρλιάζουν οι συντηρητικές δυνάμεις που θα χάσουν την κότα με το χρυσό αυγό. Αυτή η κότα πέθανε.
----Εμείς διά της ανοχής, εμείς διά της αδιαφορίας---

Δεν μπορώ, βγάζω φλύκταινες. Διαβάζω ανθρώπους σε τοπικά και πανελλαδικά μέσα και αρρωσταίνω. Κλαυθμοί και οδυρμοί, ουρανομήκης οιμωγές.Ήρθε λέει η Τρόικα,
το δώρο το πήρε το Δ.Ν.Τ.
Να σας πληροφορήσω κύριοι πως την Τρόικα και το Δ.Ν.Τ εμείς τα φέραμε. Το δώρο δεν το πήρε κανείς άλλος παρά εμείς. Ο κακός μας εαυτός, οι ασέλγειες μας επί της χώρας μας, η αλλόφρων λεηλασία του κρατικού κορβανά,κ.ο.κ. Εμείς μόνοι μας φέραμε την χώρα ΜΑΣ σε αυτό το μαύρο χάλι. Εμείς κόψαμε τα δώρα μας και μειώσαμε τους μισθούς μας. Εμείς διά της ψήφου μας, εμείς διά της ανοχής, εμείς διά της αδιαφορίας.
Σεις λοιπόν που είστε η γενιά αυτών που κατεξοχήν φταίνε διότι η δική σας γενιά μας έφερε εδώ, αράξτε λίγο. Κάντε στην άκρη και τουλάχιστον μη χύνετε κροκοδείλια δάκρυα. Είτε βγήκατε, είτε λίαν συντόμως θα βγείτε στην σύνταξη. Ξεκουραστείτε λοιπόν και δείτε το ερείπιο που μας κληροδοτήσατε. Σεις θα πάρετε σύνταξη, εγώ που είμαι 38 δεν ξέρω αν και πότε θα πάρω, εξαιτίας σας

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

το εγραψα για το αθρο του κου πλιατσιου και επειδη κολλαει γαντι και εδω το ξαναβαζω ατοφιο

εχει δικιο ο κος πλιατσιος. οταν αλλωστε λες επιλεκτικα τις ειδησεις βγαζεις οτι συμπερασματα θες. δεν θα πω πολλα, στο ιντερνετ ειναι προσβασιμη καθε πληροφορια σχετικα με τις χωρες που αναφερει....

τυγχανω επαγγελματιας οικονομολογος και υπερμαχος της στασης "πιεση για διαγραφη χρεους" η οποια βεβαια για να εχει νοημα πρεπει να συνοδευεται απο ριζικα αλλη πολιτικη, με διαφορετικες προτεραιοτητες στο τι σημαινει αναπτυξη. βεβαια εμεις λεμε μπουρδες, οπως μπουρδες λενε και οι βεργοπουλος, καζακης, λαπαβιτσας (αναφερω τρεις μονο απο τους ελληνες) και οι ΕΚΑΤΟΝΤΑΔΕΣ πλεον οικονομολογοι απο τα καλυτερα πανεπιστημια του κοσμου (πχ συνεντευξη κοχραν του πανεπιστημιου του σικαγου-πληρως καθεστωτικος και υπερμαχος του καπιταλισμου- αλλα φυσικα βρισκει καταστροφικη την πολιτικη μας και προτεινει τον μονοδρομο της αναρδιαθρωσης http://www.enet.gr/?i=issue.el.home&date=28/11/2010&id=228221 ) οι αποψεις τους ειναι ευκολα προσβασιμες σε ολους.υπαρχουν και τα σαιτ http://www.nomoneynodebt.gr/, http://youpayyourcrisis.blogspot.com/ μεταξυ αλλων οπου βρισκονται συγκεντρωμενα πολλα κειμενα για να μην γραφω σεντονια.

αλλωστε η πολιτικη του γεωργιου της δυναστειας παπανδρεου και του μαγου παπ/νου θα μας οδηγησει στην οαση. τωρα βεβαια η μονη εμπειρια πουχει ο γαπ ειναι η διαχειριση της χωρας που θεωρει σαν πρωτο σκαλοπατι ανελιξης στο διεθνες στατους (είναι ο ανθρωπος που δηλωσε «και γω θα διαδηλωνα κατά του μνημονιου εάν δεν ημουν πρωθυπουργος») ενώ ο μαγος παπ/νου εχει αναλαβει ΜΟΝΟ κομματικες θεσεις συμβουλων, θεσεις σε δ.σ. διορισμενος απο το πα.σο.σιαλιστικο (για να μην ξεχνιομαστε). κ.ινημα (ο ανθρωπος που θεωρει ότι η ελλαδα θα βγει στις αγορες για δανεισμο με χρεος 160% του αεπ το 2015 έναντι χρεους 130% τωρα και με διαλυμενη παραγωγικη βαση)

τωρα για τον κ. πλιατσιο και διαφορους αλλους αρθρογραφους ενα θα πω: απο επαγγελματικη διαστροφη πηγα στην "μαζωξη" των υπουργων στα κοιλα πριν κανα μηνα. και με θαυμασμο ειδα δυο επωνυμους αρθρογραφους-αρθα τους μπαινουν και δω- που "προσκυνουν" την οικονομικη πολιτικη της κυβερνησης να αγκαλιαζονται με θερμη (μόνο «σφαλιαρες δεν έπαιζαν») με τον κο παπ/νου οντας φιλοι!
υγ το 2006 η εσηεα εδωσε μια λιστα δημοσιογραφων που κατεχουν 3-5 θεσεις αντιμισθιας σε δημοσιους οργανισμους. Ε, το 25% των μελων της ειχε θεσεις σε υπουργεια, γραφεια τυπου κλπ. τα συμπερασματα δικά σας.

Ανώνυμος είπε...

ΑΓΑΠΗΤΕ ΦΙΛΕ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΦΩ ΤΟ ΣΧΟΛΙΟ ΣΟΥ.
ΗΤΑΝ ΠΟΛΥ ΕΥΣΤΟΧΟ.
ΔΥΣΤΥΧΩΣ Σ`ΑΥΤΕ ΤΙΣ ΕΠΟΧΕΣ ΟΙ ΦΕΛΟΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΕΠΙΠΛΕΟΥΝ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΧΑΜΕ ΒΟΥΛΙΑΞΕΙ.(ΑΝ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ ΑΡΧΙΣΑΝ ΝΑ ΒΟΥΛΙΑΖΟΥΝ)
ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΟΜΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΚΑΤΑΔΕΙΚΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟς ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ ΧΑΜΠΑΡΙ ΤΟΥΣ ΠΗΡΕ... ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ ΝΑ ΤΟΥΣ ΑΠΟΦΕΥΓΕΙ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΛΕΡΩΘΕΙ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ Η ΛΕΡΑ ΤΟΥΣ!!!

Το Προφίλ μας