Επίκαιρα Θέματα:

Ο Καιρός: Το FEK or not to FEK

Τετάρτη, 16 Σεπτεμβρίου 2020

Κάποιος πρέπει να αξιολογήσει και να άρει το μέτρο …για τα φανάρια στην Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων(της Δώρας Τσικαρδάνη)

Είναι αρκετοί οι μήνες πια, που για την δήθεν προστασία των κινούμενων σ’ αυτήν οδηγών, τοποθετήθηκαν φανάρια στην Γέφυρα των Σερβίων, εφαρμόζοντας το μέτρο της εκ περιτροπής ανά ρεύμα διέλευσης των αυτοκινήτων. Η εφαρμογή του εξ αρχής αμφιλεγόμενου αυτού μέτρου απέδειξε τα εξής:
– Ενώ με την φυσική ροή της κυκλοφορίας τα αυτοκίνητα που ταυτόχρονα διέρχονται τη γέφυρα και από τα δύο ρεύματα δεν είναι περισσότερα από 5 – 6 αραιά σε όλο το μήκος της, τώρα τη διέρχονται διαδοχικά τουλάχιστον 20 ανά ρεύμα, το ένα πίσω από το άλλο.
– Στην εικοσάδα αυτή συμπεριλαμβάνεται τυχαίος αριθμός βαρέων οχημάτων (πολλές φορές άνω των 5) που συγκεντρώνονται και περνάνε ταυτόχρονα, ξεπερνώντας κατά πολύ το υποτιθέμενο ασφαλές για τη γέφυρα φορτίο.
– Η εφαρμογή του μέτρου έφερε μεγάλη καθυστέρηση στην συγκεκριμένη διαδρομή και λόγω της αναμονής στα φανάρια, αλλά και, λόγω του εμφράγματος στην κυκλοφορία που προκαλείται στη συνέχεια και στις δύο εξόδους της γέφυρας και μετά απ’ αυτές.
– Συνακόλουθα, τα διαδοχικά εμφράγματα της διαδρομής, μαζί με την προσπάθεια απεμπλοκής από τις μεγάλες ουρές στην υπόλοιπη διαδρομή, μεγαλώνουν νεύρα και ταχύτητα των οδηγών, αυξάνοντας τον κίνδυνο ατυχήματος από τον συνωστισμό πολλών και διαφορετικών οχημάτων.
Κάποιος πρέπει να αξιολογήσει και να άρει το μέτρο και γρήγορα. Η τοποθέτηση των φαναριών δεν σημαίνει και απόσειση ευθυνών, αγαπητοί κ. αρμόδιοι.
 
Πηγή: Kozan.gr 

5 σχόλια:

  1. Όπως τα λές είναι Δώρα,μακάρι αυτοί οι ανεγκέφαλοι εγκέφαλοι που είχαν την ιδέα να τα αποσύρουν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός των ειδικών επί των συνθηκών κυκλοφορίας στην γέφυρα. Μετά τον φροντιστή φυσικο έχουμε και δικηγόρο. Άσχετοι μηχανικοί! Πάντως εάν κάποιος παθαίνουν τα νεύρα του και οδηγεί επικίνδυνα επειδή περιμένει πέντε λεπτά σε φανάρι καιρός είναι να παραδίδει το διπλωμα οδηγησης

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Γεια σου Ντόρα, δίκαιο έχεις αυτό να λέγετε .... Το πρόβλημα λυνότανε πολύ απλά με την τοποθέτηση μπαρών στο ύψος των φορτηγών έτσι τα αυτοκίνητα θα περνούσαν ανενόχλητα, ενώ τα φορτηγά θα περνούσαν πάντα ένα προς ένα και όχι 10 μαζί που γίνετε τώρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Τίτλος: κάποιος πρέπει να αξιολογήσει. 4.13 διαβάζουμε και καταλαβαίνουμε πριν να μιλήσουμε, δεν αξιολογεί η Ντόρα να αξιολογήσει ο ειδικός σου λέει. Δεν είπε ότι είναι ειδικός να 'ρθει ο ειδικός να δει λεει.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Δεν ειναι θεμα να ειναι ειδικός κάποιος για να πει το αυτονόητο ρε 4:13 παπαγαλάκι του Κασαπίδη. Η ντορα είπε το αυτονόητο. Δεν ειναι μονο τα πέντε λεπτα ειναι και το τρένο που δημιουργείτε και σε πάει απο τη μια μέχρι την κοζανη και απο την άλλη στην Ελασσόνα....παπαγάλε

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας εμπιστευόμαστε για την ευπρέπεια των σχολίων σας. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των σχολιαστών καθώς αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

Το Προφίλ μας