Επίκαιρα Θέματα:

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Σχετικά με το από 22-04-2020 δημοσίευμα της Εφημερίδας Συντακτών με τίτλο «Κολλητοί στο πάρτυ των χρυσών vouchers” με αφορμή τα προγράμματα τηλεκατάρτισης:

Eμφανίζομαι να συνεργάζομαι με εταιρίες που παρέχουν τις πλατφόρμες τηλεκατάρτισης κατά τρόπο αδιαφανή και παράνομο. Όπως είναι γνωστό διατηρώ επιχείρηση Κέντρου Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Κοζάνη, το οποίο είναι ένα από τα 399 κέντρα κατάρτισης πανελληνίως που αποτελούσαν τους παρόχους κατάρτισης των προγραμμάτων. Οι Πάροχοι Κατάρτισης υποχρεωτικά έπρεπε να διασυνδεθούν με κάποια από τις επτά πλατφόρμες τηλεκατάρτισης (από το ΜΗΤΡΩΟ ΕΓΚΕΚΡΙΜΕΝΩΝ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΤΗΛΕΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ), οι οποίες θα παρείχαν την τηλεκατάρτιση στους χρήστες-δικαιούχους του προγράμματος.
Αυτή ήταν η μόνη σχέση μου με τις εταιρίες που διαχειρίζονται τις πλατφόρμες τηλεκατάρτισης. Ενδεικτικό της προχειρότητας με την οποία συντάχθηκε το ανωτέρω δημοσίευμα είναι ότι στην έντυπη εφημερίδα που διακινήθηκε τις πρωινές ώρες της 22ης – 04-2020 αναφέρεται ότι η εταιρία πλατφόρμας μου ανήκει και κατόπιν τηλεφωνικής μου επικοινωνίας στην ηλεκτρονική ιστοσελίδα αργότερα διορθώνεται και αναγράφεται ότι συνεργάζομαι. Επειδή τα όσα αναφέρει το ανωτέρω δημοσίευμα -τουλάχιστον σε ότι αφορά το πρόσωπό μου- είναι τελείως αναληθή και ανυπόστατα, ήδη έχω αποστείλει εξώδικη διαμαρτυρία προς την Εφημερίδα και θα εξαντλήσω κάθε νόμιμο μέσο προκειμένου να αποκατασταθεί η αλήθεια και το κύρος μου.
ΣΑΡΡΗΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ
ΝΟΜΙΜΟΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ
ΣΑΡΡΗΣ ΚΑΙ ΣΙΑ ΕΕ – ΚΕΚ ΕΥΡΩΠΑΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας