Επίκαιρα Θέματα:

Τρίτη 27 Αυγούστου 2019

Πανελλήνιες 2019: Πρώτη στην Ιατρική Λάρισας 47χρονη μητέρα -Πέρασε χωρίς φροντιστήρια!

Εργαζόμενη ως βοηθός νοσηλεύτρια και μητέρα δύο παιδιών 21 και 19 ετών, η Σμαράγδα Λιάτσικου έδωσε Πανελλήνιες και κατάφερε να περάσει πρώτη στο τμήμα Ιατρικής της Λάρισας, σύμφωνα με την ανακοίνωση των βάσεων εισαγωγής.

Οπως αναφέρει το σχετικό δημοσίευμα της magnesianews.gr, η απόφοιτη του 3ου ΕΠΑΛ Βόλου συγκέντρωσε 19,435 μόρια, υπέρ αρκετά για τη φετινή χρονιά όταν και η βάση εισαγωγής στην Ιατρική Αθηνών διαμορφώθηκε κάτω από τα 19,000 μόρια. Έτσι, σύμφωνα με το μηχανογραφικό της, η Σμαράγδα μπαίνει πρώτη στο πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
Η 47χρονη μητέρα είχε δηλώσει μία μόνο σχολή στις Πανελλήνιες
Η 47χρονη μητέρα και πλέον φοιτήτρια ιατρικής μίλησε στο magnesianews μόλις ενημερώθηκε για την επιτυχία της κατά τη διάρκεια της δουλειάς της. «Είμαι πάρα πολύ χαρούμενη, δεν μπορώ καν να περιγράφω τη χαρά μου» λέει και εξηγεί πως ο στόχος ήταν ένας: «Είχα βάλει μόνο μία σχολή στο Μηχανογραφικό μου και αυτή ήταν η Ιατρική Λάρισας. Πριν λίγο έμαθα ότι εισάγομαι πρώτη».

Η Σμαράγδα Λιάτσικου είναι εργαζόμενη σε ιδιωτική κλινική της πόλης, ως βοηθός νοσηλεύτρια επέστρεψε μετά από πολλά χρόνια στο σχολείο και τώρα εισάγεται στην σχολή που ήθελε την Ιατρική Λάρισας.
Μετά τα αποτελέσματα στις Πανελλήνιες «έκλαιγα δύο ώρες»

Την ημέρα που βγήκαν τα αποτελέσματα των πανελλαδικών εξετάσεων η Σμαράγδα Λιάτσικου δήλωνε στο magnesianews: «Όταν είδα τα αποτελέσματα έκλαιγα δύο ώρες! Διάβαζα συνέχεια και παντού. Οι συνάδελφοί μου στην κλινική μου κρατούσαν το βιβλίο για να τους πω μάθημα».

Η 47χρονη δήλωνε συγκινημένη για το γεγονός πως παρότι δούλευε πολλές ώρες και σε τραγικές συνθήκες, όπως λέει, παρά το γεγονός πως δεν πήγε φροντιστήριο, κατάφερε να γράψει τόσο καλά. «Με στήριξαν οι συνάδελφοί μου, αλλά και η εκπαιδευτικός Ελένη Νταβέλη, η οποία με βοήθησε εθελοντικά» έλεγε τότε.
Πηγή: iefimerida.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας