Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 17 Μαΐου 2019

Δημήτρης Πεκόπουλος, υποψήφιος Δημοτικός Σύμβουλος με το συνδυασμό "Δημοτική Συνεργασία Δήμου Σερβίων": "Αυτό που μπορώ να εγγυηθώ, είναι η συνεχής προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό"

Αγαπητές φίλες και φίλοι, συμπολίτες του Δήμου Σερβίων
Η έκθεσή μου στην κρίση σας, δεν ήταν ούτε εύκολη, ούτε αβασάνιστη επιλογή. Προήλθε από την ανάγκη να συμβάλλω και εγώ με τις δυνάμεις μου στην ανάταξη του τόπου μας. Απαντάει  στην ανάγκη για αλλαγές, τομές και ανατροπές, που με τη σειρά τους θα φέρουν την ποιότητα που διεκδικούμε για τις ζωές μας.
Γνωρίζετε πολύ καλά, όπως και εγώ, ότι η κατάσταση που βιώνουμε στον Δήμο μας είναι τραγική: η συρρίκνωση του πληθυσμού και της οικονομίας, η γήρανση και η κόπωση μας απειλούν όλο και πιο σοβαρά. Στο περιβάλλον αυτό, η προηγούμενη Δημοτική Αρχή έφερε επιτάχυνση και επιδείνωση των προβλημάτων, αντί των λύσεων και των αναχωμάτων. 
Το ερώτημα για μας είναι, εάν θα επιτρέψουμε στην κρίση να μετατραπεί σε παρακμή. Η δική μου απάντηση είναι ΟΧΙ. Στην προσπάθεια αυτή, που απαιτεί μεγάλη και σπουδαία ενασχόληση με αναρίθμητα μεγάλα και μικρά θέματα, δεν υπάρχουν σωτήρες, ούτε θεοί. Ή θα είναι συλλογική και σοβαρή ή δεν θα αποδώσει.
Επειδή, λοιπόν:
·         Δεν θέλω να υποδέχομαι τα παιδιά μου επισκέπτες κάθε Χριστούγεννα ή Πάσχα∙
·         Πιστεύω, ότι αξίζουμε και μπορούμε να έχουμε καλύτερη τύχη∙
·         Θέλω να αποδώσω στον τόπο μου αυτά που του χρωστάω∙
Θέτω τον εαυτό μου στην κρίση σας με τον συνδυασμό της Δημοτικής Συνεργασίας «Ενωτική Κίνηση – Αντάμα», με επικεφαλής τον Βασίλη Κωνσταντόπουλο.
Αυτό που μπορώ να εγγυηθώ, είναι η συνεχής προσπάθεια για το καλύτερο δυνατό.

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Πολυ καλή υποψηφιότητα. Τα Σερβια θέλουν τετοια πρόσωπα. Χρειάζονται τέτοιους ανθρώπους.

Ανώνυμος είπε...

Η καλύτερη υποψηφιότητα για εμένα προσωπικά. Άνθρωπος με ήθος, μόρφωση και παιδεία που μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στην ανοικοδόμηση του δήμου.

Ανώνυμος είπε...

Γνώση,ήθος,σεμνότητα και με διάθεση για προσφορά στον Δήμο μας.Τι να πείς για τον Δημήτρη,ΑΞΙΟΣ.
Καλή επιτυχία Δημήτρη.

Ανώνυμος είπε...

Εξαιρετική υποψηφιότητα. Με ήθος, χαρακτήρα, συγκρότηση, επαγγελματική ικανότητα και καταξίωση, είναι ένας άνθρωπος που εγγυάται ότι θα βοηθήσει σημαντικά στην ανάταξη του δήμου μέσα από συλλογική προσπάθεια. Μπράβο και στον Βασίλη για τον συνδυασμό που έκανε.

Το Προφίλ μας