Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 2 Αυγούστου 2015

Καλή εβδομάδα

Ο Κώστας γύρισε από το σχολείο του.
-Και τι μάθατε σήμερα στο σχολείο;τον ρώτησε η μαμά του.
-Μάθαμε στα Θρησκευτικά για την έξοδο του Μωϋσή με τους Εβραίους από την Αίγυπτο.
-Αχ βρε Κώστα μου,του είπε η μαμά του,πες μου και σε μένα την ιστορία που δεν την ξέρω.
-Ε,να...Ο Μωϋσής είπε σε κάτι τζιμάνια μηχανικούς που είχε,να φτιάξουν μια γέφυρα,για να περάσουν οι Εβραίοι από πάνω.Την έκαναν τη γέφυρα και ενώ περνούσαν,βλέπουν πίσω να τους πλησιάζουν οι Αιγύπτιοι.

-ΑΜΑΝ,λέει ο Μωϋσής,τώρα την κάτσαμε τη βάρκα.
-'Οχι,του λέει ένας,εγώ έμενα δίπλα σε έναν Παλαιστίνιο και έμαθα να κάνω βόμβες.Να βοηθήσω;;;
-Αν μπορείς,του λέει ο Μωϋσής.Φτιάχνει λοιπόν εκείνος μία βόμβα στο τσάκα-τσάκα,παγιδεύει τη μισή γέφυρα και την ανατινάζει.'Ετσι λοιπόν οι Αιγύπτιοι πνίγηκαν και οι Εβραίοι σώθηκαν.'Εκανε τον σταυρό της η κυρία Αργυρώ.
-Τι είναι αυτά που λες, βρε Κώστα μου...Σαν να μου φαίνεται ότι κάνεις κάποιο λάθος...Δεν πρέπει να έγιναν έτσι τα πράματα...Την κοιτάει ο Κώστας,κουνάει το κεφάλι του και της λέει:
-Και που να στα έλεγα μαμά,όπως μας τα είπε η δασκάλα.``````

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας