Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 15 Μαΐου 2015

Απάντηση στον κ. Λάκη Χαρσό από τον Αλέξανδρο Λαϊόπουλο.

Αγαπητέ κ. συνάδελφε, ίσως εσύ παραπληροφορήθηκες και μάλιστα πολύ καθυστερημένα 18 ημέρες μετά, διότι:
1ον δεν ήταν συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου, αλλά τις 24/4/2015 ήταν Λαϊκή Συνέλευση.
2ον εγώ δεν αναφέρθηκα καν στο όνομά σου.
3ον θα μου επιτρέψεις να σου πληροφορήσω, ότι τον νόμο που επικαλείσαι εγώ τον γνωρίζω  πολύ καλλίτερα από εσένα διότι υπηρέτησα 35 χρόνια το Δημόσιο .
4ον Δεν κατάλαβες καν το σκεπτικό μου γι αυτό ίσως και παρεξηγήθηκες που δεν έπρεπε.
Το σκεπτικό μου ήταν το ότι ο κ. Δήμαρχος έπρεπε να επιλέξει κάποιον από εδω, που εργάζεται και τιμάει τον τόπο, και προσφέρει τις υπηρεσίες του για τους κατοίκους της περιοχής και όχι να κάνει ότι και η προηγούμενη Δημοτική αρχή, που είχε πάλι κάποιον συνάδελφο από την Κοζάνη.
Αν θέλετε να με κατηγορήσετε για τοπικιστή θα το δεχόμουν. Έπρεπε όμως μετά από 8 μήνες που έγινε Λαϊκή Συνέλευση και αυτό είναι προς τιμή της Δημοτικής Αρχής, διότι ποτέ δεν είχε γίνει στο παρελθόν, έπρεπε κάποιος να ομιλήσει και να θέσει επί τάπητος τα κακώς κείμενα ακόμη και να εκφρασθεί όπως θέλει μέχρι και να κατακρίνει την Δημοτική Αρχή χωρίς καμία παρεξήγηση, έτσι είπε ο πρόεδρος του Δημοτικού Συμβουλίου ο οποίος και προήδρευε της Λαϊκής Συνέλευσης.
Έτσι κι εγώ σαν πολίτης αυτού του Δήμου έκρινα , και αυτό έπραξα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας