Επίκαιρα Θέματα:

Δευτέρα 3 Ιουλίου 2023

Στέλλα Τζικανούλα: Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου στην πιο δύσκολη χρονιά!

Αφιερωμένο σε όλους αυτούς που ήταν δίπλα μου στην πιο δύσκολη χρονιά!
Στην οικογένειά μου, τον προπονητή μου Γυλτίδης Χρήστος , τον γιατρό μου Θωμάς Μέλλος που έκανε τα πάντα για να τρέξω, (doctor είσαι κορυφή), τον χειροπράκτη Savvas Panavoglou, τον φυσιοθεραπευτή Christos Papanikos και την διατροφολόγο μου Eirini Babaroutsi.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ σε όλους!
Έπεται συνέχεια…💪🏼


2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Στέλλα, ακόμη και αν κάνεις προπόνηση σε ένα κατεστραμμένο στάδιο και ο Ελευθερίου και η παρέα του σου κατέστρεψαν εξοπλισμό και βάλθηκαν να σου δημιουργούν το ένα πρόβλημα μετά το άλλο.

Ανώνυμος είπε...

Μπράβο Στέλλα,καλή συνέχεια.
Αυτοί που διατυμπανίζουν δεξιά και αριστερά την αγάπη τους για τα Σέρβια και τον αθλητισμό,θα έπρεπε να έχουν εσένα και κάποιους άλλους που τίμησαν την περιοχή μας,μπροστάρηδες σε όλα τα αθλητικά δρώμενα και παράδειγμα για την νεολαία.Γίνεται;Ναί γίνεται.Υπομονή 3 μήνες έμειναν,όλα θα βρούνε τον σωστό δρόμο τους με το που κάποιοι θα πάνε στα σπίτια τους.

Το Προφίλ μας