Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 4 Σεπτεμβρίου 2020

Η μάσκα στο Νηπιαγωγείο - ποίημα για την εισαγωγή της μάσκας σε μικρά παιδιά

της Βασιλικής Νίκου, νηπιαγωγού 

Τη μάσκα στο σχολείο μου φορώ
όταν πάω τους φίλους μου να βρω
Απ’ τα λάστιχα την πιάνω
και στ’ αυτάκια μου τη βάνω .
Να καλύψει στόμα, μύτη
δείτε μοιάζω εγώ με δύτη.
Μάσκα μου ασπίδα γίνε
μικρόβιο μακριά μου μείνε.

Με ασφάλεια πηγαίνω
και κανόνες πια μαθαίνω...
Για ένα μικρόβιο κακό
που το λέγαν Κορονοϊό.


Ξέρω πως να προστατευτώ
απ’τον περίεργο ιό ...

Μάσκα ,σαπούνι και νερό
καλέσαν τ’ αντισηπτικό .
Γίναν φίλοι μαχητές
της ζωής οι νικητές ...
Αποστάσεις να μετράμε
φιλία ,αγάπη να κρατάμε .

Συμβουλές σαν εφαρμόζουν
όλοι την υγειά τους σώζουν.
Πολλά χαμόγελα σκορπάμε
και το κέφι μας κρατάμε ...!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας