Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 14 Αυγούστου 2015

Πάλι ψηφοφορία, ρε γαμώτο;

Του Δημήτρη Καμπουράκη, protagon.gr
Άκουσα καλά; Διότι είμαι και στο χωριό και πίσω από τους λόφους μας το τηλεοπτικό σήμα βγάζει πολύ χιόνι καλοκαιριάτικα, ενώ το internet αρνείται να μας επισκεφθεί. Κατάλαβα καλά από τα συμφραζόμενα ή με γέλασαν τ’ αφτιά μου; Μετά την σημερινή ψηφοφορία και τις 43 απώλειες του ΣΥΡΙΖΑ, ο Τσίπρας θα πάει την άλλη βδομάδα σε διαδικασία ψήφου εμπιστοσύνης; Για να αποφασίσει -λέει- από το αποτέλεσμα της, αν θα πάει σε εκλογές;

Πάλι ψηφοφορία δηλαδή; Μα τι συμβαίνει μ’ αυτό το παιδί τέλος πάντων; Τι είδους απωθημένα κουβαλά με τις κάλπες, τις ψηφοφορίες, τα ψηφοδέλτια, τις εκλογές και τα δημοψηφίσματα; Μήπως όταν ήταν μικρός, ο μπαμπάς του κι η μαμά του δεν τον έπαιρναν μαζί τους στο εκλογικό τμήμα όταν ψήφιζαν όπως όλα τα παιδάκια και του ‘μεινε παιδικό τραύμα; Διότι κι εμένα η μάνα μου έβαζε περισσότερες τηγανητές πατάτες στο πιάτο του αδερφού μου απ’ το δικό μου κι από τότε όλο πατάτες παραγγέλνω αλλά τηγανητή πατάτα δεν έχω χορτάσει.
Πάλι δηλαδή θα φάμε στη μάπα ψηφοφορία στη Βουλή σαν κι αυτή του μνημονίου; Για να αναγγείλει μετά το τέλος της, νέες εκλογές; Δεν του έφταναν δηλαδή τα δύο «όχι» των 40 βουλευτών του στις δυο ψηφοφορίες, για να καταλάβει ότι δεν γίνεται να συμβιώσει μαζί τους; Θέλει και το τρίτο «όχι» του για να εμπεδώσει ότι είναι κυβέρνηση μειοψηφίας; Πρέπει να ταλαιπωρηθούμε άλλες τρεις μέρες με τους εσωκομματικούς τους καυγάδες και την υστερία της Ζωής;
Κι αν ο Λαφαζάνης, για να του κάνει πλάκα, του δώσει ψήφο εμπιστοσύνης; Αν η «πλατφόρμα» πει ότι θα καταψηφίζει τα μνημονιακά μέτρα, αλλά δεν ρίχνει μια κυβέρνηση της αριστεράς; Τι θα πει τότε ο Αλέξης; Ότι η κυβέρνηση συνεχίζει κανονικά να κυβερνά; Ή θα πάει σε εκλογές κι ας έχει επιβεβαιώσει την δεδηλωμένη της; Μιλάμε για τρελά πράγματα.
Κι είμαι και στο χωριό με τα τραπέζια γεμάτα με ξέχειλα ρακοπότηρα και θα με κάνουν αλκοολικό πριν την ώρα μου…

1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

Kαμπουράκη,φάε του σκασμού τις τηγανητές πατάτες σου(και τα σουβλάκια σου) και άσε τον Τσίπρα,ξέρει τι κάνει.

Το Προφίλ μας