Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 5 Ιουλίου 2015

Καλή εβδομάδα

Ένας δικηγόρος πήγε για κυνήγι, χτυπάει μια πάπια που έπεσε μέσα σε ένα ξένο χωράφι.
Πάει να μπει στο χωράφι και ό γέρος χορικός τον σταμάτησε. Και του λέει ότι πέφτει στο χωράφι μου είναι δικό μου.
Ο δικηγόρος του λέει: είμαι δικηγόρος και θα σου πάρω ότι έχεις και δεν έχεις, στο δικαστήριο.
Ό Γέρο χορικός του λέει: στον τόπο μας καθαρίζουμε τις δουλειές μας με απλούστερο τρόπο.

Επειδή η πάπια έπεσε στο χωράφι μου, αρχίζω πρώτος. Σου ρίχνω τρεις κλωτσιές και μετά εσύ εμένα και όποιος παραδώσει πρώτος κερδίζει την πάπια.
Το σκέπτεται ο δικηγόρος και δέχεται γιατί ο χορικός είναι πολύ γέρος και δεν θα έχει πολύ δύναμη να κλωτσήσει και δέχεται.
Αρχίζει ο χορικός, του δίνει μια κλωτσιά στα χαμνά μόλις ο δικηγόρος από τον πόνο πέφτει χάμω
του ρίχνει την δεύτερη κλωτσιά στο στομάχι και την τρίτη στον κώλο του.
Με τα χίλια ζόρια σηκώνεται ο δικηγόρος και είναι έτοιμος για τις κλωτσιές.
Και του λέει ο χορικός:
Παραδίδομαι δικιά σου η Πάπια

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας