Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 7 Ιανουαρίου 2015

Ραχήλ Μακρή: Αδιέξοδο με ΣΥΡΙΖΑ - Συζητάει με ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Δεν ήθελε να είναι υποψήφια στα Γρεβενά.

«Μου πρότειναν να είμαι υποψήφια στη μονοεδρική των Γρεβενών και όχι στην Κοζάνη, όπου είναι η βάση μου και εκλέγομαι», είπε η ανεξάρτητη βουλευτής μιλώντας στο protothema.gr

Σε αδιέξοδο φαίνεται να καταλήγει για την ώρα η συνεργασία ΣΥΡΙΖΑ με Ραχήλ Μακρή.



Οπως αναφέρει η ίδια μιλώντας στο protothema.gr η πρόταση που της έκανε η Κουμουνδούρου είναι «ανεδαφική», εξηγώντας ότι «μου πρότειναν να είμαι υποψήφια στη μονοεδρική των Γρεβενών και όχι στην Κοζάνη, όπου είναι η βάση μου και εκλέγομαι. Θεωρώ ότι είναι αδύνατον μέσα σε 20 ημέρες να διεξάγω έναν αξιοπρεπή αγώνα σε μία περιοχή που δεν την γνωρίζω και δε με γνωρίζουν».



Ωστόσο, η ίδια σημειώνει ότι οι πόρτες δεν έχουν κλείσει, αν και προσθέτει πως ήδη έχουν ξεκινήσει συνομιλίες με την ΑΝΤΑΡΣΥΑ, προκειμένου να διαπιστωθεί εάν υπάρχει κοινός τόπος για να κατέβει υποψήφια στην Κοζάνη με τον συγκεκριμένο συνδυασμό.


Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας