Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 5 Ιουνίου 2013

Τοποθέτηση προϊόντος

της Ιωάννας Κωσταρέλλα από το ΧΡΟΝΟ
Παρμεζάνα, μοτσαρέλα, ισπανικό χαμόν, προσούτο και άφθονη κρέμα γάλακτος είναι μερικά μόνο από τα προϊόντα, για τα οποία αν ρωτήσουμε μεγαλύτερες σε ηλικία νοικοκυρές μπορεί να αγνοούν ακόμα και την ύπαρξή τους (εκτός αν βλέπουν φανατικά μαγειρικές εκπομπές).
Πολλά από αυτά κατέκλυσαν την ελληνική αγορά τα τελευταία χρόνια που αντικαταστήσαμε το λαδόξυδο με το μπαλσάμικο από τη Μοντένα και το ανθότυρο και τη μυζήθρα με τη ρικότα.

Οχι ότι είναι κακό όλο αυτό. Σε μια παγκοσμιοποιημένη αγορά συμβαίνουν αυτά και ο καλύτερος από πλευράς μάρκετινγκ κερδίζει. Ιδού πεδίο δόξης λαμπρό και για τα ελληνικά προϊόντα, όπως η φέτα, το λάδι και τόσα άλλα, να διακριθούν για να μπουν στα ευρωπαϊκά τραπέζια.
Η απάντηση ακούει στην τεχνική του μάρκετιγνκ που λέγεται τοποθέτηση προϊόντος. Ο τηλεοπτικός μάγειρας τεχνηέντως και με το αζημίωτο τοποθετεί στην κουζίνα του συγκεκριμένες μάρκες ή είδη προϊόντων για τις συνταγές του, τα οποία αν ο μάγειρας του σπιτιού δεν γνωρίζει πώς να τα αντικαταστήσει με αυτά που έχει, μπαίνει στο τριπάκι να τα αγοράσει φανατικά.
Εξού και οι τηλεοπτικές μαγειρικές εκπομπές τα τελευταία χρόνια αυγατίζουν και θριαμβεύουν μεταξύ των προγραμμάτων. Γιατί αποτελούν ένα πολλά υποσχόμενο πεδίο για διαφημιστές και μαρκετίστες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας