Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 5 Ιανουαρίου 2024

Ορισμός Αντιδημάρχων και Εντεταλμένων Συμβούλων του Δήμου Εορδαίας

Απόφαση Δημάρχου για τον ορισμό Αντιδημάρχων & Μεταβίβαση αρμοδιοτήτων του (άρθρο 59)

Ο Δήμαρχος Εορδαίας

Έχοντας υπόψη:

1. Τις διατάξεις του άρθρου 59 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από την παρ.1 του άρθρου 68 του ν.4555/2018 (Α’ 133) Πρόγραμμα Κλεισθένης Ι, από το άρθρο 5 του ν.4623/2019 (Α’ 134), από το άρθρο 47 του ν.4647/19 (Α’ 204), το άρθρο 3 του ν. 5056/23 και το άρθρο 118 του ν. 5079/23.

2. Τις διατάξεις του άρθρου 2 του ν. 3852/2010 όπως τροποποιήθηκε και ισχύει.

3. Τις διατάξεις του άρθρου 92 του ν. 3852/2010 «Νέα Αρχιτεκτονική της Αυτοδιοίκησης και της Αποκεντρωμένης Διοίκησης- Πρόγραμμα Καλλικράτης» (Α’ 87), όπως τροποποιήθηκε από το άρθρο 33 του ν.4483/2017 (Α’ 107) και της παρ. 3 ε’ άρθρου 3 ν.4051/2012 (Α’ 40), αναφορικά με την αντιμισθία.

4. Το άρθρο 30 του ν. 5056/23.

5. Την υπ’ αριθ. 28549/16.04.2019 (ΦΕΚ 1327/17.04.2019 τεύχος B’) απόφαση ΥΠ.ΕΣ. “Πρωτοβάθμιοι και Δευτεροβάθμιοι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης της Χώρας, σύμφωνα με το ν. 3852/2010, όπως ισχύει.”

6. Το υπ’ αρ. 14/τ.Β’/3-1-2024 ΦΕΚ «Διαπίστωση λύσης της Κοινωφελούς Επιχείρησης του Δήμου Εορδαίας Νομού Κοζάνης με την επωνυμία «Κοινωφελής Επιχείρηση Δήμου Εορδαίας».

7. Το υπ’ αρ. 27/τ.Β’/3-1-2024 ΦΕΚ «Διαπίστωση κατάργησης του Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου του Δήμου Εορδαίας Νομού Κοζάνης με την επωνυμία «Κοινωνικής Πολιτικής Πολιτιστικής Ανάπτυξης και Παιδείας».

8. Την εγκύκλιο ΥΠ.ΕΣ. εγκ.1333/110822/27.12.2023: «Αντιδήμαρχοι»

9. Τις διατάξεις του ν. 1250/1982 «Για την καθιέρωση του πολιτικού γάμου» (Ε.τ.Κ., τχ. Α’, φ. 46/7-4-1982).
1

0. Τις διατάξεις του άρθρου 5 (παρ. 2) του π.δ. 391/1982 «Για τη ρύθμιση λεπτομερειών σχετικά με την τέλεση των πολιτικών γάμων, τη χορήγηση της άδειας γάμου και το περιεχόμενο της βεβαιωτικής πράξης για την τέλεση πολιτικών ή θρησκευτικών γάμων» (Ε.τ.Κ., τχ. Α’, φ. 73/18-6-1982).

11. Τα επίσημα πληθυσμιακά δεδομένα της τελευταίας απογραφής έτους 2021 (υπ. αρίθμ. 2846/Β4-461/21-04- 2023, -ΦΕΚ 2802/Β- απόφαση του Προέδρου της Ελληνικής Στατιστικής Αρχής) για τον Δήμο Εορδαίας, σύμφωνα με τα οποία ο πληθυσμός του ανέρχεται στους 44.215 κατοίκους.

12. Το γεγονός ότι ο Δήμος Εορδαίας έχει πέντε (5) Δημοτικές Ενότητες.

13. Το γεγονός ότι στο Δήμο μπορεί να ορισθούν οχτώ (8) έμμισθοι Αντιδήμαρχοι και τρεις (3) άμισθοι.

14. Τον Οργανισμό Εσωτερικών Υπηρεσιών του Δήμου. (ΦΕΚ Β’ 823/09.04.2013).

15. Την υπ αρίθμ. 142/2023 Απόφαση του Πολυμελές Πρωτοδικείου Κοζάνης με την οποία επικυρώθηκαν τα αποτελέσματα των Δημοτικών Εκλογών του Δήμου Εορδαίας

16. Το από 16/12/2023 Πρακτικό Ορκωμοσίας του Δήμου Εορδαίας.

17. Την ανάγκη της εύρυθμης λειτουργίας του Δήμου και των Κοινοτήτων του.

ΑΠΟΦΑΣΙΖΕΙ

Ορίζει τους Αντιδημάρχους του Δήμου Εορδαίας, με θητεία από 05/01/2024 έως και 31/12/2024 τους Δημοτικούς Συμβούλους:

1. Νικόλαος Φουρκιώτης, Αντιδήμαρχος Τεχνικών Έργων και Πολεοδομίας.
2. Αικατερίνη Κάτσιου, Αντιδήμαρχος Παιδείας & αρμοδιοτήτων πρώην Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΠΠΑΠ (Άμισθη).
3. Δημήτριος Ορφανίδης, Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Οικονομικών, Αθλητισμού, αρμοδιοτήτων πρώην Ν.Π.Δ.Δ. ΚΕΔΕ & Λειτουργίας Δημοτικού Κυνοκομείου.
4. Χρήστος Κεσκερίδης, Αντιδήμαρχος Καθημερινότητας, Καθαριότητας, Πρασίνου & Ανακύκλωσης.
5. Χρήστος Χατζηιωαννίδης, Αντιδήμαρχος Λαϊκών Αγορών & παρακολουθήσεις αιτημάτων Κοινοτήτων (πλην Κοινότητας Πτολεμαΐδας) (Άμισθος).
6. Στέφανος Μπίγγας, Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Εθελοντισμού & Ατόμων με Αναπηρία.
7. Κωνσταντίνος Ιωαννίδης, Αντιδήμαρχος Πολιτισμού, Τουρισμού και Δημοσίων Σχέσεων.
8. Ιωάννης Καραβασίλης, Αντιδήμαρχος Ενέργειας, Μετάβασης και Αξιοποίησης Δημοτικής Περιουσίας.
9. Πέτρος Μίμτσης, Αντιδήμαρχος Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Καινοτομίας και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων. (Άμισθος).
10. Γεώργιος Κυριακίδης, Αντιδήμαρχος Αγροτικής Ανάπτυξης, Επιχειρηματικότητας & Εμπορίου.
11. Γεώργιος Καραϊσκος, Αντιδήμαρχος Πολιτικής Προστασίας, Κλιματικής Αλλαγής & Εποπτείας Δημοτικής Αστυνομίας. μεταβιβάζοντας σε αυτούς συγκεκριμένες αρμοδιότητές του, όπως παρακάτω:

1) Στον κ. Νικόλαο Φουρκιώτη αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Τεχνικών Έργων στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η εποπτεία αρμοδιοτήτων της Δ/νσης Τεχνικών Υπηρεσιών και της Δ/νσης Περιβαλλοντικών Υπηρεσιών του Δήμου.
2. Η μελέτη, κατασκευή βιοτεχνικών κέντρων και κτιρίων στις ειδικές βιοτεχνικές και βιομηχανικές ζώνες που καθορίζονται στο πλαίσιο του πολεοδομικού και του χωροταξικού σχεδιασμού.
3. Η μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
4. Η συμμετοχή του σε θέματα πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, όπως αυτή προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
5. Η μέριμνα και η λήψη μέτρων για την προστασία της ζωής και της περιουσίας των κατοίκων, όπως ο έλεγχος σήμανσης των εργασιών που εκτελούνται στις οδούς και της τήρησης των υποχρεώσεων αυτών που εκτελούν έργα και εναποθέτουν υλικά και εργαλεία στις οδούς του δημοτικού ή κοινοτικού δικτύου, η λήψη μέτρων και ο έλεγχος για την προστασία από επικίνδυνες οικοδομές, από έλλειψη μέτρων ασφάλειας και υγιεινής σε εργασίες που εκτελούνται και γενικότερα από δραστηριότητες που εγκυμονούν κινδύνους για τη ζωή και την περιουσία των κατοίκων.
6. Ο σχεδιασμός, η κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση υποδομών για τη στήριξη της τοπικής οικονομίας, όπως έργων οδοποιίας, συστημάτων άρδευσης, αντιπλημμυρικών και εγγειοβελτιωτικών έργων.
7. Η επισκευή, συντήρηση και αξιοποίηση παραδοσιακών και ιστορικών σχολικών κτιρίων και κτιρίων που παραχωρούνται από δημόσιους ή ιδιωτικούς φορείς.
8. Η υπογραφή των αδειών εκσκαφής.
9. Η προστασία των κτιριακών υποδομών για την στέγαση των Σχολών του Πανεπιστημίου.
10. Η εποπτεία της μελέτης και όλης της διαδικασίας ένταξης έως το στάδιο της υλοποίησης της στα Ευρωπαϊκά, Κρατικά, Τοπικά και δημοτικά Προγράμματα χρηματοδότησης.
11. Η παρακολούθηση θεμάτων Κτηματολογίου και ακινήτων του Δήμου.
12. Η εκπόνηση, υλοποίηση και η συμμετοχή σε προγράμματα για την τουριστική ανάπτυξη των περιοχών τους και την προώθηση εναλλακτικών μορφών τουρισμού, καθώς και η δημιουργία θέρετρων και άλλων εγκαταστάσεων αναψυχής και διακοπών.
13. Η μελέτη, κατασκευή βιοτεχνικών κέντρων και κτιρίων στις ειδικές βιοτεχνικές και βιομηχανικές ζώνες που καθορίζονται στο πλαίσιο του πολεοδομικού και του χωροταξικού σχεδιασμού.
14. Η εποπτεία των μελετών και εκτέλεσης έργων για: αναπλάσεις διαφόρων οδών – αναμόρφωσης κεντρικής πλατείας Πτολεμαΐδας – επέκτασης οδού 25ης Μαρτίου έως το υδραγωγείο.

β) Τομέας Πολεοδομίας στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η προστασία και η αξιοποίηση των τοπικών φυσικών πόρων και περιοχών, των ήπιων ή ανανεώσιμων μορφών ενέργειας, καθώς και η κατασκευή, συντήρηση των σχετικών έργων και εγκαταστάσεων, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
2. Η εκπόνηση τοπικών προγραμμάτων για την προστασία και αναβάθμιση του φυσικού, αρχιτεκτονικού και πολιτιστικού περιβάλλοντος, στο πλαίσιο των εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών.
3. Η μελέτη, διαχείριση και εκτέλεση προγραμμάτων οικιστικής και πολεοδομικής ανάπτυξης.
4. Η λήψη μέτρων για την αποκατάσταση και ανάπλαση περιοχών όπου αναπτύσσεται εκμετάλλευση ορυκτού πλούτου και εγκαθίστανται μονάδες επεξεργασίας υγρών και στερεών αποβλήτων.
5. Η συμμετοχή τους σε θέματα πολεοδομίας, χωροταξίας και χρήσεων γης, όπως αυτή προβλέπεται από την κείμενη νομοθεσία.
6. Ο καθορισμός των χώρων για τη δημιουργία κοιμητηρίων.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

2) Στην κ. Αικατερίνη Κάτσιου αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Παιδείας στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η κατασκευή, διαχείριση και βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών του εθνικού συστήματος της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Παιδείας.
2. Οι αρμοδιότητες της Παιδείας, στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως τα οριζόμενα στο άρθρο 75 περίπτωση στ’ του ν. 3463/06.
3. Η Συμβουλευτική Αγωγή και Δράσεις Νεολαίας, το Τοπικό Συμβούλιο Νέων, των θεμάτων Νεολαίας, το Συμβούλιο Πρόληψης Παραβατικότητας,
4. Η εκπόνηση και εφαρμογή προγραμμάτων έρευνας και τεχνολογίας για την ανάπτυξη της περιοχής.
5. Ολοκλήρωση νομιμοποίησης όλων των σχολικών μονάδων του Δήμου, άμεσα.
6. Ολοκλήρωση πυροπροστασίας των σχολικών μονάδων του Δήμου, άμεσα.

β) Αρμοδιότητες πρώην Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΠΠΑΠ.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

3) Στον κ. Δημήτριο Ορφανίδη αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Διοίκησης και Οικονομικών στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η εποπτεία και παρακολούθηση των εσόδων που αφορούν την εκμίσθωση Δημοτικών κτιριακών εγκαταστάσεων και ακινήτων.
2. Η οικονομική διαχείριση δημοτικών αθλητικών εγκαταστάσεων.
3. Η εποπτεία των αρμοδίων υπηρεσιών για επιβολή και είσπραξη παντός είδους φόρων τελών, δικαιωμάτων, παραβάσεων και προστίμων (ηχορύπανση, κατάληψη κοινόχρηστων χώρων, τοποθέτηση οικοδομικών υλικών, εμπορευμάτων διαφήμισης, ελεγχόμενης στάθμευσης παρεπιδημούντων, ακαθάριστα έσοδα καταστημάτων).
4. Ο έλεγχος και η εποπτεία των χώρων εισόδου – εξόδου αυτοκινήτων.
5. Ο έλεγχος και η εποπτεία των δημοτικών χώρων στάθμευσης. Η αναζήτηση και η δημιουργία νέων, τέτοιων χώρων.
6. Η εκμετάλλευση των βιοτεχνικών κέντρων και κτιρίων στις ειδικές βιοτεχνικές και βιομηχανικές ζώνες που καθορίζονται στο πλαίσιο του πολεοδομικού και του χωροταξικού σχεδιασμού.
7. Οργάνωση και ομαλή λειτουργία του Γραφείου Προμηθειών.
8. Η διαχείριση, η αξιοποίηση και η εκμετάλλευση της δημοτικής και κοινοτικής περιουσίας και η κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση δημοτικών και κοινοτικών κτιρίων.
9. Η διαχείριση και εκμετάλλευση δημοτικών και κοινοτικών καλλιεργητικών εκτάσεων και βοσκοτόπων, καθώς και αποκαλυπτόμενων καλλιεργητικών εκτάσεων που τους παραχωρούνται από το Δημόσιο.
10. Η ρύθμιση της κυκλοφορίας, ο καθορισμός πεζοδρόμων, μονοδρομήσεων και κατευθύνσεων της κυκλοφορίας, η απομάκρυνση εγκαταλελειμμένων οχημάτων και γενικότερα η λήψη μέτρων για την αποφυγή δυσμενών επιδράσεων στην ασφάλεια της κυκλοφορίας, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
11. Η εποπτεία όλων των σχετικών αρμοδιοτήτων που αναφέρονται στο κεφάλαιο ΙΙ του κώδικα που ασκούν οι Δήμοι και οι Κοινότητες σε τοπικό επίπεδο, κρατικού χαρακτήρα οι οποίες τους έχουν ανατεθεί για την καλύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών, σύμφωνα με τη σχετική νομοθεσία.
12. Η παρακολούθηση για αύξηση εσόδων με την είσπραξη οφειλών προηγούμενων ετών.
13. Ο συντονισμός των ενεργειών μεταξύ των υπηρεσιών για την ανακαίνιση του ισόγειου χώρου, του περιβάλλοντος χώρου και ανελκυστήρα Δημοτικού Καταστήματος.
14. Οργάνωση Εσωτερικού Ελέγχου.
15. Εποπτεία-παρακολούθηση ισολογισμών του Δήμου.

β) Τομέας Διοικητικών θεμάτων στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. H εποπτεία και ευθύνη των Διοικητικών Υπηρεσιών και των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου και συγκεκριμένα των αρμοδιοτήτων της Διεύθυνσης Διοικητικών Υπηρεσιών, Γραμματείας Οργάνων Διοίκησης, Ληξιαρχείου, Δημοτολογίου, Δημοτικής Κατάστασης, Πρωτοκόλλου & Διεκπεραίωσης.
2. H έκδοση των πράξεων των υπηρεσιακών μεταβολών του προσωπικού.
3. H χορήγηση αδειών του προσωπικού.
4. H εξυπηρέτηση και ενημέρωση των Πολιτών.
5. H λειτουργία των ΚΕΠ.
6. H διαφάνεια και η Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση.
7. Η λειτουργία του προγράμματος Διαύγεια.
8. Η λειτουργία των υπηρεσιών Αλλοδαπών και μεταναστών

γ) Τομέας Αθλητισμού στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η προώθηση και εφαρμογή προγραμμάτων ενίσχυσης μαζικού αθλητισμού και διοργάνωση αθλητικών εκδηλώσεων.
2. Εκσυγχρονισμός – Ανακατασκευή των χώρων άθλησης σε πόλη, Κοινότητες & Σχολικές Μονάδες του Δήμου.

δ) Υπεύθυνο για το Πρόγραμμα αντιμετώπισης αδέσποτων ζώων, με αρμοδιότητα την περισυλλογή και εν γένει την μέριμνα για τα αδέσποτα ζώα και την λειτουργία του Δημοτικού Κυνοκομείου καθώς και την επέκτασή του.

ε) Αρμοδιότητες πρώην Ν.Π.Δ.Δ. ΚΕΔΕ

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

4) Στον κ. Χρήστο Κεσκερίδη αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Πρασίνου στα διοικητικά όρια του Δήμου μας στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η υπευθυνότητα δενδροφυτεύσεων, συντήρησης – καθαριότητας πάρκων, συντήρηση πλατειών, νησίδων, πεζοδρομίων, του οδικού δικτύου.
2. Η υπευθυνότητα συντήρησης Δημοτικών Κτιριακών εγκαταστάσεων.
3. Η υπευθυνότητα των συνεργείων του Δήμου καθώς και τη συντήρηση των μηχανημάτων, των οχημάτων και του εξοπλισμού πρασίνου και συνεργείων.
4. Εποπτεία και έλεγχος του Γραφείου Κίνησης.
5. Η υπευθυνότητα Δημοτικού Φωτισμού σε κοινόχρηστους χώρους.
6. Η λειτουργία πάρκων κυκλοφοριακής αγωγής και εκτάκτων αναγκών.
7. Η εξασφάλιση και διαρκής βελτίωση των τεχνικών και κοινωνικών υποδομών στις πόλεις και τα χωριά όπως η κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση συστημάτων, έργων ηλεκτροφωτισμού των κοινόχρηστων χώρων, η δημιουργία χώρων πρασίνου, χώρων αναψυχής, πλατειών και λοιπών υπαίθριων κοινόχρηστων χώρων.

β) Τομέας Καθαριότητας και καθημερινότητας στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η καθαριότητα όλων των κοινόχρηστων χώρων της δημοτικής επικράτειας, η αποκομιδή και διαχείριση των αποβλήτων, η λήψη προληπτικών και κατασταλτικών μέτρων για την προστασία των κοινόχρηστων χώρων και ιδιαίτερα των χώρων διάθεσης απορριμμάτων από
εκδήλωση πυρκαγιάς, σύμφωνα με την κείμενη σχετική νομοθεσία.
2. Η υπευθυνότητα για την καθαριότητα και τη συντήρηση των μηχανημάτων και του εξοπλισμού καθαριότητας.
3. Τα θέματα κοιμητηρίων (Καθαριότητα, ευπρεπισμός, λειτουργία και φύλαξη).
4. Η κατασκευή, συντήρηση και διαχείριση αποθηκευτικών χώρων υγρών καυσίμων.
5. Η παροχή συνδρομής στην αρμόδια πυροσβεστική υπηρεσία, με κάθε πρόσφορο μέσο που διαθέτουν, για την αντιμετώπιση πυρκαγιών, ιδίως σε περιοχές που έχουν δασικό χαρακτήρα.
6. Η παρακολούθηση θεμάτων διαχείρισης απορριμμάτων σε επίπεδο περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.
7. Η συνεχής παρακολούθηση των παλαιών χωματερών, η αποτροπή δημιουργίας νέων.
8. Η προστασία του καταναλωτή με τη δημιουργία Γραφείων Ενημέρωσης του καταναλωτή σχετικά με θέματα που αφορούν τα δικαιώματά του, την ποιότητα των προσφερόμενων αγαθών και υπηρεσιών και τις επιπτώσεις τους στην υγεία και το περιβάλλον, σε συνεργασία με τις αρμόδιες αρχές.
9. Η Μηχανοργάνωση της αποθήκης του Δήμου.
10. Η συντήρηση των εγκαταστάσεων στο χώρο της πρώην ΑΕΒΑΛ.
11. Οργάνωση και επέκταση του συστήματος ανακύκλωσης σε συνεργασία με το ΦΟΣΔΑ Δυτ. Μακεδονίας (ΔΙΑΔΥΜΑ).

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

5) Στον κ. Χρήστο Χατζηιωαννίδη αναθέτουμε τους Τομείς:.

α) Τομέας Λαϊκής Αγοράς στον οποίο περιλαμβάνονται ιδίως:
1. Ο καθορισμός των χώρων και των όρων λειτουργίας των λαϊκών αγορών και των εμποροπανηγύρεων, για άσκηση υπαίθριων εμπορικών δραστηριοτήτων, που διενεργούνται στον Δήμο Εορδαίας, κατά τη σχετική νομοθεσία, καθώς και των χώρων για την προσωρινή διαμονή μετακινούμενων πληθυσμιακών ομάδων.
2. Η πλήρης και διαρκής εφαρμογή του Κανονισμού Λειτουργίας Λαϊκής αγοράς.
3. Η ολοκλήρωση διαδικασιών λειτουργίας 2ης λαϊκής αγοράς στην πόλη της Πτολεμαΐδας.
4. Η παρακολούθηση της μελέτης για την λειτουργία κλειστής λαϊκής αγοράς.

β) Τομέας Συντονισμού Αιτημάτων / Έργων Κοινοτήτων στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. H συνεργασία με τους Προέδρους των Κοινοτήτων του Δήμου για την επίλυση των τοπικών προβλημάτων.
2. Η εύρυθμη λειτουργία των Αποκεντρωμένων Δημοτικών Υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένες στις Κοινότητες.
3. Η εξυπηρέτηση και ενημέρωση των πολιτών για θέματα των Κοινοτήτων.
4. Η προώθηση για γρηγορότερη επίλυση των αιτημάτων των Κοινοτικών Συμβουλίων
5. Των Λαϊκών Συνελεύσεων.
6. Η από κοινού συνεδριάσεις διοικητικών συμβουλίων κοινοτήτων παρουσία Δημάρχου & Εκτελεστικής Επιτροπής.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

6) Στον κ. Στέφανο Μπίγγα αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Κοινωνικής Μέριμνας και Εθελοντισμού & Ατόμων με Αναπηρία στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η προώθηση και ανάπτυξη του εθελοντισμού και της κοινωνικής αλληλεγγύης με τη δημιουργία τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης, εθελοντικών οργανώσεων και ομάδων εθελοντών που θα δραστηριοποιούνται για την επίτευξη των στόχων και την υποβοήθηση του έργου της κοινωνικής προστασίας και αλληλεγγύης του Δήμου και της Κοινότητας.
2. Η υποστήριξη και κοινωνική φροντίδα της βρεφικής και παιδικής ηλικίας και της τρίτης ηλικίας, η εφαρμογή κοινωνικών προγραμμάτων, η υποστήριξη και φροντίδα ευπαθών κοινωνικών ομάδων, η πρόνοια απόρων και αστέγων, οι δράσεις εθελοντισμού και τοπικών δικτύων κοινωνικής αλληλεγγύης και η απασχόληση.
3. Την εποπτεία και ευθύνη γενικότερα των αρμοδιοτήτων της Κοινωνικής Προστασίας και Αλληλεγγύης που προβλέπονται στο άρθρο 75 του ν. 3463/06 περίπτωση ε’ του ΚΔΚ και ιδίως τη χορήγηση και υπογραφή αδειών, την έκδοση αποφάσεων, πιστοποιητικών, επιδομάτων, την επιβολή προστίμων, την ευθύνη λειτουργίας και εποπτείας των φορέων και της κείμενης νομοθεσίας της περίπτωσης αυτής και την ευθύνη λειτουργίας των αντίστοιχων οργανικών μονάδων του Δήμου.
4. Γραφείο υποστήριξης όλων των θεμάτων που αφορούν τα άτομα με αναπηρία, παρεμβάσεις για θέματα παρακολούθησης-καταγραφής ΑΜΕΑ, ράμπες σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος.
5. Η υλοποίηση ή η συμμετοχή σε ολοκληρωμένα τοπικά σχέδια και προγράμματα δράσης και πρωτοβουλίες για την εφαρμογή και ανάπτυξη πολιτικών προώθησης της απασχόλησης και της κοινωνικής ενσωμάτωσης διαφόρων κατηγοριών ανέργων, στο πλαίσιο των εθνικών και ευρωπαϊκών πολιτικών.
6. Η ανάπτυξη συμβουλευτικών δράσεων που παρέχονται δωρεάν προς τους ανέργους, με στόχο την υποστήριξη και την ενθάρρυνσή τους για την εξεύρεση απασχόλησης, καθώς και στην προώθηση ίσων ευκαιριών πρόσβασης στην αγορά εργασίας, με τη δημιουργία Δημοτικών και Κοινοτικών Γραφείων Ενημέρωσης για την Απασχόληση, σε συνεργασία με τους αρμόδιους δημόσιους φορείς και τις επιχειρήσεις της περιοχής τους.
7. Οργάνωση και λειτουργία Μητρώου Εθελοντών (ανά κατηγορία) με ταυτόχρονη Έκδοση κάρτας εθελοντή στο πλαίσιο της δράσης «ΕΟΡΔΑΙΑ ΕΜΕΙΣ».
8. Παρακολούθηση θεμάτων υγείας που αφορούν τους δημότες και των υποδομών υγείας του Δήμου.
9. Οργάνωση και λειτουργία Κοινωνικού Παντοπωλείου.
10. Οργάνωση και λειτουργία Κοινωνικού Φαρμακείου.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

7) Στον κ. Κωνσταντίνο Ιωαννίδη αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Πολιτισμού στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Η διοργάνωση συναυλιών, θεατρικών παραστάσεων και άλλων πολιτιστικών εκδηλώσεων ή η συμμετοχή τους σε αυτά.
2. Η προώθηση πολιτιστικών ανταλλαγών, σε εθνικό, ευρωπαϊκό και διεθνές επίπεδο, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία.
3. Η ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού.
4. Η χορήγηση της χρήσης – διάθεσης των αιθουσών και χώρων του Δήμου για Πολιτιστικές και Κοινωνικές εκδηλώσεις.
5. Η υποστήριξη πολιτιστικών και πνευματικών κέντρων, μουσείων, βιβλιοθηκών, φιλαρμονικών, σχολών διδασκαλίας μουσικής, σχολών χορού, θεάτρου, κινηματογράφου, ζωγραφικής και γλυπτικής.

β) Τομέας Δημοσίων Σχέσεων & Τουρισμού στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Τα θέματα προβολής, δημοσίων σχέσεων και τουρισμού.
2. Η συμμετοχή του Δήμου σε διάφορες εκθέσεις και εκδηλώσεις.
3. Την υποστήριξη του Δημάρχου σχετικά με το συντονισμό ενεργειών Δημοσίων Σχέσεων, Εθιμοτυπικών Εκδηλώσεων & Εορτασμών.
4. Η προώθηση τουριστικά των τοπικών προϊόντων.
5. Η ανάδειξη τουριστικών προορισμών του Δήμου μέσα από την συμμετοχή σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικού ενδιαφέροντος.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

8) Στον κ. Ιωάννη Καραβασίλη αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Ενέργειας – Μετάβασης
1. Η παρακολούθηση της πορείας της απολιγνιτοποίησης της περιοχής.
2. Η πορεία των προτάσεων που έχουν κατατεθεί από τον Δήμο στο ΣΔΑΜ.
3. Η δημιουργία Ενεργειακών Κοινοτήτων.

γ) Αξιοποίηση Δημοτικής Περιουσίας
1. Αξιοποίηση Δημοτικής Περιουσίας μέσω της υπάρχουσας καταγραφής.
2. Προσέλκυση επενδύσεων.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

9) Στον κ. Πέτρο Μίμτση αναθέτουμε τους Τομείς:

α) Τομέας Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης
1. Παρακολούθησης των προγραμμάτων προσαρμογής του Δήμου στην Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση- Εξυπηρέτηση του πολίτη.
2. Smart Cities, ανάπτυξη εφαρμογών προς υλοποίηση του στόχου.
3. Δημιουργία online γραμμής αιτημάτων πολιτών. β) Τομέας Καινοτομίας
1. Κατάθεση προτάσεων και ανάπτυξη καινοτόμων δράσεων.
2. Προσέλκυση start up επιχειρήσεων σε χώρο που προτίθεται να δημιουργήσει ο Δήμος.

γ) Τομέας Προγραμματισμού Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. H διαχείριση των Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων και των εν γένει θεμάτων που συνδέονται με χρηματοδοτήσεις στο πλαίσιο προγραμμάτων χρηματοδότησης.
2. Προεργασία για συμμετοχή του Δήμου σε προγράμματα απορρόφησης κονδυλίων μέσω ΕΣΠΑ- INTEREG-Ταμείο Ανάκαμψης κτλ.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

10) Στον κ. Γεώργιο Κυριακίδη αναθέτουμε τους Τομείς:
α) Τομέας Αγροτικής Ανάπτυξης στον οποίο περιλαμβάνονται ιδίως:
1. Θέματα πρωτογενούς τομέα (Αγροτικής Ανάπτυξης, Κτηνοτροφίας, Αλιείας)
2. Ο Προγραμματισμός για νέα έργα αρδευτικού χαρακτήρα και η συνεργασία με τους ΤΟΕΒ.
3. Η προώθηση τουριστικά, των τοπικών προϊόντων.

β) Τομέας Επιχειρηματικότητας και Εμπορίου στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Ο έλεγχος καταστημάτων και επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος,
2. Η έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία επιχειρήσεων υγειονομικού ενδιαφέροντος.
3. Η έκδοση πάσης φύσης αδειών που απαιτούνται για τη λειτουργία οποιασδήποτε επιχείρησης, εκμετάλλευσης, οργανισμού, φορέα.
4. Η χορήγηση αδειών άσκησης επαγγέλματος.
5. Η προώθηση και συντονισμό υλοποίησης προγραμμάτων που σχετίζονται με την επιχειρηματικότητα.
6. Η προστασία της δημόσιας υγείας, ο υγειονομικός έλεγχος των καταστημάτων και επιχειρήσεων, η προστασία του καταναλωτή.
7. Η εποπτεία της έκδοσης αδειών χρήσης κοινόχρηστων χώρων (πεζοδρόμια, πεζοδρόμων, ανάπτυξης τραπεζοκαθισμάτων, οικοδομικών υλικών, διαφημίσεων, κ.λ.π.).
8. Η εποπτεία του έργου τοποθέτησης ειδικών ραμπών και μέσων διευκόλυνσης για την πρόσβασης των ΑμεΑ σε καταστήματα υγειονομικού ενδιαφέροντος του Δήμου.
9. Η Διαφήμιση, και οι χώροι για την τοποθέτηση πλαισίων προβολής υπαίθριας διαφήμισης.
10. Η επιβολή πρόστιμων για τα παράνομα πλαίσια και τις παράνομες πινακίδες (ν.2946/2001, ΦΕΚ 224 Α/2001).
11. Εφαρμογή ισχύουσας νομοθεσίας τραπεζοκαθισμάτων
12. Μείωση τελών τραπεζοκαθισμάτων ως κίνητρο για την κατάργηση της χρήσης πλαστικού ( ποτήρια, καλαμάκια κ.λ.π.)
13. Η τοποθέτηση ξύλινων πατωμάτων, εκεί που η νομοθεσία το επιτρέπει.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

11) Στον κ. Γεώργιο Καραϊσκο αναθέτουμε τους Τομείς:
α) Τομέας Πολιτικής Προστασίας-Κλιματικής Αλλαγής στον οποίο περιλαμβάνονται, ιδίως:
1. Ο συντονισμός και η επίβλεψη του έργου της πολιτικής προστασίας για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών που συμβαίνουν στα διοικητικά όρια του Δήμου μας.
2. Η διατύπωση εισήγησης για το σχεδιασμό πολιτικής προστασίας της περιοχής τους, στο πλαίσιο του ετήσιου εθνικού σχεδιασμού και η εφαρμογή των προγραμμάτων, μέτρων και δράσεων που αφορούν την περιοχή τους στο πλαίσιο του εθνικού και περιφερειακού σχεδιασμού.
3. Η διάθεση και ο συντονισμός δράσης του απαραίτητου δυναμικού και μέσων για την πρόληψη, ετοιμότητα, αντιμετώπιση και αποκατάσταση των καταστροφών της περιφέρειάς τους.

β) Εποπτεία της Δημοτικής Αστυνομίας
1. Οργάνωση της Δημοτικής Αστυνομίας και καταγραφή σχεδίου εποπτείας σε χώρους ευθύνης (πεζόδρομοι-προσβασιμότητα)
2. Λειτουργία του Πάρκου Κυκλοφοριακής Αγωγής.

Η έκδοση και υπογραφή όλων των αποφάσεων, εγγράφων και δικαιολογητικών που σχετίζονται με τις πιο πάνω ανατιθέμενες αρμοδιότητες.

Για την άσκηση των παραπάνω αρμοδιοτήτων θα εφαρμόζονται οι σχετικές αποφάσεις του Δημοτικού Συμβουλίου και η ισχύουσα νομοθεσία.

Πολιτικοί Γάμοι
Για την τέλεση των πολιτικών γάμων στο Δήμο Εορδαίας και συγκεκριμένα στη Δημοτική Ενότητα Πτολεμαΐδας, ορίζουμε την κ. Αικατερίνη Κάτσιου, Αντιδήμαρχο Παιδείας & αρμοδιοτήτων πρώην Ν.Π.Δ.Δ. ΚΟΙΠΠΑΠ.. Εάν απουσιάζει ή κωλύεται η ανωτέρω, τους Πολιτικούς Γάμους θα τελεί ο Αντιδήμαρχος Διοίκησης, Οικονομικών, Αθλητισμού, αρμοδιοτήτων πρώην Ν.Π.Δ.Δ. ΚΕΔΕ & Λειτουργίας Δημοτικού Κυνοκομείου. κ. Δημήτριος Ορφανίδης.

Για την τέλεση των πολιτικών γάμων, στις Δημοτικές Ενότητες Μουρικίου, Αγίας Παρασκευής και Βερμίου καθώς επίσης και στην Κοινότητα Βλάστης θα πραγματοποιούνται στα Δημαρχεία των αντίστοιχων Δημοτικών Ενοτήτων του Δήμου Εορδαίας και συγκεκριμένα :

1. Ορίζουμε τον Πρόεδρο της Κοινότητας Μηλοχωρίου κ. Ανδρέα Τριανταφυλλίδη υπεύθυνο για την τέλεση Πολιτικών Γάμων στην Δημοτική Ενότητα Μουρικίου.
Εάν απουσιάζει ή κωλύεται ο ανωτέρω, τους Πολιτικούς Γάμους θα τελεί ο Πρόεδρος της Κοινότητας Αναρράχης κ. Κοσμάς Κωτσίδης.

2. Ορίζουμε τον Πρόεδρο της Κοινότητας Αγίου Χριστοφόρου κ. Ευάγγελο Συχουνίδη υπεύθυνο για την τέλεση Πολιτικών Γάμων στην Δημοτική Ενότητα Αγίας Παρασκευής
Εάν απουσιάζει ή κωλύεται ο ανωτέρω, τους Πολιτικούς Γάμους θα τελεί ο Πρόεδρος της Κοινότητας Καρυοχωρίου κ. Γεώργιος Κοσμίδης.

3. Ορίζουμε τον Πρόεδρο της Κοινότητας Κομνηνών κ. Ιωάννη Κατωτοικίδη υπεύθυνο για την τέλεση Πολιτικών Γάμων στην Δημοτική Ενότητα Βερμίου
Εάν απουσιάζει ή κωλύεται ο ανωτέρω, τους Πολιτικούς Γάμους θα τελεί ο Πρόεδρος της Κοινότητας Ανατολικού κ. Αντώνιος Τσακιρίδης.

4. Ορίζουμε τον Πρόεδρο της Κοινότητας Βλάστης κ. Ιωάννης Τζιούμαρης υπεύθυνο για την τέλεση Πολιτικών Γάμων στην Κοινότητα Βλάστης.
Ημέρα τέλεσης πολιτικών γάμων ορίζεται η Παρασκευή. Σε περίπτωση τέλεσης σε διαφορετική ημέρα από την προκαθορισμένη αυτή της Παρασκευής, οι μελλόνυμφοι οφείλουν να το δηλώσουν με σχετική Υπεύθυνη Δήλωση.

Εντεταλμένοι Σύμβουλοι στον Δήμο Εορδαίας
1. Κοσμάς Σιδηρόπουλος, Εποπτεία και Λειτουργία Δημοτικών Αθλητικών Υποδομών.
2. Μάρκος Βύρλιος, Υπεύθυνος για θέματα αξιοποίησης πρώην ΑΕΒΑΛ – ΒΙΟΠΑ Α.Ε.
• Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Νικολάου Φουρκιώτη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Κεσκερίδης και αντίστροφα.
• Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Δημητρίου Ορφανίδη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί η Αντιδήμαρχος κ. Αικατερίνη Κάτσιου και αντίστροφα..
• Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Πέτρου Μίμτση όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Χρήστος Χατζηιωαννίδης και αντίστροφα .
• Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Γεώργιου Κυριακίδη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Γεώργιος Καραϊσκος και αντίστροφα.
• Τις αρμοδιότητες του Αντιδημάρχου κ. Κωνσνταντίνο Ιωαννίδη όταν απουσιάζει ή κωλύεται θα ασκεί ο Αντιδήμαρχος κ. Στέφανος Μπίγγας και αντίστροφα.

Για κάθε θέμα αρμοδιότητάς τους οι ορισθέντες αντιδήμαρχοι, συνεπικουρούμενοι από τις αρμόδιες υπηρεσίες, εισηγούνται στα συλλογικά όργανα του Δήμου για τη λήψη σχετικών αποφάσεων.

Η παρούσα απόφαση θα αναρτηθεί στη ΔΙΑΥΓΕΙΑ και στην ιστοσελίδα του Δήμου.

Ο Δήμαρχος Εορδαίας
Παναγιώτης Ν. Πλακεντάς

prlogos.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας