\H Επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου ανάρτησε στην επίσημη ιστοσελίδα του 0760/2021 σε περίληψη τις προτάσεις μας για την Ανάπτυξη και την πρόοδο της Δυτικής Μακεδονίας (Νο 6λ: Προτάσεις για την άμεση ανάπτυξη της Δυτικής Μακεδονίας κατά την μεταλιγνιτική εποχή (6-11-20) και μας ενημέρωσε πως τις χαρακτήρισε παραδεκτές.
Γι’ αυτό διαβίβασε και σε άλλες αρμόδιες Επιτροπές του Ευρωκοινοβουλίου και λοιπά Όργανα της Ε.Ε. τις προτάσεις μας, για την Μεταλιγνιτική Εποχή στην Δυτική Μακεδονία.
Όπως αντιλαμβάνεστε εξαιτίας της αναφοράς μας, ως απλοί πολίτες, στα προβλήματα της Δυτικής Μακεδονίας, στην αντιμετώπιση και την επίλυσή τους, με τις προτάσεις μας σχετικά με την Μεταλιγνιτική εποχή, έφθασαν και στα ανώτατα όργανα της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Εδώ διαπιστώνεται, όπως και από εκατοντάδες παρόμοια περιστατικά, ότι από τους διακυβερνητικούς θεσμούς της Ε.Ε. θεσμοθετείται μία τυπική, ουσιαστική, πραγματική, παράγωγη και ενεργή ιδιότητα του πολίτη !!!!!
Βέβαια αυτή «η σύγχρονη» ευρωπαϊκή ιδιότητα του πολίτη δεν εφαρμόζεται για πρώτη φορά στην Δημοκρατία. Το πρώτο μοντέλο αυτής της εφαρμογής το εφήρμοσαν για πρώτη φορά οι Έλληνες στην Αρχαία Αθήνα (Πνύκα), πριν από 2.500 χρόνια και τις αποφάσεις των πολιτών είχαν υποχρέωση οι άρχοντες να τις υλοποιούν ενώ σ’ αντίθετη περίπτωση η ελάχιστη τιμωρία ήταν η εξορία?????? .
Έχουμε την τιμή να συμμετέχουμε, ως διαχειριστές των πολύχρονων εργασιών της πολυθεματικής Ιστοσελίδας μας Η Πολιτεία της Ουτοπίας, με εξαίρετους συνεργάτες Δυτικομακεδόνες επώνυμους και ανώνυμους που διέπρεψαν και διαπρέπουν στους τομείς των δραστηριοτήτων τους εντός και εκτός της χώρας μας και έχουν προνόμιο τα βιώματα από την ζωή και τα ενδιαφέροντα της Περιοχής μας, της Χώρας μας , της Ε.Ε και όχι μόνο.
Σήμερα με την Ιδιότητα των απλών πολιτών σ’ αυτές τις πολύχρονες και επίμονες εργασίες-προτάσεις μας, αφήνοντας πίσω άλλες προσωπικές, επαγγελματικές κλπ. προτεραιότητες, κάνουμε το καθήκον μας για τρείς βασικούς λόγους:
- α. Την οικογένεια και τα παιδιά μας,
- β. Τον τόπο που ζήσαμε, ζούμε, δημιουργήσαμε, δημιουργούμε, αγαπήσαμε, αγαπούμε και θα αγαπάμε.
- γ. Και για την συμμετοχή μας, με το δικό μας λιθαράκι, στην ανάπτυξη και την πρόοδο της Δυτικής Μακεδονίας, του συνόλου της χώρας μας και της Ε.Ε.
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, στην οποία κοινοποιήθηκαν οι προτάσεις μας από το Ευρωκοινοβουλίου, με την σειρά της αναφέρει μεταξύ των άλλων :
Α. «Ορισμένες περιφέρειες, συμπεριλαμβανομένης της Δυτικής Μακεδονίας, θα πληγούν
ιδιαίτερα και θα υποστούν ριζικό οικονομικό και κοινωνικό μετασχηματισμό, με αποτέλεσμα
υψηλότερο κόστος».
Β. « Η Επιτροπή χαιρετίζει και ενθαρρύνει την ενεργό συμμετοχή των πολιτών και των τοπικών
φορέων στην προσπάθεια της περιοχής προς τη μετάβαση, στην οποία εντάσσεται και η
πρόταση του αναφέροντος»
Γ. « Ο πρώτος πυλώνας του Μηχανισμού Δίκαιης Μετάβασης είναι το Ταμείο Δίκαιης
Μετάβασης, το οποίο δημιουργήθηκε για τη στήριξη των περιφερειών που αντιμετωπίζουν
προκλήσεις από τη μετάβαση προς την κλιματική ουδετερότητα. Ειδικότερα, η Ελλάδα θα
λάβει 1,37 εκατ. EUR σε συνεισφορές της ΕΕ από το Ταμείο Δίκαιης Μετάβασης, το
μεγαλύτερο μέρος των οποίων θα διοχετευθεί σε επενδύσεις στην περιφέρεια της Δυτικής
Μακεδονίας.»
Δ. «Αυτό σημαίνει ότι τα έργα που συγχρηματοδοτούνται από τα ταμεία επιλέγονται και
υλοποιούνται υπό την ευθύνη των κρατών μελών, και συγκεκριμένα της διαχειριστικής αρχής
του σχετικού προγράμματος. Η Επιτροπή δεν εμπλέκεται στην πρόταση, την επιλογή ή την
υλοποίηση των έργων»
Ε. «Οι αναφέροντες θα πρέπει να υποβάλλουν τις προτάσεις τους στις εθνικές αρχές που είναι
αρμόδιες για την επιλογή και την αξιολόγηση των έργων»
Σημείωση: Όποιος ενδιαφέρεται για την πλήρη αλληλογραφία με το Ευρωκοινοβούλιο, με την Επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου και με την Ευρωπαϊκή Επιτροπή ή και για άλλες θεματικές ενότητες οι οποίες όλες ήδη έχουν δημοσιευθεί στα ΜΜΕ και σε ιστοσελίδες (Κοινωνικές, Πολιτικές, Οικονομικές, Περιαυτολογικές, Λιγνιτικές, Μεταλιγνιτικές, Ενεργειακές, Αναπτυξιακές ,αλληλογραφίες με Φορείς , Οργανισμούς κλπ.) παρακαλούμε να επισκεφθεί την Ιστοσελίδα μας ή ΥΠΟ ιστοσελίδες των ΜΜΕ: Η Πολιτεία της Ουτοπίας ή στην σελίδα: https://www.facebook.com/hpoliteia (2,5 χιλ. ακόλουθοι).
Προφανώς η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν αναφέρεται στην
αλληλογραφία που της υποβάλλαμε μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνονται και
οι αλληλογραφίες που καταθέσαμε ήδη στις εν λόγω διαβουλεύσεις των
αρμοδίων Υπηρεσιών και Υπουργείων στην Χώρα μας : 12. Η
Πολιτεία της Ουτοπίας, είναι παρούσα «ΣΤΙΣ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΕΙΣ» για την
Ανάπτυξη και την πρόοδο της Δυτικής Μακεδονίας αλλά και της Ελληνικής
Επικράτειας .
Συμπεραίνεται γι’ αυτό, πως καταλήξαμε-αποφασίσαμε να αλληλογραφούμε και με το Ευρωκοινοβούλιο και με άλλα όργανα και Υπηρεσίες της Ε.Ε. για τους παρακάτω κυρίως λόγους:
- Διότι η συμμετοχή της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, των τοπικών φορέων και κατοίκων σε μία συγκεκριμένη δομή, αποτελεί το βασικό σημείο δίκαιης μετάβασης και περιγράφεται αναλυτικά : Στον Κανονισμό του Ταμείου Δίκαιης Μετάβασης, στον Κανονισμό Κοινών Διατάξεων των Ταμείων, στην εργαλειοθήκη της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Διακυβέρνησης της Μετάβασης, στη Λευκή Βίβλο της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, στις υποδείξεις του ΟΟΣΑ, στις υποδείξεις και μελέτες της Παγκόσμιας Τράπεζας κλπ.
- Διότι ζητάμε σύμφωνα και με το πνεύμα της Ευρωπαϊκής νομοθεσίας και κανονισμών συνδιαμόρφωση και συνδιαχείριση κάθε μετάβασης, από την αντίστοιχη τοπική κοινωνία. Πανευρωπαϊκά, άλλωστε, επιτυχημένες μεταβάσεις είναι αυτές που στηρίχθηκαν κυρίως στην ενεργή συμμετοχή των τοπικών δυνάμεων.
- Διότι η Ευρωπαϊκή εμπειρία έχει δείξει ότι η επιτυχία της μετάβασης εξαρτάται άμεσα από την πραγματική και όχι μόνο από την τυπική ενεργό συμμετοχή των τοπικών κοινωνιών. Οι ενεργειακές κοινότητες προσφέρουν μια εξαιρετική δυνατότητα για την ενίσχυση αυτής ακριβώς της συμμετοχής.
- Διότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή «δίνει προτεραιότητα στον άνθρωπο και μεριμνά για τις περιφέρειες, τους κλάδους και τους εργαζομένους που θα έρθουν αντιμέτωποι με τις μεγαλύτερες προκλήσεις«.
- Διότι ο Οργανισμός Οικονομικής Συνεργασίας και Ανάπτυξης (ΟΟΣΑ) μεταξύ των άλλων σημειώνει «το νόημα της δικαιοσύνης είναι ακόμη ευρύτερο και εκτείνεται σε ζητήματα περιβαλλοντικής και κλιματικής δικαιοσύνης, καθώς και σε ζητήματα ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συμμετοχικών διαδικασιών που επιτρέπουν σε όλους τους ενδιαφερόμενους να εμπλακούν όχι μόνο στην εφαρμογή αλλά και στον σχεδιασμό των πολιτικών μετάβασης σε μια κλιματικά ουδέτερη οικονομία.».
- Διότι η Ε.Ε. συμμετέχει οικονομικά, και ελέγχει δια των οργάνων της τα υποψήφια έργα, όπως άλλωστε το βεβαιώνει και η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
- Διότι τις προτάσεις μας για την Μεταλιγνιτική εποχή, που έγιναν αποδεκτές στις διαβουλεύσεις, όπως θα διαβάσατε παραπάνω, δυστυχώς δεν τις έλαβαν υπόψη οι κεντρικές εξουσίες των Αθηνών, ούτε λάβαμε από τους αρμόδιους φορείς κάποια αιτιολογημένη απάντηση ανεξάρτητα με το εάν συμφωνούνε ή όχι, όπως συνηθίζουν να το εφαρμόζουν τα αντίστοιχα όργανα της Ε.Ε.. Αντίθετα ο ΝΟΜΟΣ 4872/2021(Κωδικοποιη-μένος) – ΦΕΚ Α 247/10.12.2021 Άρθρα 3, 4, 5, 6, 7, 8,9,10,11,12) μεταξύ των άλλωνορίζει διαχειριστική αρχή, με έδρα την Αθήνα και όχι την Δυτική Μακεδονία, που δεν έχει σχέση και δεν θα έχει με τα βιώματα-προβλήματα της Περιοχής, , αγνοώντας προφανώς τις επαγγελίες για την αποκέντρωση. Άραγε ο νομοθέτης σκέφθηκε πολιτικά ή οικονομικά ή κοινωνικά ή νομικά ή διοικητικά ή διαχειριστικά ή ενδεχομένως ότι υπάρχει έλλειψη προσόντων Διοίκησης και επιστημόνων στην Περιφέρεια για να αναλάβουν την διαχείριση του εν λόγω Νομικού Προσώπου; Εμείς για ό,τι ισχύει διαφωνούμε απόλυτα και αν χρειασθεί θα το στηρίξουμε με τεκμηριώσεις. Προλέγουμε περιληπτικά στέλνοντας ένα μήνυμα σε όλους, εντός και εκτός της Δυτικής Μακεδονίας, τα εξής: «Οι αξιόμαχες και αξιόλογες Υπηρεσίες της Περιφέρειας και των 13 Δήμων, η ΑΝΚΟ και η ΑΝΦΛΩ, τα Επιμελητήρια, οι Σύλλογοι Επιστημονικοί και Επαγγελματικοί-Επιχειρηματικοί, τα 5 Εργατικά Κέντρα, το Πανεπιστήμιο της Δυτικής Μακεδονίας, δεν συμμετέχουν, για να αξιοποιήσουν τη συσσωρευμένη γνώση και τις εμπειρίες των στελεχών τους. Η Νεολαία μας, με πληθώρα προσόντων, ειδικοτήτων, εξειδικεύσεων κλπ, χειμάζει ή φιλοξενείται στα καφενεία. Ακόμη η Νεολαία μας που έχει πετάξει στις τέσσερες άκρες του κόσμου και βρίσκεται σε αξιόλογες θέσεις εργασίας, τα αξιόλογα και αξιόμαχα στελέχη και εργαζόμενοι της ΔΕΗ, των εργολάβων, των παράπλευρων επιχειρήσεων για τα εργοτάξια, έχουν τα απαραίτητα προσόντα, τις εμπειρίες, τις εξειδικεύσεις, για την πρόταση λειτουργίας των δύο Νομικών Προσώπων Διοίκησης και Ινστιτούτου Ερευνών και Μελετών, με ακόμη ένα επιπλέον προσόν, που δεν το έχουν ούτε η Αθήνα ούτε οι Βρυξέλλες: Τα προσωπικά, τα κληρονομικά και τα εργασιακά βιώματα των εβδομήντα (συν) χρόνων της Λιγνιτικής Εποχής και των είκοσι (συν) χρόνων της Μεταλιγνιτικής εποχής, όπως προκύπτουν από την βιβλιογραφία των δεκάδων-εκατοντάδων μελετών, ερευνών, εργασιών, προγραμμάτων, προτάσεων, εμπειριών, προβληματισμών και λύσεων εκατοντάδων προβλημάτων κλπ. ????????».
- Διότι η Ιστορία θα δείξει στο βάθος του χρόνου, πως ο νομοθέτης διάλεξε το Νομικό Πρόσωπο να έχει έδρα την Αθήνα, χωρίς να σταθμίσει τα θετικά και τα αρνητικά, ακόμη έστω και διαζευκτικά. Τα προβλήματα όμως είναι εδώ και κάθε μέρα πολλαπλασιάζονται. Περίμεναν και περιμένουν διαχρονικά άμεσες και δραστικές λύσεις. Η νεολαία σιγά-σιγά και σταθερά οδεύει σ’ άλλες πολιτείες, τα χωριά άρχισαν να ερημώνουν, ερήμωσαν, τα εργοστάσια, τα εργοτάξια ένα-ένα κλείνουν σύμφωνα με το πρόγραμμα της ΔΕΗ, οι παράπλευρες επιχειρήσεις έκλεισαν-κλείνουν, η αγοραστική δύναμη αδυνατεί, μειώνεται κλπ.
- Διότι η άμεση συμμετοχή σ’ ένα ολοκληρωμένο σχέδιο, αναγκαίο και υποχρεωτικό, για την Μεταλιγνιτική εποχή θα έχει θετικά μόνο αποτελέσματα και όχι η έμμεση εκ του μακρόθεν συμμετοχή των Υπηρεσιών και Οργάνων της Ε.Ε, όπως ισχυρίζεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή.
- Διότι οι μικρές σε αριθμό ψηφοφόρων Περιφέρειες της Ε.Ε., όπως και η Δυτική Μακεδονία, δεν εκπροσωπήθηκαν και δεν εκπροσωπούνται στο Ευρωκοινοβούλιο εξαιτίας του εκλογικού νόμου, για τον οποίο προτείνουμε την θεραπεία-διόρθωση του (βλέπε εργασίες τις οποίες θα καταθέσουμε άμεσα στο Ευρωκοινοβούλιο για να συζητηθούν : «Ένα κατ΄ ευφημισμό αντιπροσωπευτικό δημοκρατικό σύστημα: «Ευρωεκλογές», 10-5-2019).
- Διότι η προσφορά της Δυτικής Μακεδονίας σε ηλεκτρική ενέργεια κάλυπτε τις ανάγκες και την ασφάλεια για επτά 10ετίες την Ελληνική Επικράτεια. Συμμετείχε πρωταγωνιστικά στην ανάπτυξη της Χώρας και συνεχίζει να συμμετέχει στην επάρκεια και ασφάλιση της Ηλεκτρικής ενέργειας εξαιτίας του πολέμου Ουκρανίας– Ρωσίας (ευτυχώς δεν πρόλαβαν να κλείσουν όλους τους ΑΗΣ και να απενεργοποιήσουν τα εναπομείναντα Ορυχεία. ???????
- Διότι η Μεταλιγνιτική εποχή στην Δυτική Μακεδονία δείχνει εδώ και καιρό ότι ξεκινήσαμε τον «ριζικό οικονομικό και κοινωνικό μετασχηματισμό, με αποτέλεσμα υψηλότερο κόστος», όπως ισχυρίζεται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, αλλά και τη συρρίκνωση του πληθυσμού της, όπως άλλωστε φαίνεται από την μείωση των βουλευτικών εδρών (Μονοεδρική η Καστοριά από 2εδρική, 4εδρική η Κοζάνη από 5εδρικη).
- Διότι χωρίς να αμφισβητούμε διαχρονικά τις ικανότητες των Κεντρικών-Τοπικών μας εξουσιών (ήδη τους ενημερώσαμε και τους ενημερώνουμε για τις ενέργειες μας και κάποιοι ήδη έχουν ανταποκριθεί : 17. Ενημέρωση Θεσμικών Τοπικών Φορέων 02-2022), προτείνουμε απλώς να τις ενισχύσουν οι αρμόδιες Υπηρεσίες των Οργάνων της Ε.Ε, με την άμεση συμμετοχική παρουσία τους, με τις γνώσεις και τις πολυποίκιλες εμπειρίες και προτάσεις τους, ώστε η Μεταλιγνιτική εποχή της Δυτικής Μακεδονίας να γίνει το πρότυπο προς μίμηση σ’ όλη την Επικράτεια της Ε.Ε. και όχι μόνο.
- Διότι η εφαρμογή των κανονισμών και της παρακολούθησης των έργων εκ του μακρόθεν, είναι πολλές φορές επιζήμια γι’ όλους και μάλιστα για τη σημαντικότατη-σπουδαία μετάβαση από την εποχή του λιγνίτη στην πράσινη εποχή. Οι κανονισμοί, που επικαλείται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, έχουν δυστυχώς πολλές ρωγμές μικρές και μεγάλες.
Οφείλει-απαιτείται η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, που επικαλείται τους κανονισμούς, όταν διαπιστώνονται προβλήματα και λάθη χειρισμών και εφαρμογής, να διορθώνει άμεσα τους κανονισμούς και τους διαχειριστές, ώστε οι οικονομικές της συμμετοχές, δηλαδή τα χρήματα των Ευρωπαίων πολιτών, να στοχεύουν απόλυτα στις αποφάσεις της, όπως στην προκειμένη περίπτωση «για τη μετάβαση προς την κλιματική ουδετερότητα» που επικαλείται.
15. Διότι οι θετικές διαχρονικές προθέσεις της τοπικής και κεντρικής εξουσίας της χώρας μας, αλλά και της Κομισιόν για την Μεταλιγνιτική εποχή είναι φανερές και δεν αμφισβητούνται από εμάς. Σήμερα όμως. μετά από πολλά χρόνια που σταμάτησε το Πρώτο Ορυχείο στην Περιοχή μας μετράμε τα αποτελέσματα και τις συνέπειες θετικές και αρνητικές. Ένα Παράδειγμα από τα πολλά: Το Ορυχείο Αμυνταίου μετά από άστοχες ενέργειες, που είχαν ως αποτέλεσμα τις κατολισθήσεις (Το δικαστήριο της Φλώρινας αποφάσισε ήδη για τους υπευθύνους) έκλεισε με τεράστιες οικονομικές και περιαυτολογικές συνέπειες και βέβαια με τους συμπολίτες μας, των οικισμώνγύρω από το Ορυχείο, να μένουν χωρίς σπίτια, χωράφια και δουλειές και να γίνουν μετανάστες στην Χώρα τους?????
16. Διότι στην Επιτροπή Αναφορών του Ευρωκοινοβουλίου, κατατέθηκε από το 2017 αναφορά, που ακόμη εκκρεμεί σε συζητήσεις, για το Ορυχείο Αμυνταίου από τον Πρώην Επιθεωρητή Ορυχείων κ. Νικόλαο Στεφανή (απεβίωσε ξαφνικά πρόσφατα). Όποιος θέλει και ενδιαφέρεται να μάθει περισσότερα μπορεί να επικοινωνήσει με την Επιτροπή Αναφορών χρησιμοποιώντας-αναφέροντας τον αριθμό 1085/2017 για επικοινωνία με το Ευρωκοινοβούλιο.
Φίλες και φίλοι
Η Μεταλιγνιτική Εποχή δεν θα αλλάξει την Δυτική Μακεδονία από την μία ημέρα στην άλλη. Θα περάσουν χρόνια και δυστυχώς οι τεράστιες αρνητικές συνέπειες δεν σταματούν με θεωρίες ή ενδεχόμενες μελέτες, προγράμματα, υποψήφια έργα, χωρίς εφαρμογές και που δεν έχουν ακόμη ημερομηνίες έναρξης και λήξης των έργων. Άλλωστε η σχετική ανακοίνωση του πρωθυπουργού μας για την μεταλιγνιτική εποχή έγινε το 2019 :(Η Γερμανία αποτελεί παράδειγμα χώρας με οργανωμένο σχέδιο μετάβασης από τη χρήση άνθρακα μετά από 7 χρόνια μελέτης και 7 χρόνια έργων. Απόσπασμα «Την αποκατάσταση των πρώην ορυχείων στην Περιοχή του ΡΟΥΡ: Από τα ανθρακωρυχεία στην πολιτιστική δημιουργία και διαθρωτική μετεξέλιξη της Περιοχής αυτής. Πολλές βιομηχανικές εγκαταστάσεις έχουν μετατραπεί σε πολιτιστικά πάρκα, σε μιντιακά κέντρα και συγκροτήματα παροχής υπηρεσιών και έχουν αποτινάξει το στίγμα της γκρίζας Περιοχής. Το τελευταίο τραπέζι φιλοξενίας που πραγματοποιήθηκε για όλες τις εθνότητες και κοινωνικές τάξεις στην περιοχή του ΡΟΥΡ είχε μήκος 60 χιλιόμετρα, μεταξύ Ντούισμπουργκ και Ντόρτμουντ. Τις δύο τελευταίες δεκαετίες κατασκευάστηκαν στην περιοχή 600 χιλιόμετρα ποδηλατοδρόμοι.».
Γι’ αυτό :
Μετά τα παραπάνω καλείστε και εσείς, από εμάς, εφόσον θεωρείτε ενδιαφέρουσες και παραδεκτές από την πλευρά σας τις προτάσεις μας και εάν οι κανονισμοί σας το επιτρέπουν ή από τους πολιτικούς σας χώρους, ή ο καθένας προσωπικά, να συμμετέχετε με τα αρμόδια συλλογικά σας όργανα, στην συγκεκριμένη προσπάθεια.
Δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε σ όλα.
Η Πολιτεία της Ουτοπίας θα συνεχίσει να προσθέτει στην παρούσα αναφορά της και άλλες εργασίες, όπως :
Η επιστολή Νο 1ε: Επιτακτική η ανάγκη Λειτουργίας για όλη την Ελληνική Επικράτεια Πολυεπιστημονικής Εποπτεύουσας Αρχής των Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας (ΑΠΕ) και όχι μόνο (06-11-2021) ήδη έχει δημοσιευθεί στα Μ.Μ.Ε. και ο ΝΟΜΟΣ 4872/2021 (Κωδικοποιημένος) – ΦΕΚ Α 247/10.12.2021 για την «Δίκαιη Αναπτυξιακή Μετάβαση, ρύθμιση ειδικότερων ζητημάτων απολιγνιτοποίησης», που βρίσκεται σε επεξεργασία μελέτης, από τους συνεργάτες μας, για τις δυνατότητες εφαρμογής του.
Ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη τις χιλιάδες φίλες και φίλους που φιλοξενούνται στην Ιστοσελίδα μας και επικοινωνούν μαζί μας, ο καθένας με τον δικό του τρόπο, όπως επίσης τα ΜΜΕ και Ιστοσελίδες που μας φιλοξενούν.
Σημείωση: Από την παρούσα εργασία μας περιληπτικά θα καταθέσουμε δεύτερη επιστολή, στο Ευρωκοινοβούλιο με θεματολόγιο : «Η Διαχείριση της Μεταλιγνιτικής Εποχής με μία ολοκληρωμένη μελέτη γι όλους και για όλα. Τυπικά και ουσιαστικά είναι αποκλειστικά υπόθεση της τοπικής κοινωνίας, δια των εκπροσώπων της. Ο ρόλος των Αθηνών και των Βρυξελλών είναι: Να εποπτεύουν, να ελέγχουν τα δρώμενα με την άμεση παρουσία τους, να καταθέτουν τις γνώμες, τις εμπειρίες και τις γνώσεις τους, σύμφωνα με τους νόμους, τους κανονισμούς και τις διατάξεις, να εξασφαλίζουν τους οικονομικούς πόρους και να αναφέρονται στα καθήκοντα, τις υποχρεώσεις και τα δικαιώματα του συγκεκριμένου Νομικού Προσώπου με έδρα την Δυτική Μακεδονία το οποίο θα πρέπει να έχει ως σύμβουλο το Πολυεπιστημονικό Ινστιτούτο Εργασίας και Μελετών με συγκεκριμένες αρμοδιότητες». Ως απλοί Ευρωπαίοι πολίτες της περιοχής μας και όχι μόνο εμείς, γνωρίζουμε καλύτερα από τα αρμόδια όργανα της χώρας και της Κομισιόν τα προβλήματα της Λιγνιτικής και Μεταλιγνιτικής Εποχής.
Συνεχίζουμε……….
Αποδέκτες: Τοπικοί Φορείς:
Αυτοδιοίκηση Α και Β βαθμού, Επιμελητήρια, Εργατικά Κέντρα, Ιατρικοί , Κοινωνικοί Σύλλογοι κλπ.
Κοινοποίηση: Μ.Μ.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου