Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 13 Ιουλίου 2018

Σφάζονται τα αδέρφια Μπιθικώτση για τα τραγούδια του πατέρα τους (video)

"Άγνοια για το εξώδικο δηλώνει η Άννα Μπιθικώτση που βρίσκεται στο Βελβεντό Κοζάνης"

Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης έστειλε εξώδικο στην ετεροθαλή αδερφή του Άννα για τις συναυλίες που κάνει χωρίς την άδειά του
Δικαστική διαμάχη έχει ξεσπάσει ανάμεσα στα παιδιά του Γρηγόρη Μπιθικώτση με αφορμή τα πνευματικά δικαιώματα των τραγουδιών. Σύμφωνα με δημοσίευμα της εφημερίδας «Ελεύθερος Τύπος» ο γιος του αείμνηστου τραγουδιστή Γρηγόρης κοινοποίησε χθες στην ετεροθαλή αδερφή του Άννα εξώδικο. «Δεν είναι ωραίο τα αδέρφια να φτάνουν στα δικαστήρια. Αν μπορούσα και αυτή την ύστατη στιγμή να έρθω σε συνεννόηση με την αδερφή μου, τότε δεν θα χρειαζόταν να προσφύγω στη Δικαιοσύνη», λέει χαρακτηριστικά ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης.


Ο λόγος που ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης έστειλε εξώδικο στην αδερφή του είναι  η εν γένει στάση της όλα αυτά τα χρόνια και οι παραστάσεις-συναυλίες -αφιερώματα που διοργάνωνε προβάλλοντας το έργο του αείμνηστου δημιουργού, χωρίς την προφορική ή γραπτή άδεια εκείνου ή της μητέρας του Μεταξίας.

Πάντως τα δύο αδέρφια δεν διατηρούν και τις καλύτερες σχέσεις καθώς έχουν να μιλήσουν 13 χρόνια, δηλαδή από τότε που έχει πεθάνει ο πατέρας τους. Εδώ αξίζει να σημειωθεί ότι ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης είχε επιλέξει πριν φύγει από τη ζωή να αφήσει ως αποκλειστικούς και νόμιμους δικαιούχους του περιουσιακού (πνευματικά και συγγενικά) δικαιώματος τη σύζυγό του Μεταξία Μπιθικώτση και του ηθικού δικαιώματος του Γρηγόρη Μπιθικώτση στο σύνολο του έργου του, αποκλείοντας με αυτό τον τρόπο την κόρη του Άννα.

«Δεν πήρε ποτέ την άδειά μας»
Σύμφωνα με τα όσα αναφέρει ο υιός Μπιθικώτσης, «εξακολουθεί χωρίς νόμιμο δικαίωμα και χωρίς τη δική μας άδεια να πραγματοποιεί, όπως και κατά το παρελθόν έπραττε, μουσικές εκδηλώσεις, παραστάσεις, συναυλίες με θέμα το έργο του μεγάλου δημιουργού και μάλιστα χωρίς να πληρούνται οι προδιαγραφές που αρμόζουν σε μια τέτοια παρουσίαση ώστε να προστατεύεται και να διαφυλάσσεται το έργο αυτό» και συνεχίζει: «Στη δημόσια διαθήκη του ο πατέρας μου έλεγε ότι θεωρώ το γιο μου Γρηγόρη φυσικό μου διάδοχο και συνεχιστή της ιστορίας μου σε όλα τα καλλιτεχνικά δρώμενα. Όταν ο οποιοσδήποτε και όχι μόνο η αδερφή μου θέλει να κάνει παραστάσεις, εκδηλώσεις, συναυλίες χρησιμοποιώντας και προβάλλοντας το πνευματικό έργο του πατέρα μου, θα πρέπει να έχει τη σύμφωνη, είτε προφορική είτε γραπτή έγκριση τόσο της μητέρας μου όσο και τη δική μου».

Ο Γρηγόρης Μπιθικώτσης συμπλήρωσε ακόμα ότι η αδερφή του Άννα ουδέποτε ως σήμερα ζήτησε άδεια από τον ίδιο και τη μητέρα του παρόλο που πέρσι της είχαν στείλει επιστολή και της ζητούσαν να έρχεται σε συνεννόηση μαζί τους εκείνη δεν συμμορφώθηκε. «Δεν θέλω να ακούγεται για άλλο λόγο το όνομα του πατέρα μου, εκτός από το τεράστιο έργο που άφησε πίσω του. Δυστυχώς όμως αναγκάζομαι να προβώ σε νομικές διαδικασίες, καθώς από την άλλη πλευρά δεν βρήκα κατανόηση. Αν υπήρχε διάθεση συνεννόησης από την άλλη πλευρά όλα θα μπορούσαν να συζητηθούν».

Άγνοια για το εξώδικο δηλώνει η Άννα Μπιθικώτση
Από την πλευρά της η Άννα Μπιθικώτση δήλωσε άγνοια για το θέμα του εξωδίκου καθώς όπως είπε βρίσκεται στο Βελβεντό Κοζάνης και δεν έχει πρόσβαση στην ηλεκτρονική τους αλληλογραφία για τη σειρά συναυλιών «Βαμβακάρης – Μπιθικώτσης, ο ρεμπέτης και ο Σερ». «Βρίσκομαι στη Βόρειο Ελλάδα και δεν έχω τη δυνατότητα μέσα από το κινητό μου, στην περιοχή που είμαι, να μπω στα δεδομένα μου και δεν έχω ιδέα». Στη συνέχεια πάντως απέφυγε να τοποθετηθεί επί της ουσίας στο θέμα.

Αναλυτικά η επίσημη ανακοίνωση του Γρηγόρη Μπιθικώτση
Διαβάστε αναλυτικά την επίσημη ανακοίνωση του τραγουδιστή μέσω του δικηγορικού του γραφείου: «Ο πατέρας μου, με μεγάλωσε με έναν αξιακό κώδικα αρχών και ηθικής, που με οδηγούσε πάντοτε στη ζωή μου, να επιδιώκω το κοινό καλό. Να προσφέρω απλόχερα, χωρίς να διεκδικώ ανταμοιβή. Να ενώνω, και να μην χωρίζω, ούτε να διαιρώ. Να σέβομαι, να αγαπώ, να θυμάμαι, να τιμώ. Για όλους αυτούς τους λόγους, διαχειρίστηκα με διακριτικότητα, για μεγάλο χρονικό διάστημα, την ακατανόητη επιμονή της αδελφής μου, να μεταχειρίζεται το όνομα και τη μνήμη του πατέρα μας, με τρόπο και για σκοπούς που είναι βέβαιον ότι θα τον έβρισκαν πλήρως αντίθετο.

Δυστυχώς και παρά το ότι η ίδια πολύ καλά γνωρίζει ότι η μητέρα μου Μεταξία Μπιθικώτση και εγώ, είμαστε οι αποκλειστικοί και νόμιμοι δικαιούχοι του περιουσιακού (πνευματικά και συγγενικά) και ηθικού δικαιώματος αντίστοιχα , στο σύνολο του έργου του αείμνηστου Γρηγόρη Μπιθικώτση, εκείνη εξακολουθεί χωρίς νόμιμο δικαίωμα και χωρίς τη δική μας άδεια, να πραγματοποιεί, όπως και κατά το παρελθόν έπραττε, μουσικές εκδηλώσεις - παραστάσεις- συναυλίες με θέμα το έργο του μεγάλου δημιουργού και μάλιστα χωρίς να πληρούνται οι προδιαγραφές που αρμόζουν σε μια τέτοια παρουσίαση ώστε να προστατεύεται και να διαφυλάσσεται το έργο αυτό.

Επιδιώξαμε να λειτουργήσουμε ως ασπίδα για την υστεροφημία της οικογένειάς μας, και να μην επιτρέψουμε να δίνονται αφορμές για αρνητικό σχολιασμό, ψιθύρους και απαξιωτικές αναφορές.
Δυστυχώς, η προσπάθειά μας αυτή , δεν βρήκε ανταπόκριση από την πλευρά της αδελφής μου Άννας Μπιθικώτση. Γι’ αυτό και από κοινού με την μητέρα μου Μεταξία Μπιθικώτση αναγκαζόμαστε να προβούμε στις δέουσες νομικές ενέργειες, ώστε από την πλευρά μας να διατηρούμε καθαρή τη συνείδησή μας ότι προστατεύουμε τη μνήμη του συζύγου και πατέρα και τιμούμε και διαφυλάσσουμε το όνομα και το έργο του.  Έστω και τώρα, την ύστατη ώρα, προσδοκώ να βρει η αδελφή μου τη δύναμη να μας ακολουθήσει στην οδό της μετριοπάθειας.
Και να μην συνεχίσει να αδικεί τη μνήμη του πατέρα μας. Αλλά και τον εαυτό της…».
https://www.protothema.gr

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν έχει ιντερνετ στο Βελβεντο. Καλή δικαιολογία.

Ανώνυμος είπε...

Έτσι εξηγείται ότι δεν πήρε καμία δημοσιότητα η παράσταση. Εδώ διαβάζαμε για τις κατασκηνώσεις των παιδιών αλλά ούτε λέξη για τη μεγάλη παράσταση. Επειδή δεν έχει ίντερνετ το Βελβεντό.
Σανόόόόό.

Το Προφίλ μας