Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 16 Μαρτίου 2016

Σε μια κίνηση αλληλεγγύης η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας παρέδωσε 15.000 αδιάβροχα στους πρόσφυγες στην Ειδομένη

Σε μια κίνηση αλληλεγγύης και ανθρωπιάς από τους ανθρώπους της Δυτικής Μακεδονίας, η Αντιπεριφέρεια Υγείας-Πρόνοιας και Κοινωνικής Συνοχής παρέδωσε για τις ανάγκες των προσφύγων που βρίσκονται στην Ειδομένη 15.000 αδιάβροχα, τύπου πόντσο.
Η Περιφέρεια Δυτικής Μακεδονίας προσπαθεί να ανακουφίσει τις ανάγκες των ανθρώπων αυτών και να συμβάλλει με όποιο τρόπο μπορεί, τόνισε ο αρμόδιος αντιπεριφερειάρχης Σταύρος Γιαννακίδης.



3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΕΝΑ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΜΗ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ ΈΧΕΤΕ ΔΩΣΕΙ ΣΕ ΕΝΑΝ ΕΛΛΗΝΑ. ΕΓΩ ΜΕΧΡΙ ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΕΙ ΚΑΝΕΝΑ ΟΥΤΕ ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ.ΒΛΕΠΕΤΕ ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΧΩ ΩΣ ΕΛΛΗΝ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ ΜΟΥ ΤΟΝ ΑΒΡΑΑΜ, ΤΟΝ ΙΣΑΑΚ ΚΑΙ ΤΟΝ ΙΑΚΩΒ ΓΙΑ ΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥΜΑΙ ΑΔΙΑΒΡΟΧΟ. ΚΑΙ ΜΗ ΜΟΥ ΠΗΤΕ ΟΤΙ ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΠΡΟΠΑΤΟΡΕΣ.

Ανώνυμος είπε...

ΒΛΑΜΕΝΕ ΣΩΡΡΟΠΛΗΚΤΕ

Ανώνυμος είπε...

600 ΔΙΣ ΕΧΕΙ Ο ΑΡΧΗΓΟΣ ΣΑΣ ΟΥΤΕ ΕΝΑ ΜΠΟΦΑΝ ΔΕΝ ΣΑΣ ΔΙΝΕΙ ; ΤΟΣΟ ΚΟΥΒΑΡΔΑς ΕΙΝΑΙ ;
ΒΛΗΜΑΤΑ

Το Προφίλ μας