'Oταν ο τρίτος τη τάξει πολιτειακός παράγων της
Δημοκρατίας μας ασχολείται με την ικανοποίηση των σωματικών αναγκών
ομάδας του πληθυσμού, τρία τινά μπορεί να συμβαίνουν. Το πρώτο είναι ότι
η λειτουργία του Κοινοβουλίου επηρεάζεται αρνητικά από τον τόπο όπου η
εν λόγω ομάδα τις ικανοποιεί.
Το δεύτερο είναι ότι η λειτουργία της δημοκρατίας παρεμποδίζεται από τον τρόπο με τον οποίον τις ικανοποιεί. Φερ’ ειπείν, αδυνατεί να στοχεύσει καλά, ή αμελεί να στοχεύσει καλά με αποτέλεσμα να καταβρέχει το σύμπαν.
Ή ότι ορισμένοι εξ αυτών πάσχουν από συχνουρία και δεν κάνουν τίποτε άλλο όλη μέρα. Το τρίτο είναι ότι ο τρίτος τη τάξει πολιτειακός παράγων δεν έχει με τίποτε σοβαρότερο να ασχοληθεί.
Υπάρχει βέβαια και η ανθρωπολογική ερμηνεία. Ο Ηρόδοτος, φερ’ ειπείν, θεωρούσε πως οι Αιγύπτιοι τα κάνουν όλα ανάποδα, ανάμεσα δε στις αναποδιές τους καταγράφει και το αξιοπρόσεκτο ότι οι άνδρες εκεί ουρούν καθιστοί και οι γυναίκες όρθιες. Είναι βέβαιο ότι η κ. Κωνσταντοπούλου δεν πιστεύει κάτι
τέτοιο για τους αστυνομικούς που φρουρούν το Κοινοβούλιο. Μάλλον όμως συμμερίζεται την αντίληψη που έχει ο μέσος πολίτης της δημοκρατίας των Εξαρχείων, ο οποίος πιστεύει ότι ο αστυνομικός είναι κάτι ανάμεσα σε μηχάνημα και γουρούνι. Στη μεν πρώτη περίπτωση, ως μηχάνημα, δεν έχει φυσικές ανάγκες, στη δε δεύτερη περίπτωση, ως γουρούνι, μπορεί να τις ικανοποιήσει οποτεδήποτε και οπουδήποτε.
Υπάρχει και η ενδυματολογική ερμηνεία. Η κ. Κωνσταντοπούλου απαιτεί αυστηρή τήρηση του πρωτοκόλλου στην επικράτειά της και, ως γνωστόν, έχει επιβάλει κανόνες μιας απαράμιλλης ευπρέπειας, που συμβαδίζει με τη νωπή λαϊκή εντολή της πλειοψηφίας. Οπως ας πούμε τον συνδυασμό ψαράδικου παντελονιού και αμάνικου αμπέχονου με τσέπες και μπλουζάκι από μέσα που έχει λανσάρει ο κ. Φίλης. Φαντασθείτε, αν ξαναγίνουν εκλογές και η νωπή λαϊκή εντολή γίνει ακόμη πιο νωπή εν μέσω θέρους, τι έχουν να δουν τα μάτια μας.
Ως γνωστόν, η ικανοποίηση των σωματικών αναγκών των ενστόλων είναι συνυφασμένη με τη στολή τους. Αν δεν φορούσαν στολή δεν θα ήταν ένστολοι, οπότε δεν θα υπήρχε και πρόβλημα με την ικανοποίησή τους. Ως εκ τούτου, η κ. Κωνσταντοπούλου απεφάσισε πως στον ναό της δημοκρατίας επιτρέπονται τα Τ-shirt, αλλά δεν επιτρέπονται οι στολές και τα πηλήκια. Επέδειξε μάλιστα στους αστυνομικούς την ενδυμασία που ταιριάζει περισσότερο όλων στο νωπόν της λαϊκής εντολής, το σακάκι. Προτείνω δε να φέρουν στο αριστερό τους πέτο και άστρο του Δαβίδ, ας μην είναι κίτρινο, ας είναι γαλάζιο για να μην τους πλησιάζουν οι εντεταλμένοι της νωπής.
Υπάρχουν και χειρότερα θα μου πείτε. Κυκλοφορεί στα γραφεία επιστολή αναπληρωτή καθηγητή, ο οποίος διαμαρτύρεται διότι έξω από το γραφείο του υπάρχει «συγκέντρωση ζώων (συγκεκριμένα γάτες) και στην περίοδο αναπαραγωγής οι σχετικοί ήχοι δεν αφήνουν περιθώρια να συγκεντρωθεί κανείς στη δουλειά του» – sic. Δράττομαι, τέλος, της ευκαιρίας για να καταγγείλω όσους υποστηρίζουν ότι ο θεός της Ελλάδας είναι μέγας κωμωδιογράφος, με αποτέλεσμα να έχουμε απολέσει το αίσθημα του γελοίου.
Το δεύτερο είναι ότι η λειτουργία της δημοκρατίας παρεμποδίζεται από τον τρόπο με τον οποίον τις ικανοποιεί. Φερ’ ειπείν, αδυνατεί να στοχεύσει καλά, ή αμελεί να στοχεύσει καλά με αποτέλεσμα να καταβρέχει το σύμπαν.
Ή ότι ορισμένοι εξ αυτών πάσχουν από συχνουρία και δεν κάνουν τίποτε άλλο όλη μέρα. Το τρίτο είναι ότι ο τρίτος τη τάξει πολιτειακός παράγων δεν έχει με τίποτε σοβαρότερο να ασχοληθεί.
Υπάρχει βέβαια και η ανθρωπολογική ερμηνεία. Ο Ηρόδοτος, φερ’ ειπείν, θεωρούσε πως οι Αιγύπτιοι τα κάνουν όλα ανάποδα, ανάμεσα δε στις αναποδιές τους καταγράφει και το αξιοπρόσεκτο ότι οι άνδρες εκεί ουρούν καθιστοί και οι γυναίκες όρθιες. Είναι βέβαιο ότι η κ. Κωνσταντοπούλου δεν πιστεύει κάτι
τέτοιο για τους αστυνομικούς που φρουρούν το Κοινοβούλιο. Μάλλον όμως συμμερίζεται την αντίληψη που έχει ο μέσος πολίτης της δημοκρατίας των Εξαρχείων, ο οποίος πιστεύει ότι ο αστυνομικός είναι κάτι ανάμεσα σε μηχάνημα και γουρούνι. Στη μεν πρώτη περίπτωση, ως μηχάνημα, δεν έχει φυσικές ανάγκες, στη δε δεύτερη περίπτωση, ως γουρούνι, μπορεί να τις ικανοποιήσει οποτεδήποτε και οπουδήποτε.
Υπάρχει και η ενδυματολογική ερμηνεία. Η κ. Κωνσταντοπούλου απαιτεί αυστηρή τήρηση του πρωτοκόλλου στην επικράτειά της και, ως γνωστόν, έχει επιβάλει κανόνες μιας απαράμιλλης ευπρέπειας, που συμβαδίζει με τη νωπή λαϊκή εντολή της πλειοψηφίας. Οπως ας πούμε τον συνδυασμό ψαράδικου παντελονιού και αμάνικου αμπέχονου με τσέπες και μπλουζάκι από μέσα που έχει λανσάρει ο κ. Φίλης. Φαντασθείτε, αν ξαναγίνουν εκλογές και η νωπή λαϊκή εντολή γίνει ακόμη πιο νωπή εν μέσω θέρους, τι έχουν να δουν τα μάτια μας.
Ως γνωστόν, η ικανοποίηση των σωματικών αναγκών των ενστόλων είναι συνυφασμένη με τη στολή τους. Αν δεν φορούσαν στολή δεν θα ήταν ένστολοι, οπότε δεν θα υπήρχε και πρόβλημα με την ικανοποίησή τους. Ως εκ τούτου, η κ. Κωνσταντοπούλου απεφάσισε πως στον ναό της δημοκρατίας επιτρέπονται τα Τ-shirt, αλλά δεν επιτρέπονται οι στολές και τα πηλήκια. Επέδειξε μάλιστα στους αστυνομικούς την ενδυμασία που ταιριάζει περισσότερο όλων στο νωπόν της λαϊκής εντολής, το σακάκι. Προτείνω δε να φέρουν στο αριστερό τους πέτο και άστρο του Δαβίδ, ας μην είναι κίτρινο, ας είναι γαλάζιο για να μην τους πλησιάζουν οι εντεταλμένοι της νωπής.
Υπάρχουν και χειρότερα θα μου πείτε. Κυκλοφορεί στα γραφεία επιστολή αναπληρωτή καθηγητή, ο οποίος διαμαρτύρεται διότι έξω από το γραφείο του υπάρχει «συγκέντρωση ζώων (συγκεκριμένα γάτες) και στην περίοδο αναπαραγωγής οι σχετικοί ήχοι δεν αφήνουν περιθώρια να συγκεντρωθεί κανείς στη δουλειά του» – sic. Δράττομαι, τέλος, της ευκαιρίας για να καταγγείλω όσους υποστηρίζουν ότι ο θεός της Ελλάδας είναι μέγας κωμωδιογράφος, με αποτέλεσμα να έχουμε απολέσει το αίσθημα του γελοίου.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου