Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 20 Ιουνίου 2012

Ευχαριστήρια επιστολή της Φανής Δεληγιαννίδου υποψήφιας ΠΕ Κοζάνης με το ΣΥΡΙΖΑ ΕΚΜ

Το τέλος και της δεύτερης εκλογικής αναμέτρησης έδειξε ότι η τρομοκρατία και ο φόβος που με τόσο πάθος έσπερναν οι δυνάμεις που έφεραν τα μνημόνια στην χώρα μας τελικά έπιασαν τόπο. Τους θυμίζω όμως ότι όταν σπέρνεις ανέμους θερίζεις θύελλες.
Όμως ο σπόρος της ελπίδας ,για ένα καλύτερο αύριο, ζει και αντέχει περισσότερο στο μυαλό και στις καρδιές των ανθρώπων. Δεν θα είναι πολύς ο καιρός που θα τον δούμε να βλασταίνει να ανθίζει και να καρποφορεί.
Με επιμονή, υπομονή, σύνεση και υπευθυνότητα θα συνεχίσουμε των ωραίο αγώνα που ξεκινήσαμε όλοι μαζί και είμαι σίγουρη ότι δεν θα αργήσει η δικαίωση.
Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω δημόσια και από καρδιάς :
-Όλους όσους με τίμησαν με την ψήφο τους και με κατέταξαν στην δεύτερη θέση του ψηφοδελτίου μας.
-Όλους τους φίλους μου που με στήριξαν καθ’ όλη την διάρκεια του προεκλογικού αγώνα.
-Όλους τους συναδέλφους μου που βοήθησαν ο καθένας με τον τρόπο του στον αγώνα μου.
-Όλους τους συντρόφους μου που στάθηκαν δίπλα μου και μου έδωσαν δύναμη για όλο και περισσότερο αγώνα.
Τέλος ευχαριστώ ιδιαίτερα την οικογένειά μου που με στερήθηκε και την στερήθηκα όλο αυτό το διάστημα, αλλά πάντα ήταν εκεί να με εμψυχώνει, να μου δίνει δύναμη, κουράγιο και αντοχές για να ανταπεξέλθω σ’όλες τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την υποψηφιότητα σ’ένα πολιτικό σχηματισμό που κατάφερε το ακατόρθωτο. Κατάφερε το 5% να το κάνει 17% στις 6 του Μάη και 27% στις 17 του Ιούνη.
Σας καλώ όλους και όλες, όσοι μαζί με μένα πιστέψατε την ελπίδα και αντισταθήκατε στον φόβο, να μείνετε σταθεροί στις απόψεις σας και να τις διαδίδετε με κάθε ευκαιρία και προς πάσα κατεύθυνση. Και να μην ξεχνάτε
Η ΕΛΠΙΔΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ – ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΠΕΘΑΙΝΕΙ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας