Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 9 Δεκεμβρίου 2011

Αλλιώτικες μέρες

της Φλώρας Χατζίδου από το pheme.gr
Κι είναι κάποιες μέρες απ’ αυτές που δεν θέλεις να ξημερώσουν. Ούτε καν ο καιρός δεν είναι σύμμαχος. Γκρίζος ουρανός που δεν αποφασίζει τι χρώμα θέλει να δώσει. Ομίχλη σκεπάζει όχι μόνο την ατμόσφαιρα αλλά και την καρδιά μου.
Και εγώ πρέπει να βάλω τα καλά μου να βάλω τα δυνατά μου, να γεμίσω αισιοδοξία και αυτοπεποίθηση για να πάω να διεκδικήσω το μερίδιο της επιβίωσης μου και της αξιοπρέπειας μου απ’ αυτήν την κοινωνία.



Εκπαιδευτικά, με πολύ προσωπικό κόπο και θυσίες, στα πιο όμορφα χρόνια της πρώτης μου νιότης να προσφέρω τις υπηρεσίες μου, να δουλέψω, να εργαστώ, στο πλαίσιο αυτής της αέναης αλυσίδας ανταλλαγής γνώσεων και εμπειριών. Αυτό το αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα του ανθρώπου, της εργασίας και της προσφοράς. Δυσκολεύομαι να καταλάβω τους λόγους που μου το στερούν. Δεν θέλω να χτίσω κάστρα, θέλω να επιβιώνω με αξιοπρέπεια.

Ντρέπομαι να κοιτώ τα παιδιά όταν πρέπει να απολογηθώ για το μέλλον που τους παραδίδω. Και τι να τους απαντήσεις όταν ρωτάνε.. και τι δουλειά να κάνω όταν μεγαλώσω, και γιατί να σπουδάσω όταν δεν θα μπορώ να κάνω τίποτα όταν θα είμαι και εγώ άλλος ένας άνεργος.

Τι να πεις; Και τι να πιστέψουν; Ότι ίσως αυτοί είναι τυχεροί; Όταν βλέπουμε καθημερινά αξιόλογους ανθρώπους να καταστρέφονται, οικογένειες να υποφέρουν, να χάνονται κόποι μιας ολόκληρης ζωής. Πως να πειστείς και να πεις εγώ είμαι πιο τυχερός, θα κρατήσω θα ανταπεξέλθω και θα βγω αλώβητος από αυτόν τον ανεμοστρόβιλο.

Στο βάθος περιμένεις πότε θα ‘ρθεί η σειρά σου. Γιατί ο άλλος για να σωθεί θα ψάξει να βρει ένα χέρι να πιαστεί. Ένα χέρι όμως δυνατό για να τον σηκώσει. Κι αν πιαστεί από το δικό σου χέρι έτσι αδύναμο και καταβεβλημένο που είναι, θα σε παρασύρει και σένα. Πως να προβάλεις αντίσταση και να πεις.. όχι εγώ θα σταθώ και θα πολεμώ... Σίγουρα δεν μπορώ να υποσχεθώ ένα καλύτερο μέλλον. Ούτε να πω πως έχω ένα παρόν όπως το αξίζω.

Όμως νά ‘σαι σίγουρος πως δεν δηλώνω αδυναμία και υποταγή. Θα προσπαθώ για όσο αντέχω. Και ναι.. σήμερα θα βάλω το πιο καλό μου φόρεμα, το κόκκινο κραγιόν και τα ψηλά τακούνια.

Θα βάλω και το πιο φωτεινό μου χαμόγελο. Έτσι θα διεκδικήσω αυτά που μου ανήκουν. Γεμάτη αυτοπεποίθηση...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας