Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 31 Μαρτίου 2013

Καλή εβδομάδα

Πάει ο Τάκης στο γιατρό, γιατί έχει πρόβλημα με τα γεννητικά του όργανα.
-Γιατρέ, χρειάζομαι βοήθεια.
-Τι έπαθες; ρωτά ο γιατρός.
-Το ένα γεννητικό όργανό μου έγινε πράσινο. Τι να κάνω;
Ξαφνιασμένος ο γιατρός τον εξετάζει και πράγματι το... αριστερό είναι πράσινο!

-"Δυστυχώς πρέπει να αφαιρεθεί", του λέει.
Τρελαίνεται ο Τάκης, αλλά τι να κάνει, αναγκάζεται να υποκύψει.
Μετά από μια εβδομάδα, ξανά στο γιατρό ο Τάκης..
-Γιατρέ, θα τρελαθώ, χρειάζομαι βοήθεια.
ι έπαθες πάλι; ρωτά ο γιατρός.
-Το άλλο γεννητικό όργανό μου έγινε μπλε. Τι να κάνω;
Απορημένος ο γιατρός, τον εξετάζει και πράγματι το... δεξί είναι μπλε!
-"Δυστυχώς πρέπει να αφαιρεθεί", του λέει.
Τρελαίνεται ο Τάκης, αλλά τι να κάνει αναγκάζεται να ενδώσει πάλι.
Μετά από μια εβδομάδα, ξανά στο γιατρό ο Τάκης, με κλάματα αυτή τη φορά...
-Βλέποντας τον, ο γιατρός τον ρωτά, "τι έπαθες και κλαις;".
-Γιατρέ μου θα πεθάνω, το μεσαίο μου όργανο έγινε προτοκαλί....
-Ε όχι φίλε μου, αυτό είναι απίθανο!!! Για γδύσου να σε δω...
Και ο γιατρός αφού τον εξέτασε με πολύ μεγάλη προσοχή...
"Ρε μαλ@κ@! Ξεβάφουν τα μποξεράκια σου ;;;; ¨

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας