Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

Καλή εβδομάδα

Σε εξετάσεις Φυσικής σε κάποιο πανεπιστήμιο ο καθηγητής εξέταζε τους φοιτητές του προφορικά και έναν  έναν. Περνάει ο πρώτος, του λέει ο καθηγητής:
 - Eίσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά ζεσταίνεσαι. Τι κάνεις τότε; Ο φοιτητής απαντάει:
 - Ανοίγω το παράθυρο.
   Οπότε του λέει ο καθηγητής:
 -Ποια η αντίσταση του αέρα που αναπτύσσεται μετά το άνοιγμα του παραθύρου, ποια η μεταβολή της τριβής  μεταξύ τρένου και γραμμών και τέλος ποια η νέα ταχύτητα του τρένου;
O κακόμοιρος ο φοιτητής μην ξέροντας να απαντήσει κόβεται.
Αυτό συνεχίζεται με όλους τους φοιτητές ώσπου μπαίνει ο τελευταίος, ο οποίος είναι στο τελευταίο έτος.
 Του λέει ο καθηγητής:
- Είσαι σε ένα τρένο που κινείται με σταθερή ταχύτητα 80 km/h και κάθεσαι δίπλα στο παράθυρο. Ξαφνικά  ζεσταίνεσαι.. Τι κάνεις τότε;
 - Βγάζω το σακάκι μου, λέει ο φοιτητής.
 Ο καθηγητής του λέει:
 - Ζεσταίνεσαι πολύ!
- Ε τότε βγάζω και τη μπλούζα μου.
 - Ζεσταίνεσαι πάρα πολύ!
 - Ε, βγάζω και το παντελόνι μου αν ζεσταίνομαι τόσο πολύ.
 - Μα μιλάμε καίγεσαι!
 - Ε, τότε βγάζω και το σώβρακό μου, τι να κάνουμε....
 - Ωραία... Είναι κι ένας αράπης εκεί και αν το βγάλεις θα σε γα@@σει. Ακόμα θες να γδυθείς;

 - Κοιτάξτε κύριε καθηγητά εγώ προσπαθώ να πάρω πτυχίο εδώ και πόσα χρόνια και συνέχεια με κόβετε.
Και ΟΛΟ το τρένο να με γα@@σει, εγώ το παράθυρο ΔΕΝ το ανοίγω!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας