Του Γιάννη Στρατάκη*
Τώρα που κάθισε η σκόνη των πρόσφατων εξελίξεων
και κάποιοι θεωρούν τις αντιδράσεις και όλα όσα γράφτηκαν ή εκφράστηκαν ως
απόρροια δημιουργίας εντυπώσεων ή πως κανένας κίνδυνος δεν προκύπτει για την
υλοποίηση της καθέτου οδού Πτολ/δας -Φλώρινας- Νίκης, από την ένταξη στο ΕΣΠΑ
του έργου της σήραγγας της Κλεισούρας, ορισμένες διευκρινήσεις για το θέμα αυτό
είναι απαραίτητες προς ενημέρωση όσων
ενδιαφέρονται:
-Ο άξονας προτεραιότητας 7 του ΕΣΠΑ(2014-2020 με
παράταση το 2023)προβλέπει συνολικά 54,0 εκ. ευρω, τα οποία αναλύονται στην
επ.πρ.. 7.1 Στήριξη ενός πολυτροπικού ενιαίου ευρωπαϊκού χώρου μεταφορών μέσω
επενδύσεων στο δίκτυο ΔΕΔ-Μ ύψους 24,0 εκ.- ποσό δεσμευμένο για την κάθετο Π-Φ
- και την επ/πρ/ . 7.2 για την Ενίσχυση
της περιφερειακής κινητικότητας μέσω της σύνδεσης δευτερευόντων και τριτευόντων
κόμβων με τα Διευρωπαϊκά Δίκτυα, ύψους 29,0 εκ. ευρώ εκ των οποίων είναι
διαθέσιμα τα 24εκ€.