Ο Καιρός: Aχ, Σάκη....

Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη, 1 Μαρτίου 2017

Διάλεξη ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ: Η παρουσία εκατοντάδων μαθητών σε περίοδο Αποκριάς, μήνυμα ελπίδας για κάτι καλύτερο

Η παρουσία εκατοντάδων μαθητών σε μια διάλεξη μάθησης σε περίοδο Αποκριάς (παραμονή), δίνει τα πλέον αισιόδοξα μηνύματα, ότι αυτός ο τόπος μπορεί να έχει ελπίδα για κάτι καλύτερο! Αναφερόμαστε στη διάλεξη του καθηγητή Φυσικής και συγγραφέα Γιώργου Παναγιωτακόπουλου* με θέμα «ΜΑΘΑΙΝΩ ΠΩΣ ΝΑ ΜΑΘΑΙΝΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ», που πραγματοποιήθηκε το περασμένο Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017 στο γεμάτο από μαθητές, γονείς και εκπαιδευτικούς Πνευματικό Κέντρο Σερβίων, με συνδιοργανωτές το Μορφωτικό Όμιλο Σερβίων (Μ.Ο.Σ.) ΤΑ ΚΑΣΤΡΑ, το Σύλλογο Εκπαιδευτικών Φροντιστών Δυτικής Μακεδονίας και το Φροντιστήριο «ΣΥΓΧΡΟΝΟ».
Στον εναρκτήριο χαιρετισμό της η πρόεδρος του Μ.Ο.Σ. Χρυσάνθη Καραγιαννίδου αναφέρθηκε στη σημασία της γνώσης, λέγοντας μεταξύ άλλων ότι: «Η γνώση είναι δύναμη. Είναι το μόνο στολίδι που δεν φθείρεται ποτέ. Κάθε γνώση που προστίθεται είναι προσθήκη στην ανθρώπινη δύναμη. Οι γνώσεις είναι για το πνεύμα, ότι και τα μάτια για το σώμα, δηλαδή το φως της διάνοιας. Αντίθετα, η άγνοια και η αμάθεια είναι το σκοτάδι. Συνεπώς η άσκηση στην απόκτηση της γνώσης, το να μαθαίνουμε πώς να μαθαίνουμε, είναι ιδιαίτερα ενδιαφέρον και πολύ χρήσιμο για την πνευματική ανάπτυξη του καθενός…
Γι αυτό ευχαριστούμε ιδιαίτερα και εμείς τον καθηγητή Φυσικής και συγγραφέα για τον κόπο που υποβλήθηκε να έρθει στην πόλη μας και να μας βοηθήσει για το τόσο σημαντικό θέμα της μάθησης…».
Παίρνοντας το λόγο ο πρόεδρος του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Φροντιστών Δ. Μακεδονίας Ηλίας Μιχαηλίδης, τόνισε ότι η πρόσκληση του κ. Παναγιωτακόπουλου, αποτελεί μέρος του έργου των φροντιστηρίων να στηρίξουν τους μαθητές τους στην προσπάθεια που κάνουν για την επιτυχία και κάλεσε μαθητές και γονείς να εμπιστευτούν τη νόμιμη φροντιστηριακή εκπαίδευση.
Στη συνέχεια, ο καθηγητής Φυσικής Χρήστος Ελευθερίου**, πριν καλέσει τον ομιλητή στον «πίνακα» (στο βήμα), έκανε μια περιεκτική αναφορά στη σχέση εμπιστοσύνης που πρέπει να υπάρχει ανάμεσα σε καθηγητή και μαθητή, προσθέτοντας ότι «σε αυτή τη συνοδοιπορία με τα παιδιά συνάντησα και γνώρισα πολλούς συναδέλφους που -αρχικά τουλάχιστον- μας ένωσε η αγάπη για την επιστήμη μας και που στη συνέχεια, και μέσα από τη συνεχή επικοινωνία και συναναστροφή μερικές φορές, εξελίχθηκε σε προσωπική σχέση, σχέση σεβασμού και εμπιστοσύνης.
Μια τέτοια περίπτωση, μια τέτοια σχέση αποτελεί και ο σημερινός καλεσμένος μας, ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος.
Παρακολουθούσα τη δουλειά του και την ενασχόλησή του με τις μεθόδους μάθησης, με τη μελέτη της αποδοτικότερης μετάδοσης της γνώσης, μια πτυχή που με ενδιέφερε (όπως και όλους τους δασκάλους φαντάζομαι) ιδιαίτερα.
Φαντάζεσθε λοιπόν τη χαρά που πήρα, όταν σε συνομιλία μαζί του, ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μου να παρουσιάσει στην πόλη μας την εργασία του. Έτσι κάπως στήθηκε η σημερινή μέρα, η διάλεξη…».
Ο βασικός ομιλητής κ. Παναγιωτακόπουλος, οριοθετώντας ότι απευθύνεται σε γονείς, σε εκπαιδευτικούς και πρωτίστως σε μαθητές, με κύριο αντικείμενο την παροχή απλών πρακτικών οδηγιών για πιο αποδοτική μελέτη, κατ’ αρχάς εστίασε στη σημασία που έχει η μνήμη, λέγοντας ότι η μνήμη και η μάθηση είναι οι δυο πλευρές του ιδίου νομίσματος, διαχωρίζοντάς την σε μνήμη εργασίας και μακρά μνήμη. Όπως είπε «στη μνήμη εργασίας γίνεται η σκέψη και η λύση του προβλήματος, και στη συνέχεια δημιουργείται η ενσωμάτωση στη μακρά μνήμη, ώστε να το θυμόμαστε αργότερα και να προσπαθήσουμε να το χρησιμοποιήσουμε…, κάτι που θα σημάνει και την αυτοματοποίηση των γνώσεων». Στη συνέχεια ο κ. καθηγητής, όντας ιδιαίτερα επικοινωνιακός και παραστατικός, κρατώντας έτσι υψηλά την προσοχή των παρευρισκομένων, αναφέρθηκε αναλυτικά σε τρείς κύριες πρακτικές αποδοτικότερης μάθησης, που είναι α. «το άπλωμα της μελέτης στην εβδομάδα, β. «η εναλλαγή των κεφαλαίων της ύλης» και
γ. «η αυτοεξέταση και η ανάκληση των γνώσεων». Στα προβλήματα της εφαρμογής των παραπάνω πρακτικών, ανέφερε τη συνήθεια που μπορεί να έχει κάποιος μαθητής στον τρόπο μελέτης, που δύσκολα αλλάζει, την κατάρτιση σωστού προγράμματος μελέτης, την αίσθηση που έχουν πολλοί μαθητές ότι αποδίδουν καλύτερα όταν ασχολούνται πολύ ώρα αποκλειστικά με ένα μάθημα, την πολυεργασία (νομίζουν ότι μπορούν να κάνουν πολλά πράγματα ταυτόχρονα), τη σχέση με τις ηλεκτρονικές συσκευές (απομάκρυνση την ώρα της μελέτης) κ.α., επιμένοντας στην κατάρτιση από μέρους του μαθητή προγράμματος, που να λειτουργεί όσο γίνεται καλύτερα.
Πέρα από τις πρακτικές αποδοτικότερης μελέτης, ο κ. Παναγιωτακόπουλος είπε ότι η ακαδημαϊκή απόδοση του μαθητή επηρεάζεται από πολλούς παράγοντες, όπως είναι το κοινωνικό, το οικονομικό και το πολιτισμικό περιβάλλον του μαθητή, το υπόβαθρο του μαθητή, το σχολικό περιβάλλον κ.α.
Μετά το τέλος της ενδιαφέρουσας ομιλίας που χειροκροτήθηκε θερμά από το πολυπληθές ακροατήριο, ακολούθησε διάλογος με μαθητές και εκπαιδευτικούς, όπου δόθηκαν από τον κ. καθηγητή πρόσθετες πληροφορίες και διευκρινήσεις σε ένα τόσο σοβαρό θέμα, όπως είναι ο τρόπος της αποδοτικότερης μελέτης του μαθητή.
(δείτε στο video απόσπασμα 24’ από την ομιλία του κ. Παναγιωτακόπουλου, συνολικής διάρκειας 1:40’)
Γ.Μαστρ.
* Ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος είναι συγγραφέας βοηθημάτων φυσικής στις εκδόσεις Σαββάλα, από το 2002, ενώ έχει εργαστεί σε φροντιστήρια και ιδιωτικά σχολεία, ως καθηγητής φυσικής, αστρονομίας και γεωγραφίας. Τα τελευταία χρόνια, στο πλαίσιο των μεταπτυχιακών του σπουδών στο αντικείμενο του digital learning και του gamification, ασχολείται εκτός των άλλων με τη μελέτη του πώς μαθαίνει αποδοτικότερα ένας μαθητής, διερευνώντας τα συμπεράσματα της σύγχρονης ακαδημαϊκής έρευνας στον τομέα αυτό.
**Δείτε παρακάτω ολόκληρο το χαιρετισμό του καθηγητή Φυσικής και βασικού συντελεστή της συνδιοργάνωσης Χρήστου Ελευθερίου
Ξεχωριστή για μένα η σημερινή μέρα.
Τόσο προσωπικά, όσο και επαγγελματικά – εφόσον, τυπικά, θεωρείται επάγγελμα με την έννοια της δουλειάς, η εργασία και η ενασχόλησή μου με νέα παιδιά.
Είμαστε τυχεροί, και αναφέρομαι σε όλους τους συναδέλφους φροντιστές και καθηγητές, που η κλίση, η αγάπη και η προσπάθεια, ίσως και πιθανές συγκυρίες για κάποιους, μας έφεραν στο δρόμο της παιδαγωγίας.
Σε αυτό το δρόμο πορεύτηκα εδώ και 27 χρόνια μαζί με εκατοντάδες παιδιά, σημερινούς πια επιστήμονες, επαγγελματίες και συναδέλφους.
Εκατοντάδες αγαπημένα πρόσωπα που με εμπιστεύθηκαν να καθοδηγήσω τα αρχικά τους βήματα για την κατάκτηση της ζωής.
Δύσκολο έργο, μα ακόμη περισσότερο γεμάτο ευθύνες και συνεχή προσπάθεια για να είμαι… (συγχωρείστε μου τον ενικό, μου είναι ευκολότερος στο λόγο και γνωρίζω ότι και οι συνάδελφοι εύκολα μπορούν να ταυτιστούν με τα λεγόμενά μου), και συνεχίζω: … συνεχή προσπάθεια για να είμαι πάντα σε θέση να ανταπεξέλθω σε νέες προκλήσεις και δεδομένα, τόσο στην ειδικότητά μου, όσο και στον τρόπο και τις μεθόδους μετάδοσης της γνώσης – άλλη μεγάλη πρόκληση αυτή!
Σε αυτό το δρόμο λοιπόν, σε αυτή τη συνοδοιπορία με τα παιδιά συνάντησα και γνώρισα πολλούς συναδέλφους που -αρχικά τουλάχιστον- μας ένωσε η αγάπη για την επιστήμη μας και που στη συνέχεια, και μέσα από τη συνεχή επικοινωνία και συναναστροφή μερικές φορές, εξελίχθηκε σε προσωπική σχέση, σχέση σεβασμού και εμπιστοσύνης.
Μια τέτοια περίπτωση, μια τέτοια σχέση αποτελεί και ο σημερινός καλεσμένος μας, ο Γιώργος Παναγιωτακόπουλος.
Ήρθα σε πρώτη επαφή μαζί του στα φοιτητικά μας χρόνια στα Γιάννενα. Αμούστακα παιδιά…. Μπα Γιώργο είχαμε και οι δύο τότε μουστάκι… Μετά τα Γιάννενα χαθήκαμε μιας και έπρεπε να χτίσει ο καθένας το δικό του μέλλον…
Κάποια στιγμή πριν …. χρόνια συναντηθήκαμε και πάλι ηλεκτρονικά και αμέσως αντίκρισα και αναγνώρισα έναν άνθρωπο που γνώριζα από παλιά , που ήταν η εικόνα των βιβλίων του από τη στιγμή που πρωτόπιασα στα χέρια μου την έκδοσή του…
Η επικοινωνία μας ήταν συχνή, η ανταλλαγή προβληματισμών συνεχής και εποικοδομητική.
Παρακολουθούσα τη δουλειά του και την ενασχόλησή του με τις μεθόδους μάθησης, με τη μελέτη της αποδοτικότερης μετάδοσης της γνώσης, μια πτυχή που με ενδιέφερε (όπως και όλους τους δασκάλους φαντάζομαι) ιδιαίτερα.
Θα κάνω μία παρένθεση εδώ:
Τα μαθηματικά είναι αμείλικτα για την περιοχή μας.
1977-1997 μία ολόκληρη εικοσαετία και μόλις ένας πέτυχε σε επιστήμες υγείας από όλη την περιοχή μας με πανελλαδικές εξετάσεις….
Κάποια στιγμή ήρθαν τα βιβλία του Γιώργου και η επίμονη δουλειά μας για να είμαστε όλοι μας χαρούμενοι σήμερα που πάνω από 45 επιστήμονες (στρατιωτικοί γιατροί γιατροί φαρμακοποιοί και κτηνίατροι) και για την εικοσαετία 1997-2017 είναι από την περιοχή μας…Η στεναχώρια μου βέβαια είναι ότι ελάχιστοι επέστρεψαν στον τόπο μας…
Για να επιστρέψω στον πρόλογό μου φαντάζεσθε λοιπόν τη χαρά που πήρα, όταν σε συνομιλία μαζί του, ανταποκρίθηκε στην πρόσκλησή μου να παρουσιάσει στην πόλη μας την εργασία του.
Έτσι κάπως στήθηκε η σημερινή μέρα, η διάλεξη με θέμα: «Μαθαίνω πως να μαθαίνω καλύτερα» (τρεις απλές πρακτικές για πιο αποδοτική μελέτη).
Αμέριστους συμπαραστάτες και αρωγούς μου για αυτή τη διοργάνωση είχα από την πρώτη στιγμή τον Μορφωτικό Όμιλο Σερβίων και τον Σύλλογο Φροντιστών Δυτικής Μακεδονίας και γι’ αυτό θέλω να τους ευχαριστήσω ιδιαίτερα.
Και φυσικά θέλω να ευχαριστήσω ιδιαίτερα -και για την προσωπική τιμή που μου κάνει- τον Φυσικό, Συγγραφέα και φίλο κο Γιώργο Παναγιωτακόπουλο.
Κε Παναγιωτακόπουλε
Φίλε Γιώργο … στον πίνακα θα έλεγα αν φυσικά υπήρχε πίνακας!

26 σχόλια:

  1. 80 € πλήρωσε ο κ Ελευθερίου για την χρήση της αίθουσας. Συν 20€ για καθαρίστρια. Συν 40€ για διαφημιστικά πάνω.Συν 60€ για διάφορα της εκδήλωσης. Η αίθουσα του νέου Πολιτιστικού κέντρου Σερβιων δίνεται ΔΩΡΕΑΝ μόνο για συλλόγους και φορείς.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σοβαρα; γιατι οι συλλογοι και οι φορεις δεν ξοδευουν πετρελαιο ρευμα δεν βρωμιζουν την αιθουσα;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Tρέμε Κωσταντόπουλε ο Ελευθερίου έρχεται??????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Θέλω να ευχαριστήσω όλους όσους παρακολούθησαν την διάλεξη του κ.Παναγιωτακοπουλου καθώς και αυτούς που ήρθαν από μακριά από Αμύνταιο Φλώρινα Βέροια Θεσ/νικη και....Θέλω επίσης να ευχαριστήσω όλους τους τοπικούς "ποντικούς" που δεν έκαναν το κόπο να έρθουν στην εκδήλωση μην τυχόν και γεμίσουν τα καθίσματα του Διαμαντιού-Πνευματικού μας κέντρου...Περίμεναν να ψοφήσει η κατσίκα του γείτονα για να χλευάσουν...Η κατσίκα όμως δεν τους έκανε την χάρη...
    Είναι ολόιδιοι με τα "ποντίκια" που γράφουν ανώνυμα στο ai-vres γράφοντας αηδίες σαν τον 7:49

    Αι-res λυπάμαι και για σένα που αφήνεις ποντίκια σαν τον 7:49 να αμαυρώνουν μία διάλεξη με τα ηλίθια σχόλιά τους...

    Υ.Σ.Μεγάλος κουβαρντάς είσαι 7:49!!!

    Φυσικά και όλοι πρέπει να πληρώνουν...Οταν λέμε όλοι εννοούμε όλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΑΠΟ ΔΩ ΕΥΧΑΡΙΣΤΕΙΣ ΑΠΟ ΚΕΙ ΕΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΙΘΟΥΣΑΣ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ελευθερίου τον Κωνσταντόπουλο τον κάλεσες;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. (Συν 60€ για διάφορα της εκδήλωσης) για που ακριβώς περιλαμβάνετε το ποσό;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. κ Ελευθεριου για καθηγητης καλος εισαι για πολιτικος εισαι ασχετος και καλα θα κανης να ασχολησε μονο για τα καθηγητικα σου καθηκοντα τα αλλα αστα για αλλους ανθρωπους ποιο ξυπνιους πολιτικα και εξ αλλου στην πολιτικη εδωσες εξετασεις και απετυχες παταγωδος

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Χρήστο άσε τους ΑΝΟΗΤΟΥΣ να λένε ... λείπεις από το Δημαρχείο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπαινω για μάθημα και δεν προλαβαίνω να απαντήσω.Θα απαντήσω όμως το βράδυ.

    Αν έχει κότσια το αι-βρες ας βάλει το email που τους έστειλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 12,29 ρωτησε τους υπαλληλους του Δημου να σε πουνε κατα ποσο λειπει ο κ Ελευθεριου απο το Δημαρχειο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Είστε και μερικοί που κατευθυνόμενοι από μικροπολιτικές σκοπιμότητες, φθόνο και ζήλια για τους συμπολίτες σας, προσπαθείτε κάθε φορά που γίνεται κάτι πραγματικά όμορφο γι' αυτόν τον τόπο, να το αμαυρώνετε με οποιονδήποτε τρόπο.
    Ντροπή σας.
    Αντί να κρατήσετε τη φράση του κ. Ελευθερίου ότι την εκδήλωση την παρακολούθησε πλήθος νεολαίας της τοπικής κοινωνίας, σας ενδιαφέρει τί έκανε ο κ. Κωνσταντόπουλος και ο κάθε κ. Κωνσταντόπουλος. Λοιπόν, και η νεολαία ήταν εκεί και ο Κωνσταντόπουλος.
    Ποιοί έλειπαν?? Οι ξερόλες...που γράφουν ανώνυμες και ανορθόγραφες κακοήθειες στο aivres.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Χρήστο συγχαρητήρια για την πολυ όμορφη εκδήλωση που διοργάνωσες,ήταν κάτι πολύ ευχάριστο και επιτυχία για την πολη μας. Χαρηκα που ειδα ενα τόσο ωραίο εργο γεμάτο με νεολαία. Ειχα την εντύπωση οτι η αίθουσα θα παραχωρηθεί δωρεάν αφου η κοινωφελής επιχείρηση θεωρητικά ειχε αποφασίσει να στηρίζει τους τοπικούς φορείς και τις πρωτοβουλίες ανάδειξης και συνεισφοράς του τοπου και της κοινωνίας. Δεν πειράζει,αυτα τα "ήθη" θα πρεπει να υποστούμε λίγο ακόμα. Μην ασχολείσαι με τα ανοητα σχόλια, ο κομπλεξικός ανθρωπος κάνει απλα φασαρία.

    Ενας μαθητής σου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. 2:01 Ρώτα και τον Ελευθερίου πόσο λείπανε οι υπάλληλοι του Δήμου... Όχι όλοι. Ορισμένοι/ες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Κε Ελευθερίου. Ομιλείται περί ποντικιών. Κάνετε λάθος. Ειμευα πλέον... Αρουραίοι... Μεμφεσθε το ιστολογιο Aivres και δεν αισθάνεστε ντροπή. Είναι το μπλογκ που σας στήριξε πολιτικά στην κρίσιμη περίοδο που ήσασταν δημοτικός σύμβουλος και κατά την οποία είχατε αποτύχει και ολοκλριαν. Λέτε όλοι να πληρώνουν. Σαφώς. Όπως και εσείς καταβαλλατε την σχετική δαπάνη όπως παραπάνω έχει γραφτεί. Και γιατί αντιδράτε αφιυ ρητώς παραδέχεσθε ότι καταβάλλατε την δαπάνη για την χρήση της πολυτελούς αίθουσας. Και του χρόνου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Kαλημέρα.

    Πραγματικά πόσο κάτω θα φτάσετε;;;;

    O μεγαλύτερος έλληνας φυσικός με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε βοηθήματα ήρθε στο χωριό μας μάζεψε ένα σκασμό κόσμο χωρίς να έρθουν οι σερβιώτες που φωτοτυπούν τα βιβλία του και βγάζουν λεφτά στην πλάτη του και εσείς ασχολήσθε με τα ποντίκια των σερβίων....
    Ο τοίχος του στο φβ έχει τα παιδιά μας
    Ενσωματωμένη εικόνα 1

    στη εικόνα του έχει τα σέρβια μας και εσείς λέτε ότι αγαπάτε το τόπο τι να πω...

    Ενσωματωμένη εικόνα 2

    Ντέπομαι για την κατάντια σας...

    Σας πληροφορώ λοιπον για να ξέρετε ότι δεν κάλεσα κανέναν προσωπικά γιατί δεν το κάνω ποτέ...Κάλεσα όλους με τις αφίσες μου....

    Καλό μεσημέρι.

    Χρήστος Ελευθερίου

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Ως μαθήτρια 3ης λυκειου που παρακολούθησα την εκδήλωση αποκόμισα πολλα απο τη διάλεξη αυτη. Τέτοιες διαλέξεις για να παρακολουθήσεις αλλου πληρώνεις. κριμα που δεν ήρθαν πολλοί γονεις και εκπαιδευτικοί και ντροπη σε όλους εσάς που χωρίς σεβασμό επικρίνετε ανθρώπους που ενδιαφέρονται και πασχίζουν την εκπαίδευση των παιδιών σας . Πραγματικα αισθανομαι πολυ τυχερή που παρακολούθησα και έμαθα μεσα απο τη διάλεξη αυτη! Τέτοιες εκδηλώσεις καο ΔΩΡΕΑΝ δύσκολα γινόνται σήμερα ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΤΟ ΑΙΒΡΕΣ ΕΧΕΙ ΚΟΤΣΙΑ ΚΑΙ ΕΒΑΛΕ ΤΟ ΕΜΑΙΛ! ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Ai-vres οφείλεις μία εξήγηση γιατί έπεσε η ανάρτηση για κάποιες ώρες.

    Επίσης να σε ευχαριστήσω για τις 682 ψηφοus ποu πήρα στις εκλογές τοu 2010 όπως λέει και ο αροuραίος 7:05...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Προφανώς, γιατί δεν αντιδρούμε καλά στις απειλές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Εβγαλα πιστόλι στις 12:58 το μεσημέρι και έγινε η έκρηξη το βράδu...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Μερικά φυτίλια είναι βραδύκαυστα (και οι δουλειές χρονοβόρες)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρήστο μην δίνεις σημασία και μην ασχολείσαι με τον κάθε κομπλεξικό και σκ.τόψυχο.Μόλις δουν έναν συντοπίτη να ξεχωρίζει πέφτουν επάνω του να τον φάνε. Δυστυχώς αυτά τα έχει η κάθε κοινωνία. Οι αποτυχημένοι και οι κοινωνικά ανύπαρκτοι δεν ανέχονται ανθρώπους με παρουσία και προσφορά.Κρύβονται πίσω απο την ανωνυμία και νομίζουν οτι θα κάνουν τους άλλους σαν τα μούτρα τους. Αγνόησε τους. Εχεις τους χαιρετισμούς μου.
    Λαζαριώτης Νίκος.

    Λυπάμαι που δεν μπόρεσα να ειμαι στην εκδήλωση

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  24. Β. Κωνσταντόπουλος

    Επιτέλους φτάνει η μιζέρια.
    Έγινε μια εξαιρετική εκδήλωση και αντί να δίνουμε συγχαρητήρια στους διοργανωτές και τους συμμετέχοντες, βγάζουμε ως κοινωνία «χολή και ξύδι».

    Φυσικά και πήγα στην εκδήλωση. Απλά προτίμησα να κάτσω πίσω στην γαλαρία, γιατί στην συγκεκριμένη εκδήλωση άλλοι ήταν οι πρωταγωνιστές.
    Χάρηκα πολύ γιατί είδα στην αίθουσα πάρα πολλά παιδιά, καθηγητές και γονείς, για μένα πολύ σημαντικό και ενθαρρυντικό για το μέλλον της περιοχής. Δείχνει ευαισθητοποιημένους και προβληματισμένους πολίτες, αλλά κυρίως δείχνει νεολαία με αγωνία για το μέλλον της.

    Στην ουσία τώρα της διάλεξης.
    Η διάλεξη ήταν τόσο εξαιρετική, που μας καθήλωσε όλους και την παρακολουθήσαμε ως το τέλος (κράτησε περίπου δύο ώρες ).
    Ήταν πάρα πολύ χρήσιμη γιατί τακτοποιούσε στο μυαλό μας όλα αυτά που πρέπει να κάνει ένας μαθητής, ένας γονιός, ένας καθηγητής για να έχουν τα παιδιά καλύτερη απόδοση στα μαθήματά τους, αλλά και ένας απλός πολίτης για να είναι πιο αποδοτικός και αποτελεσματικός στην ζωή του.

    Συγχαρητήρια λοιπόν στους διοργανωτές (πρώτα και κύρια στον Χρήστο), αλλά και στους μαθητές και τους γονείς για την παρουσία τους στην εκδήλωση.

    Χρήστο μην ασχολείσαι με τους μίζερους. Στα χωριά μας λέμε ότι πετροβολούν την μηλιά που έχει μήλα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. ΓΕΡΟ ΠΕΡΠΙΡΑ ΕΧΣ ΡΕ ΕΛΕΥΘΕΡΙΟΥ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. ΚΩΝΣΤΑΝΤΟΠΟΥΛΕ ΚΟΠΙΑΖΕΙΣ ΠΟΛΥ.ΟΡΑΤΟΣ Ο ΣΤΟΧΟΣ ΣΟΥ.ΜΗ ΞΕΧΝΑΣ ΟΜΩΣ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΓΝΩΣΗ ΟΙ ΦΥΛΑΚΕΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σας εμπιστευόμαστε για την ευπρέπεια των σχολίων σας. Δεν υιοθετούμε τις απόψεις των σχολιαστών καθώς αυτές εκφράζουν αποκλειστικά τον εκάστοτε σχολιαστή.

backlinks

Follow by Email

Το Προφίλ μας

Google

Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου