Επίκαιρα Θέματα:

Παρασκευή 3 Ιανουαρίου 2014

Ο «ιδεώδης εν τη λύπη του» Μιχάλης Παυλής

Σε ηλικία μόλις 24 ετών, ο επιθετικός της ΑΕΚ, υποχρεώνεται να βάλει τέλος στην καριέρα του λόγω σκλήρυνσης κατά πλάκας. [kathimerini]Ο Μιχάλης Παυλής εντοπίστηκε, έφηβος ακόμη, από τον Τόνι Σαβέφσκι όταν έπαιζε στον Αετό Λουτρών. Εντάχθηκε στα τμήματα υποδομής της ΑΕΚ, όπου διέπρεψε με την ομάδα Νέων και το 2007 προωθήθηκε στην πρώτη ομάδα. Αγωνίστηκε σε όλη του την καριέρα στην «Ένωση» με εξαίρεση ένα πέρασμα ως δανεικός σε Εθνικό Αστέρα, αλλά και δύο σύντομες θητείες σε Ελπιδοφόρο και Καβάλα. Υπήρξε μέλος και των Εθνικών ομάδων Νέων (17 συμμετοχές-10 γκολ) και Ελπίδων (2 συμμετοχές).
Αναλυτικά το συγκινητικό του μήνυμα:

«Αντίο»,,Το ωραιότερο παραμύθι της ζωής μου, δυστυχώς τελειώνει εδώ. Με μεγάλη μου λύπη, ανακοινώνω την απόφασή μου να αποχωρήσω από την ενεργό δράση.Δυστυχώς το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζω, δεν μου επιτρέπει να συνεχίσω να προσφέρω τις υπηρεσίες μου στην ομάδα που λάτρεψα από μικρό παιδί και με την οποία είχα, έχω και θα έχω συμβόλαιο καρδιάς. Υπερέβαλα εαυτό τα τελευταία τέσσερα χρόνια, κάνοντας αρκετές θυσίες για να καταπολεμήσω το πρόβλημά μου. Όμως όπως όλοι γνωρίζετε, το επάγγελμα του ποδοσφαιριστή, απαιτεί απόλυτη συγκέντρωση, συνεχή πίεση, καταπόνηση του οργανισμού και ένταση δουλειάς στο μάξιμουμ. Όλα αυτά ωστόσο δεν μου επέτρεπαν να είμαι καλά στην υγεία μου.Θέλω να ευχαριστήσω αρχικά την οικογένειά μου και όσους στάθηκαν δίπλα μου για τη στήριξη που μου παρείχαν όλα αυτά τα χρόνια. Οφείλω ένα τεράστιο ευχαριστώ στον υπέροχο κόσμο της ΑΕΚ ο οποίος με αγκάλιασε από παιδί και σε κάθε μου συμμετοχή με έκανε να αισθάνομαι ευλογημένος που φοράω τη φανέλα του μεγαλύτερου συλλόγου στην Ελλάδα. Επίσης θέλω να ευχαριστήσω την ΑΕΚ για τις ευκαιρίες που μου έδωσε και κυρίως την κατανόηση και τη στήριξη που μου παρείχε στο πρόβλημά μου.Aπό εδώ και στο εξής δε θα έχω τη δυνατότητα να βοηθήσω την αγαπημένη μου ομάδα μέσα στους αγωνιστικούς χώρους, όμως θα είμαι πάντα «υπηρέτης» του εμβλήματος και των ιδανικών που πρεσβεύει ο σύλλογος, από οποιοδήποτε πόστο. Είμαι βέβαιος ότι η περιπέτεια και η περιπλάνηση της ΑΕΚ στα μονοπάτια των μικρών κατηγοριών θα τελειώσει το συντομότερο δυνατό. Εύχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου να επιστρέψει άμεσα και εκεί που της αξίζει. Στο «σπίτι» της και στην κορυφή.Μετά τιμής,,Μιχάλης Παυλής» Epikairo: Νέο παιδί, μόλις 21 χρονών, όταν χτυπήθηκε από την πιο ύπουλη ασθένεια, την σκλήρυνση κατά πλάκας, μια ασθένεια που απλά σου συμβαίνει, δεν σε ρωτά, απλά σε βρίσκει, έτσι για να επιβεβαιώσει την αδικία που υπάρχει σ' αυτόν τον ρημάδη τον κόσμο. Να θες τον αλλάξεις, να τον κατακτήσεις, να αφήσεις το αποτύπωμά σου και την παρακαταθήκη σου, και αυτή εκεί, να σου κόβει τα φτερά, να σου κατατρώει το νευρικό σου σύστημα, αυτοάνοση, "προδοτική", χωρίς να σε προειδοποιεί μ' ένα σύμπτωμα, μ' ένα σημάδι.Δεν χαρίστηκε ούτε στον Μιχάλη, ένα παιδί με ταλέντο, ΑΕΚτζής, που ήθελε να προσφέρει στο ποδόσφαιρο και στην ομάδα που τον αγάπησε. Να θέλεις να κάνεις περήφανους τους ανθρώπους που αγαπάς και σε στηρίζουν και να έρχεται αυτή η "παλιοαρρώστια" και να σου λέει στοπ, χωρίς να μπορείς, τουλάχιστον ακόμη, να τη νικήσεις. Ωστόσο το ήθος του Μιχάλη, η θέληση κι άλλων παιδιών που έχουν προσβληθεί απ' αυτή την ασθένεια, η νοοτροπία του νικητή που δεν σε αφήνει να σκύψεις το κεφάλι, της καταφέρει τα πρώτα καίρια πλήγματα, όπως αυτή, που μέρα με τη μέρα σου πολεμά τον οργανισμό, έτσι γιατί το θελησε.,, ,,Η σκλήρυνση κατά πλάκας είναι μια ασθένεια της εποχής, που σ' αντίθεση με τις προηγούμενες δεκαετίες, έχει αρχίσει και εξαπλώνεται και σε νεαρότερες ηλικίες και πέρα του Μιχάλη, υπάρχουν και προσωπικά παραδείγματα νέων παιδιών, που αναμετρώνται με το "σαράκι" αυτό. Ασθένεια που δεν κληρονομείται, δεν θεραπεύεται και δεν ανιχνεύεται, μέχρις τουλάχιστον να βγει στη σκηνή της ζωής σου και να στην αλλάξει μια για πάντα. Χωρίς αιτία και χωρίς συμπτώματα, παρά μόνο η επίδραση του περιβάλλοντος και της ψυχολογίας, σου κατατρώει το ανοσοποιητικό και νευρικό σύστημα, κάνοντάς σε ευάλωτο σε άλλου τύπου ασθένειες, που σε πλήττουν ευκολότερα λόγω της ευάλωτης άμυνας. Αν είσαι τυχερός, μπορεί να σε χτυπήσει ήπια και η επιδείνωση να είναι σταθερή, αλλά ελεγχόμενη. Αν είσαι άτυχος, μπορεί να σε καθηλώσει και σε στείλει στο αναπηρικό καροτσάκι με γοργούς ρυθμούς.Το μεγαλείο όμως του Μιχάλη, κληρονομείται, όχι μόνο στους ανθρώπους που σηκώνουν καθημερινά το σταυρό, αλλά και στις οικογένειές τους. Δίνει κουράγιο, σφίγγει τη γροθιά, δίνει μια κατεύθυνση μέσω του συμβολισμού. Ενσαρκώνει τον περίφημο καβαφικό στίχο "ιδεώδης εν τη λύπη του". Το θάρρος του Μιχάλη είναι ιδεώδες, και δεν του επιτρέπει να λυγίσει στην καθημερινή λύπη που του φορτώθηκε χωρίς να φταίει, χωρίς να το επιδιώκει. Στέκει λοιπόν ενώπιόν μας και μας καλεί να κοιτάξουμε κατάματα το είδωλό μας στον καθρέφτη, να πάρουμε την απόφαση και να βγούμε έξω να ρουφήξουμε τη ζωή ως το μεδούλι, πριν προλάβει "αυτή" και μας το στερήσει.
epikairo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Το Προφίλ μας