Επίκαιρα Θέματα:

Σάββατο 3 Ιουλίου 2010

Αντιδράσεις για το κλείσιμο του σταθμού!

του Παν. Πλιάτσιου από τον ΠΡΩΙΝΟ ΛΟΓΟ
Αρκετές είναι οι αντιδράσεις των τοπικών φορέων μετά την αιφνίδια απόφαση της διοίκησης του ΟΣΕ να διακόψει τη σύνδεση Κοζάνης-Θεσσαλονίκης, κλείνοντας, ουσιαστικά, τον Σιδηροδρομικό Σταθμό της περιοχής. Στο θέμα αναφέρθηκε και ο νομάρχης Κοζάνης Γιώργος Δακής, ο οποίος εξέφρασε τον έντονο προβληματισμό του, επαναφέροντας το θέμα της δημιουργίας της λεγόμενης «Σιδηροδρομικής Εγνατίας», αλλά, αναγνωρίζοντας, παράλληλα, πως υπάρχουν πολλές οικονομικές δυσκολίες για το φιλόδοξο αυτό εγχείρημα.
Την ίδια στιγμή η διοίκηση του Συνδέσμου Σιδηροδρομικών Βορείου Ελλάδος (ΣΣΒΕ) με σχετικό δελτίο Τύπου τονίζει πως «Οι διοικήσεις του ΟΣΕ λειτουργώντας ως προάγγελοι του σχεδίου ‘εξυγίανσης’ που ετοιμάζει το αρμόδιο υπουργείο προχώρησαν στο κλείσιμο του σιδηροδρομικού δικτύου του νομού Κοζάνης, από 1η Ιουλίου, με τη σαθρή δικαιολογία της έλλειψης προσωπικού και της μειωμένης επιβατικής κίνησης». Σύμφωνα με κείμενα των εργαζόμενων στο διαδίκτυο, κατά την εκτίμησή τους θα ακολουθήσει το “ξήλωμα” και άλλων γραμμών και θα ακολουθήσει ιδιωτικοποίηση του ΟΣΕ.

«Η κυβέρνηση θέλει να κάνει ό,τι έκανε και στην Ολυμπιακή. Να βγάλει εκτός το κομμάτι που θεωρεί σκάρτο στον οργανισμό, να ξεκαθαρίσει με τους εργαζόμενους σε μετατάξεις και στη συνέχεια να πουλήσει τον ΟΣΕ στους ιδιώτες σαν φιλέτο», υπογραμμίζει ο  Γιάννης Βλάχος, πρόεδρος του ΣΣΒΕ. Οι εργαζόμενοι επίσης τονίζουν ότι η διακοπή της γραμμής Κοζάνης με το αιτιολογικό της έλλειψης προσωπικού έρχεται σε αντίθεση με τα όσα υποστηρίζει η κυβέρνηση περί πλεονάζοντος προσωπικού.

Ανακοίνωση της ΝΟΔΕ Κοζάνης
Με ανακοίνωσή της η ΝΟΔΕ Κοζάνης αναφέρει: «Η ΝΟ.Δ.Ε. Κοζάνης καταγγέλει τις διοικήσεις του ΟΣΕ,(ΤΡΑΙΝΟΣΕ-ΕΔΙΣΧ) για την επείγουσα και ξαφνική απόφαση να κλείσει το σιδηροδρομικό δίκτυο του νομού Κοζάνης από 1 Ιουλίου  2010.Οι χρησιμοποιούμενες δικαιολογίες της έλλειψης προσωπικού και μειωμένης επιβατικής κίνησης δεν πείθουν τους πολίτες του Ν. Κοζάνης , που διεκδικούν την άρση της σιδηροδρομικής απομόνωσης με σύνδεση του σιδηροδρομικού δικτύου μ` αυτό της Θεσσαλίας. Ζητούμε από την κυβέρνηση να αποσύρει άμεσα το σχέδιο συρρίκνωσης των ελληνικών σιδηροδρόμων και να υιοθετήσει τις προτάσεις που προβλέπουν την επέκταση και τον εκσυγχρονισμό ολόκληρου του δικτύου».

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Και τι ζητάτε, να πληρώνουμε εμείς τα άδεια τρένα που πηγαινοέρχονται;

Delino είπε...

Σχολιάζοντας τους σχολιαστές
Τρίτο σε σχόλια στις αναρτήσεις της τελευταίας εβδομάδας
η δήλωση τη Larisa με 28 σχόλια
Θα βγω γυμνή στους δρόμους αν η Παραγουάη πάρει το Κύπελλο

Αναρτήσεις με θέματα προβλήματα συγκοινωνίας (σύνολο 9 σχόλια – τα μισά άσχετα με το θέμα)
Αντιδράσεις για το κλείσιμο του σταθμού! (0 σχόλια)
Διακοπές δρομολογίων τρένων στη βόρεια Ελλάδα (1 σχόλιο)
Σήμερα η πρώτη πτήση της άγονης γραμμής Αθήνα – Κοζάνη – Καστοριά (0 σχόλια)
1η πτήση της Sky Espress σήμερα 0 σχόλια
Δρόμος Κοζάνης-Σερβίων: «Πάγωσαν» οι εργασίες λόγω έλλειψης χρημάτων (8 σχόλια)

Αναρτήσεις με θέματα ανάπτυξης (1 σχόλιο)
Πορεία υλοποίησης προγραμμάτων στην Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας (0 σχόλια)
Ανάπτυξη της υπαίθρου μέσα από το πρόγραμμα «προσέγγιση Leader» (1 σχόλιο)
Περιφέρεια Δυτ. Μακεδονίας: Συνεδρίαση περιφ. επιτροπής παρακολούθησης "Θησέα" (0 σχόλια)
Επιμορφωτικά θέματα
Ο προϊστάμενος της Δ/νσης Κτηνιατρικής της Ν.Α Κοζάνης, Βαϊνάς Ανδ., γράφει (0 σχόλια)
Μεταπτυχιακό πρόγραμμα για σπουδές του Ελληνισμού (6 σχόλια)

Αναρτήσεις με θέματα άλλων δήμων (σύνολο: 1 σχόλιο και αυτό επί προσωπικού)
Κίνηση Ενεργών Πολιτών Δήμου Ελλησπόντου: εκδήλωση για τον "Καλλικράτη" (0 σχόλια)
Λ. Λωτίδης: Πρώτοι άξονες προτεραιότητας για το νέο Δήμο Εορδαίας (1 σχόλιο)

Αναρτήσεις που αφορούν το δημοψήφισμα στο Βελβεντό (79 σχόλια).
Δημοψήφισμα στο Βελβεντό - Κυριακή 4 Ιουλίου 2010 (26 σχόλια)
Τρύπιες σημαίες… Περί «λογικής», «μέλλοντος» και άλλων… δεινών Μια οφειλόμενη απάντηση (24 σχόλια)
Δημότες του Βελβεντού «μπούκαραν» στην ΤΕΔΚ (33 σχόλια)

Αναρτήσεις που αφορούν το ιντερνετ (σύνολο 15 σχόλια τα μισά επί προσωπικού).
Καλύτερα ένα laptop παρά ένα βιβλίο σε κάθε µαθητή (11 σχόλια τα μισά επί προσωπικού)
Κασαπίδης: Λήψη μέτρων προστασίας από τον εθισμό στη χρήση του Διαδικτύου (4 σχόλια)
Πατριάρχης Μόσχας σε κληρικούς: "Χρησιμοποιήστε το Ίντερνετ" (0 σχόλια)

Αναρτήσεις που αφορούν εκδηλώσεις (30 σχόλια σε μία μόνο ανάρτηση τα μισά ενταγμένα στη διαμάχη Σερβίων – Βελβεντού)
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αιωροπτερισμού στην Καστανιά Σερβίων (30 σχόλια)
«1ο Summer Sports Camp Ptolemaida» (0 σχόλια)
ΦΕΣΤΙΒΑΛ ΤΡΑΓΟΥΔΙΟΥ ΚΟΖΑΝΗΣ: Επιμένοντας… ελληνικά 0 σχόλια
Γιόρτασαν τα Ίμερα (0 σχόλια)

Ανώνυμος είπε...

Σε ενα ερωτημα του παραπανω φιλου, ολη η ουσία: Μόνο για το 2009 η γραμμή Θεσσαλονίκης-Κοζάνης έβαλε μεσα τον ΟΣΕ 7,5 εκατομμυρια ευρω.....

Π.Π.

ΠΑΝΟΣ είπε...

Πως είναι δυνατόν να αποδεχτούμε να συντηρείται μία γραμμή που δρομολόγιο μίας ώρας το πραγματοποιεί σε τρεις.
Αν στον ΟΣΕ γίνουν οι απαραίτητες επενδύσεις για τον εκσυγχρονισμό των γραμμών, των βαγονιών , κλπ τότε μάλιστα να παραμείνει το δρομολόγιο. Αν όπως σε όλες κεντρικές ευρωπαϊκές πρωτεύουσες το σιδηροδρομικό δίκτυο γίνει αξιόπιστο και ανταγωνιστικό τότε ναι να παραμείνει το δρομολόγιο . Αλλά μέχρι να γίνουν όλα αυτά το ωραία πώς περιμένουν οι εργαζόμενοι να αποδεχθούμε να πληρώνουμε για μια υπηρεσία την οποία δεν χρησιμοποιούμε;

Ανώνυμος είπε...

swstos o PANOS

Το Προφίλ μας