5, 6 &7 Μαΐου και ώρες 09:30 - 13:30
Τόπος : Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στα Κοίλα
Χώρος : Πανεπιστημιούπολη Κοίλων,απέναντι από την κεντρική είσοδο
Ειδήσεις, σκέψεις και απόψεις για τον τόπο μας και όχι μόνο... Γιατί εμείς τα Σέρβια τα αγαπάμε γι' αυτό που μπορούν να γίνουν και όχι γι' αυτό που είναι...
5, 6 &7 Μαΐου και ώρες 09:30 - 13:30
Τόπος : Πανεπιστήμιο Δυτικής Μακεδονίας στα Κοίλα
Χώρος : Πανεπιστημιούπολη Κοίλων,απέναντι από την κεντρική είσοδο
Την Πρωτομαγιά, τιμούμε τους αγώνες και τις θυσίες των εργαζομένων σε όλο τον κόσμο. Από το Σικάγο του 1886 μέχρι τη Θεσσαλονίκη του 1936 και την αιματηρή καταστολή των απεργών, η ιστορία μάς θυμίζει ότι κανένα δικαίωμα δεν χαρίστηκε — όλα κατακτήθηκαν με αγώνα.
Χρήστος Ι. Π. Κολοβός
ck-energy.blogspot.com
www.youtube.com/@DrChristosJ.P.Kolovos
Ανεξάρτητος Ενεργειακός Σύμβουλος
Δρ Μηχανικός Μεταλλείων - Μεταλλουργός Μηχανικός ΕΜΠ
τ. Διευθυντής Μεταλλευτικών Μελετών & Έργων ΔΕΗ ΑΕ/Λιγνιτικό Κέντρο Δυτικής Μακεδονίας
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΓΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΣΥΝΔΕΣΗΣ
ΦΥΣΙΚΟΥ ΑΕΡΙΟΥ ΣΤΟ ΒΕΛΒΕΝΤΟ
Ενημερώνουμε τους κατοίκους του Βελβεντού ότι στην Αίθουσα Δημοτικού Συμβουλίου (στον Πλάτανο), μπορούν να υποβάλλουν αιτήσεις αρχικού ενδιαφέροντος για τη σύνδεση των ακινήτων τους με το δίκτυο φυσικού αερίουπου πρόκειται να εγκατασταθεί στο Βελβεντό.
H συνεδρίαση θα πραγματοποιηθεί δια ζώσης στην Αίθουσα Συνεδριάσεων του Περιφερειακού Συμβουλίου, στο κτίριο της Περιφερειακής Ενότητας Κοζάνης (Δημοκρατίας 27) στις 4 Μαΐου 2026 ημέρα Δευτέρα και ώρα 18:00, με θέματα:
Η Πρωτομαγιά, από το Σικάγο του 1886, την Θεσσαλονίκη του 1936, την Καισαριανή του 1944, θα είναι για πάντα το ορόσημο για τους εργατικούς αγώνες αλλά και σύμβολο των αγώνων του λαού ενάντια στον φασισμό και τον πόλεμο.
Με αφορμή το ερώτημα που τέθηκε από τη Λαϊκή Συσπείρωση, περί απευθείας αναθέσεων σε θεματικά πάρκα και τις υπόνοιες για αδιαφανή διαχείριση, ο Δήμαρχος Εορδαίας Παναγιώτης Πλακεντάς, ξεκαθάρισε στο Δημοτικό Συμβούλιο της Τετάρτης 19/4/2026 ότι η χρηστή διαχείριση των οικονομικών δεν είναι ένα απλό τεχνικό θέμα, για τη Δημοτική αρχή είναι πάνω απ’ όλα θέμα προαγωγής και διασφάλισης της ποιότητας της Δημοκρατίας.