Επίκαιρα Θέματα:

Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026

Νέα στέγη για το ΕΚΑΒ Πτολεμαΐδας και το Κτηνιατρικό Γραφείο Εορδαίας – Υπεγράφη η σύμβαση του έργου

Ένα σημαντικό έργο που αναβαθμίζει τις υπηρεσίες υγείας και κτηνιατρικής φροντίδας στην περιοχή της Εορδαίας μπαίνει πλέον σε τροχιά υλοποίησης, καθώς υπεγράφη η σύμβαση για τη διαμόρφωση της αίθουσας πολλαπλών χρήσεων στο ισόγειο του Διοικητηρίου Πτολεμαΐδας.

Τη σύμβαση υπέγραψε ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Κοζάνης, Κωνσταντίνος Βύζας, με τον ανάδοχο του έργου, παρουσία του Διευθυντή της 7ης και 11ης Περιφέρειας ΕΚΑΒ Ηπείρου – Δυτικής Μακεδονίας Μιχάλη Τσοβίλη και του υπευθύνου του Τομέα ΕΚΑΒ Πτολεμαΐδας, Χρήστου Χατζή.

Με την ολοκλήρωση των παρεμβάσεων, το ισόγειο του Διοικητηρίου θα μετατραπεί σε έναν σύγχρονο και πλήρως λειτουργικό χώρο, ο οποίος θα στεγάσει αφενός τον Τομέα ΕΚΑΒ Πτολεμαΐδας και αφετέρου το Κτηνιατρικό Γραφείο Εορδαίας, εξασφαλίζοντας καλύτερες συνθήκες εργασίας για το προσωπικό και ποιοτικότερες υπηρεσίες προς τους πολίτες.

Συγκεκριμένα, θα δημιουργηθούν δύο ανεξάρτητοι λειτουργικοί χώροι συνολικής επιφάνειας άνω των 175 τετραγωνικών μέτρων, ενώ οι εργασίες περιλαμβάνουν καθαιρέσεις, εσωτερικές διαρρυθμίσεις, δημιουργία χώρων υγιεινής και κουζίνας, χρωματισμούς, υδραυλικές και ηλεκτρολογικές εγκαταστάσεις, καθώς και σύγχρονα συστήματα θέρμανσης, κλιματισμού και εξαερισμού.

Ο αρχικός προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται σε 135.000 ευρώ και χρηματοδοτείται από τον τακτικό προϋπολογισμό της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας. Μετά τη διαγωνιστική διαδικασία, ανάδοχος αναδείχθηκε ο Πολιτικός Μηχανικός Ε.Δ.Ε. Αλκιβιάδης Διανέλης, με μέση έκπτωση 30,18%, ενώ το συμβατικό τίμημα διαμορφώθηκε στα 94.573,45 ευρώ με ΦΠΑ.

Η διάρκεια υλοποίησης του έργου είναι οκτώ μήνες, σηματοδοτώντας ακόμη μία ουσιαστική παρέμβαση της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας για τη βελτίωση των δημόσιων υποδομών και την ενίσχυση κρίσιμων υπηρεσιών που βρίσκονται καθημερινά δίπλα στον πολίτη.

Το Προφίλ μας