“Η ΔΕΗ απάντησε. Η ενεργειακή μετάβαση πάει πολύ καλά.
Ωραία. Τότε
Γιατί στη Δυτική Μακεδονία χάθηκαν χιλιάδες θέσεις εργασίας και οι νέοι φεύγουν από τον τόπο τους;
Γιατί οι πολίτες δεν βλέπουν φθηνότερο ρεύμα;
Γιατί μπαίνει κόφτης στους μικρούς παραγωγούς;
Γιατί οι ενεργειακές κοινότητες δήμων και αγροτών εξακολουθούν να μην βρίσκουν διαθέσιμο ηλεκτρικό χώρο στο δίκτυο;
Και γιατί η αποθήκευση είναι μόλις στο 2%, με αποτέλεσμα να χάνεται πολύτιμη πράσινη ενέργεια ενώ παραμένει η εξάρτηση από τα ορυκτά καύσιμα;
Η ενεργειακή μετάβαση δεν κρίνεται από τις ανακοινώσεις δισεκατομμυρίων.
Γι’ αυτό το ΠΑΣΟΚ έχει εγκαίρως προτείνει επενδύσεις με κοινωνικούς όρους κοινωνικού στην αποθήκευση ενέργειας, στα δίκτυα και στη δημιουργία σταθερών θέσεων εργασίας. Και μέχρι αυτά να ολοκληρωθούν, την παράταση της λειτουργίας των λιγνιτικών μονάδων, όπως προβλέπει το ευρωπαϊκό πλαίσιο. Μετρήσατε δήθεν το κόστος του λιγνίτη. Ξεχάσατε όμως να υπολογίσετε το κόστος της ερήμωσης και της ενεργειακής ανασφάλειας.
Μπορεί να ανατίναξαν τους εκσκαφείς. Τις ευθύνες τους, όμως, δεν θα τις ανατινάξουν.”
