Η καλή εικόνα είναι το παν.
Από τις εταιρίες έως τις χώρες, πολλά εξαρτώνται από αυτή καθώς και
στις δύο περιπτώσεις μεταφράζεται σε οικονομικό όφελος. Στον τομέα αυτό
λοιπόν ο Καναδάς είναι ο «πρωταθλητής» για το 2013, καθώς εκτιμήθηκε πως
πρόκειται για τη χώρα με την καλύτερη φήμη στον κόσμο. Οσο για την
Ελλάδα, βρίσκεται σχετικά χαμηλά ακόμη, αλλά βελτίωσε τη θέση της σε
σύγκριση με το 2012.
Πρόκειται για έρευνα του Reputation Institute, μία συμβουλευτική
εταιρία που δραστηριοποιείται στον τομέα της διαχείρισης εικόνας κρατών
αλλά και εταιριών, με έδρα τη Νέα Υόρκη. Το Ινστιτούτο ζήτησε από 27.000
πολίτες των χωρών της G8 να κατατάξει 50 χώρες με κριτήριο την
εμπιστοσύνη, το θαυμασμό και το σεβασμό που τους εμπνέουν αλλά και τη
σχέση που έχουν με αυτές.