Όπως καταλαβαίνουμε όλοι μας το ανύπαρκτο σιδηροδρομικό δίκτυο στην περιοχή μας μετά την περίοδο ειδικά της βίαιης απολιγνιτοποίησης θα παίξει για τα επόμενα 100 χρόνια σημαντικό παράγοντα ανάπτυξης στην περιοχή, και εμείς ως κοινωνία δεν πρέπει να μένουμε απαθείς.
Μεγάλη εντύπωση μας έκανε πως σε μια τόσο σημαντική σύσκεψη δεν παραβρέθηκε και ο Δήμαρχος της Εορδαίας.
Πρέπει να σημειώσουμε εδώ (για πολλοστή φορά) ότι η επίσημη πρόταση που έχει πάρει το Δημοτικό Συμβούλιο Εορδαίας αλλά και η κοινότητα Πτολεμαΐδας τον Οκτώβριο του 2021, είναι η σιδηροδρομική σύνδεση Πτολεμαΐδας – Θεσσαλονίκης, μέσω Βέροιας και οι προτάσεις αυτές έχουν κατατεθεί στην διαβούλευση του ΣΔΑΜ. Κατά συνέπεια οι προτάσεις που κατά καιρούς έχουν (με δηλώσεις τους ) δεσμευτεί και κυβερνητικοί παράγοντες αλλά και ο πρόεδρος του ΟΣΕ, είναι πως θα εξεταστούν και θα αξιολογηθούν και οι δύο προτάσεις για την σύνδεση με την Βέροια. Αν δηλαδή γίνει από την Κοζάνη ή από την Πτολεμαΐδα.
Όμως όσο η αδράνεια όλων των θεσμικών παραγόντων της Εορδαίας, ξεκινώντας από τον Δήμαρχο Εορδαίας, το Εργατικό Κέντρο, τον Εμπορικό Σύλλογο αλλά και όλους τους συλλόγους της περιοχής, τους βρίσκουν σε «βαριά χειμερία νάρκη», άλλο τόσο και η Κοζάνη θα βάζει επιτακτικά το αίτημα της για να περάσει η δική της πρόταση.
Η χθεσινή σύσκεψη έβγαλε όμως και μια πολύ μα πάρα πολύ σημαντική είδηση. Βγήκε η μεγάλη ψευτιά που είχε πει ο κύριος Κασαπίδης στον απολογισμό που έκανε στις 7 Ιουλίου 2022 στο Πνευματικό κέντρο σχετικά με το κόστος της πρότασης μας. Είχε πει τότε ο κύριος περιφερειάρχης πως το κόστος είναι πάνω από 2 δισεκατομμύρια ευρώ!!!! Ζητήσαμε τότε με δελτίο τύπου να εμφανίσει τα στοιχεία και τις προμελέτες αν υπάρχουν αλλιώς είναι ψεύτης και υπονομεύει την περιοχή της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας, ο κύριος Κασαπίδης μέχρι εχθές έμεινε βουβός!!! Εχθές όμως ο ίδιος διέψευσε τον εαυτό του, και αυτό γιατί;;;;
Μα γιατί ζήτησε από τον κ.Μουρουδέλη να ξεκινήσουν οι προμελέτες της σιδηροδρομικής σύνδεσης Κοζάνης – Βέροιας. Άρα ότι έλεγε τον Ιουλίου του 2022 ήταν (όπως το είχαμε γράψει αυθαίρετο, και πως δεν υπήρχαν προμελέτες για την σύνδεση με Βέροια και της Κοζάνης πολύ δε περισσότερο της Πτολεμαΐδας. Ντροπή σας κύριε Κασαπίδη, σεις ένας άνθρωπος που ακούει τον πνευματικό του να ψεύδεται και να καταδικάζει μια περιοχή, αυτή της Πτολεμαΐδας / Εορδαίας με αυτόν τον τρόπο.
Φυσικά πολύ μεγάλη είναι η ευθύνη του Μιχάλη. Παπαδόπουλου που παίρνει από το χεράκι την πρόταση αυτή και την στέλνει στην Ε.Ε. προβάλλοντας την σαν την επίσημη πρόταση την Ελληνικής Κυβέρνησης και διατυμπανίζοντας δεξιά και αριστερά (ψευδόμενος) πως η σύνδεση αυτή έχει ενταχθεί το Δίκτυο Διευρωπαϊκών Μεταφορών. Η αλήθεια είναι (αφού εμείς επικοινωνήσαμε με την Διεύθυνση στην Ε.Ε.) πως είναι υπό ένταξη και όχι πως εντάχθηκε και η τελική απόφαση θα παρθεί τέλος του 2023 αρχές του 2024, από την επιτροπή της Ε.Ε.
Θέλουμε να τονίσουμε σε όλους πως το προεκλογικό πυροτέχνημα που έχει πετάξει ο κ. Μιχ. Παπαδόπουλος μέσω του κυρίου Περιφερειάρχη είναι πολύ φθηνό για να κοροϊδέψει και πάλι τον λαό και την κοινωνία της Δυτικής Μακεδονίας, γιατί ευθύνη και δική του είναι η διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής Κοζάνης – Πτολεμαΐδας από το 2015 Δείτε την σχετική φωτογραφία.
Επειδή λοιπόν «η ιστορία γράφεται από τους παρόντες»…. φράση που ο κύριος Πλακεντάς χρησιμοποιούσε κατά κόρον σε όλη την προεκλογική του περίοδο, ήρθε ο καιρός να μας αποδείξει ότι πρέπει να γίνει παρόν και όχι απών από το θέμα αυτό.
Αναμένουμε τις αντιδράσεις όχι μόνο του Δημάρχου αλλά όλης της κοινωνίας της Εορδαίας.
ΤΟ
ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ
ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ
Ηλεκτρονική Διεύθυνση επικοινωνίας :
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου