Επίκαιρα Θέματα:

Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

Μανώλης Στεργίου: Tο καινούργιο ζήτημα με την Υψηλή Γέφυρα των Σερβίων

Πριν φτάσουμε στην χτεσινή απόφαση με τις νέες απαγορεύσεις κυκλοφορίας
στην Υψηλή Γέφυρα Σερβίων, είχε προηγηθεί μια συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 9 Ιανουαρίου 2023, όπου η Περιφερειακή Αρχή αλλά και ένα υψηλόβαθμο στέλεχος της ΕΓΝΑΤΙΑΣ ΑΕ ο κ. Πανέτσος και ο καθηγητής του ΑΠΘ κ. Κατάκαλος, καθώς και ο Διευθυντής των Τεχνικών

Υπηρεσιών της Περιφέρειας κ. Αναγνώστου μας διαβεβαίωσαν ότι με ένα ποσό 152.000 € θα έμπαινε ένας σύνδεσμος για την δομική αποκατάσταση των ακραίων σπονδύλων στον τρίτο πρόβολο Μ6.2 της γέφυρας και αμέσως μετά θα αποσύρονταν τα φανάρια.

Δείτε τα υπογραμμισμένα σημεία στο βίντεο της συζήτησης (τρισήμιση ωρών) που επισυνάπτεται: https://www.youtube.com/watch?v=0EBLT5hfhOs

Στο 2:13:00 τον Περιφερειάρχη να περιγράφει έναν αμέτρητο αριθμό μελετών για τη Γέφυρα που ξεκίνησαν από το 2019.

Στο 2:23:00, στο 2:37;00, στο 2:47:00, στο 2:49:00 και στο 2:52:00 τον επιστημονικά υπεύθυνο κ. Πανέτσο να μας εξηγεί τι βρήκε επιμένοντας ότι δεν είναι κάτι σημαντικό. Λέει για μια απλή κατασκευή/επισκευή και μας καθησυχάζει.
ΦΥΓΑΜΕ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ στις 9 Ιανουαρίου του 2023 αισιόδοξοι ότι με την μικρή παρέμβαση των 152.000 € όλα θα διορθώνονταν και θα έφευγαν τα φανάρια σε 2 περίπου μήνες και λίγο πριν το Πάσχα.

Χτες 10/3/2023 μας ανακοινώθηκε ότι ξεκινώντας οι εργασίες της μικρής επιδιόρθωσης υπάρχει ανάγκη μεγαλύτερων βελτιώσεων/παρεμβάσεων.

Η ΑΠΟΡΙΑ ΓΙΑ ΜΑΣ ΠΟΥ ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΥΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΘΙΓΟΜΑΣΤΕ ΩΣ ΓΕΙΤΟΝΙΚΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ΕΙΝΑΙ Η ΕΞΗΣ:

Η ΕΓΝΑΤΙΑ ΑΕ το 2020 δανείζεται μια πλατφόρμα από μια εταιρεία Siemens Gamesa με ενοίκιο ένα ποσό 1.000 ευρώ τη μέρα για να κάνει την εναέρια αυτοψία και την έρευνα στο επίμαχο σημείο και την ίδια αυτοψία και έρευνα κάνει και τον Ιούνιο του 2021. Και τότε εξαγονται τα συμπεράσματα που μας ανακοινώθηκαν στο Αμφιθέατρο της Περιφέρειας τον Νοέμβριο του 2021. Οι διαπιστώσεις που έγιναν τότε φαίνεται όμως να διαφέρουν από τις διαπιστώσεις που έγιναν προχτές στο πεδίο.

Δείτε με προσοχή το σημείο από το 2:53:00 ως το 2:55:00.

Δύο χρόνια αυτοψιών και μελετών (2020-2021) που μας παρουσιάστηκαν προφανώς δεν αποτύπωναν την πραγματικότητα. Κι όμως σε αυτές βασίσαμε την πληροφόρηση και τον εφησυχασμό και την αισιοδοξία των τοπικών κοινωνιών.

ΕΝΑ ΜΕΓΑΛΟ “ΓΙΑΤΙ” ΑΙΩΡΕΙΤΑΙ… Πάμε για άλλον ενάμιση μήνα εργασιών και επισκευών.
ΙΔΟΥ ΚΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΩΝ ΣΤΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑ ΤΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ.
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
ΑΡΧΗΓΕΙΟ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ
ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΚΗ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Αρμόδιος: Ανθ/μος ΣΠΥΡΙΔΗΣ Δημήτριος
Ταχ.Δ/νση: Λ. Α. Παπανδρέου
 2461049871 (POL 4210136)
Αριθμ. Πρωτ: 2501/10/1550-α΄

ΑΝΑΡΤΗΤΕΑ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΠΡΟΣΩΡΙΝΗ
AΠΟΦΑΣΗ

ΘΕΜΑ: Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις λόγω εκτέλεσης εργασιών ενίσχυσης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων (Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300).

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ

Α. Έχοντας υπόψη:
1. Τις διατάξεις του άρθρου 52 παρ 2. του Ν. 2696/99 (ΦΕΚ 57,τ.Α) «Περί κύρωσης του Κ.Ο.Κ, όπως τροποποιήθηκε με Ν. 3542/2007».

2. Το υπ΄αριθ. 12ΕΜΠ από 11/03/2023 έγγραφο της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

3. Το υπ΄αριθ. 2 ΕΜΠ από 11/03/2023 έγγραφο της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων τη Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας.

4. Την υπ΄αριθ. 5959/ 23/507953 από 11/03/2023 πρόταση του Τ.Τ. Κοζάνης.

5. Την υπ΄αριθμ. 2501/10/1543-α΄ από 02-03-2023 απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης.

6. Την υπ΄αριθμ. 2501/10/1251-νβ΄ από 28-04-2020 απόφαση του Διευθυντή της Διεύθυνσης Αστυνομίας Κοζάνης.

Β. Αποσκοπώντας στην ασφαλή και ομαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας,
πρόληψη τροχαίων ατυχημάτων για ιδιαίτερους λόγους ασφαλείας λόγω
εκτέλεσης εργασιών ενίσχυσης της Υψηλής Γέφυρας Σερβίων (ΧΘ 18+900 έως
20+300)

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

ΑΡΘΡΟ 1ο

1. Την απαγόρευση της κυκλοφορίας παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, στην Ε.Ο. Κοζάνης Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (Υψηλή Γέφυρα Σερβίων).
2. Η κυκλοφορία των παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων και μέγιστο ύψος 4 μέτρα, τα οποία έχουν αναχώρηση και προορισμό σε περιοχές εντός της Π.Ε. Κοζάνης, να διεξάγεται ως ακολούθως:
 Από το 30ο χλμ της Ε.Ο. Κοζάνης-Λάρισας (διαστ/ση Αυλών)- ΑυλέςΓούλες- Ρύμνιο- Γέφυρα Ρυμνίου- Υπό χαρακτηρισμό οδικό δίκτυο- Καισαρειά (περιφερειακή οδός)- Επαρχ. Οδό Άνω Κώμης-Καισαρειάς- Εκ νέου είσοδος στο υπό χαρακτηρισμό οδικό δίκτυο -Διασταύρωση με τη Δημοτική Οδό Κοζάνης-Καρυδίτσας- Αριστερά προς Καρυδίτσα- δεξιά προς
Δημοτική Οδό Καρυδίτσας-Λευκόβρυσης- Επαρχ. Οδός Κοζάνης-ΑιανήςΚυκλικός Κόμβος εισόδου πόλεως Κοζάνης- Βατερό- Ενωτική Οδός ή Εγνατία Οδός και αντιστρόφως.

3. Η κυκλοφορία των παντός είδους οχημάτων, με μεικτό βάρος άνω των 3,5 τόνων, με κατεύθυνση από Λάρισα προς Κοζάνη και αντίστροφα, να διεξάγεται μέσω της Εγνατίας Οδού, είτε προς Γρεβενά είτε προς Βέροια.

4. Τη στένωση της Ε.Ο. Κοζάνης Λάρισας, από τη Χ/Θ 18+900 έως τη Χ/Θ 20+300 (υψηλή γέφυρα Σερβίων), με περιορισμό του πλάτους κυκλοφορίας στα τέσσερα (4) μέτρα και το ανώτατο επιτρεπόμενο όριο ταχύτητας ορίζεται στα 40χλμ/ ώρα.

5. Η κυκλοφορία των λοιπών οχημάτων στην Ε.Ο. Κοζάνης Λάρισας, να διεξάγεται κανονικά, ρυθμιζόμενη από τους υφιστάμενους φωτεινούς σηματοδότες για την εναλλακτική μονοδρόμηση της οδού «από την ΧΘ 18+900 έως την ΧΘ 20+300».

6. Η Δ.Α. Λάρισας που κοινοποιείται η παρούσα (υ.τ.ε.) παρακαλείται για την ενημέρωσή της και τις τυχόν δικές της ενέργειες.

7. Λοιπές Υπηρεσίες που κοινοποιείται η παρούσα (υ.τ.α. –υ.τ.ε.- υτ.δ.) παρακαλούνται για την ενημέρωσή τους.

8. Θα εκδοθεί νέα απόφαση κυκλοφοριακών ρυθμίσεων για την πραγματοποίηση τεχνικών επεμβάσεων με τις τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Δυτ. Μακεδονίας για την κυκλοφορία των οχημάτων που μνημονεύεται στη με α/α 2 παρ. της παρούσης απόφασης.

ΑΡΘΡΟ 2ο

-Η ισχύς της παρούσης απόφασης αρχίζει με την ανάρτηση της στο διαδίκτυο (άρθρο 4 του Ν. 3861/2010) και μέχρι την ολοκλήρωση των εργασιών της αποκατάστασης, οι δε παραβάτες της ΑΠΟΦΑΣΗΣ αυτής διώκονται και τιμωρούνται σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 4, 5, 52, 103, 104 και 105 του Ν. 2696/99 «περί κυρώσεως του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας», όπως τροποποιήθηκε με το Ν.

3542/2007»
ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑ:

1.ΤΜΗΜΑ ΤΡΟΧΑΙΑΣ ΚΟΖΑΝΗΣ
-Με ανάλογο αριθμό αντιτύπων για τοιχοκόλληση, δημοσίευση στον Τύπο και εφαρμογή (άρθρο 109 του Ν2696/1999).

ΑΠΟΔΕΚΤΕΣ ΓΙΑ ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ:

1. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΗΠΕΙΡΟΥ- ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
2. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ

Κοζάνη, 11 Μαρτίου 2023
Ο Διευθυντής

Ηλίας ΤΣΙΟΤΣΙΑΣ Αστυνομικός Διευθυντής
3. ΔΗΜΟΣ ΚΟΖΑΝΗΣ – ΣΕΡΒΙΩΝ- ΒΕΛΒΕΝΤΟΥ – ΕΟΡΔΑΙΑΣ & ΒΟΪΟΥ

Με μέριμνα του Τ.Τ. Κοζάνης

1. ΓΕΝ. ΕΠΙΘ. ΑΣΤΥΝ. ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΟΣ
2. Α.Ε.Α./ΕΣΚΕΔΙΚ.-Α.Ε.Α./Δ-ΝΣΗ ΧΕΙΡΙΣΜΟΥ ΚΡΙΣΕΩΝ-Α.Ε.Α./Δ-ΝΣΗ
ΤΡΟΧΑΙΑΣ
3. ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΗΠΕΙΡΟΥ- ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
4. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
5. ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗ ΕΝΟΤΗΤΑ ΚΟΖΑΝΗΣ
6. ΕΙΣΑΓΓΕΛΙΑ ΠΡΩΤ/ΚΩΝ ΚΟΖΑΝΗΣ
7. ΠΥΡΟΣΒΕΣΤΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΚΟΖΑΝΗΣ
8. Γ.Ε.Π.Α ΔΥΤ. ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
9. Δ.Α ΧΩΡΑΣ
10. Δ/ΣΕΙΣ ΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΔΙΚΑΙΟΔΟΣΙΑΣ
ΚΟΖΑΝΗΣ
11. ΚΕΝΤΡΟ 39 R/T

6 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ναι ωραια!τι θελεις ομως να πεις ποιητη?θελεις να πεις οτι κανεις δεν κανει καλα την δουλεια του? θελεις να πεις οτι δημοσιο χρημα ? θελεις να πεις οτι.. ΕΓΩ μονο κανω σωστα τα παντα..?!!!εγω και οι ακολουθοι μου!!! τι ακριβως θελεις να πεις,? γιατι εγω δεν ανηκω στην εξυπνη φηλη που διοικεις, σε παρακαλω!!

Ανώνυμος είπε...

Αυτά τα είπατε με τον δικό μας δήμαρχο που έλεγε ότι τα φανάρια δεν χρειάζονται, πήγαινε και έκανε αυτοψια- έχει δώσει και συνέντευξη στην γέφυρα για αυτό το ζητημα- και έλεγε "κι ΑΝ έχει πρόβλημα η γέφυρα"
Θα μου πεις υπάρχει κάποιος που να συνεργάζεται με τον δήμαρχο Σερβίων;

Ανώνυμος είπε...

Κύριε Στεργίου Υπάρχει στο youtube και το σχετικό βίντεό στην συνεδρίαση της περιφέρειας παρουσία των Καθηγητών κ. Μητούλη και κ. Καραμπίνη. Εκεί ο καθηγητής Μητούλης επισήμανε το τεράστιο πρόβλημα της γέφυρας και εσείς όπως βλέπουμε στο βίντεο του ζητάτε τον λόγο γιατί με αυτά που λέει ότι πανικοβάλει τους πολίτες. Τώρα ξανά ζητάτε τον λόγο γιατί τα νέα δεδομένα με την γέφυρα προφανώς και θα πανικοβάλουν αλλά και θα ταλαιπωρήσουν όλους τους πολίτες. Τι ακριβώς τελικά θέλετε για να ξέρουμε?

Ανώνυμος είπε...

Στο μεταξύ ο δρόμος στο τριγωνικό είναι κυκλοφορία με ίδια ευθύνη. Φυσικά ο δήμαρχος Σερβίων ουδέποτε ενδιαφέρθηκε. Γιατί θέλει η κίνηση να γίνεται μέσα από τα Σέρβια!
Άραγε θα ζητήσει συγνωμη που αμφισβητούσε το πρόβλημα της γέφυρας και έλεγε ότι τα φανάρια δημιουργούν μόνο πρόβλημα;

Πάντως εγώ δεν πιστεύω τίποτα εάν δεν ακούσω την άποψη του κ. Ποντιακή, αντιδήμαρχου ΤΕΧΝΙΚΩΝ

Ανώνυμος είπε...

Το πρόβλημα είναι ο κ. Στεργίου; Αλλού βαράν τα όργανα κι αλλού χορεύετε. Οι ειδικοί αναθεώρησαν το πρόβλημα ως σοβαρότερο κι εσείς ζητάτε τα ρέστα από κάποιον που πήγε εκεί για να ενημερωθεί ειδικώς και επισταμένως; Το θέμα τώρα είναι πώς θα γλιτώσουν τα Σέρβια από περαιτέρω οικονομικό μαρασμό εξαιτίας σοβαρού εφοδιαστικού προβλήματος, σχεδόν αποκλεισμού. Κατά τα άλλα μας φταίνε τα φανάρια! Άλλο δεν έχουμε να πούμε; Άλλο δεν έχουμε να αντιπροτείνουμε; Τα φανάρια είναι το πρόβλημα;

Με ανησυχεί το γεγονός ότι οι ειδικοί, μετά από 2 χρόνια μελετών και παρατηρήσεων, επανέρχονται με πιο ανησυχητικές διαπιστώσεις που αναιρούν τις προηγούμενες. Αν η μελέτη δεν ήταν πλημμελής, τότε αναγκαστικά θα πρέπει να δεχτούμε ως αληθές το γεγονός ότι η κατάσταση επιδεινώθηκε ραγδαία μετά από αυτήν! Είτε έτσι είτε αλλιώς δεν εφησυχάζω.

Δεν έχει το δικαίωμα ένας τοπικός άρχοντας που εκπροσωπεί τους δημότες του να διαμαρτύρεται για μια ενημέρωση που αποδείχτηκε αναληθής αν όχι παραπλανητική;

Το θέμα είναι τώρα να κάτσουν οι δύο Δήμοι Σερβίων και Βελβενδού, μαζί με τους επαγγελματικούς φορείς να αντιπροτείνουν λύσεις και να πιέσουν για αυστηρά χρονοδιαγράμματα. Οι επαγγελματίες των Σερβίων θα πρέπει να τραβούν τα μαλλιά τους. Ο περιφερειάρχης σε ερώτηση δημοσιογράφων δεν ξέρει πόσο θα διαρκέσουν τα έργα. Και αυτό οι επαγγελματίες των Σερβίων θα πρέπει να το καταπιούν αμάσητο;

Αυτοί οι κρατικοί γραφειοκράτες εκεί “πάνω” δεν ξέρουν την τύφλα τους τελικά.
(Α. Τσιφτσιάν)

Ανώνυμος είπε...

εγώ ξέρω ότι οι της αντιπολίτευσης όταν ρωτήθηκαν για την γέφυρα είπαν "περιμένουμε τους ειδικούς" Ο δήμαρχος προεξλόφησε ότι τα φανάρια δημιουργούν μεγαλύτερο πρόβλημα αν και οι μηχανικοί της επιτροπής και οι καθηγητές εξήγησαν 10 φορές πόσο αναγκαία είναι τα φανάρια.Επίσης αμφισβήτησε και αν όντως υπάρχει πρόβλημα. Και αυτά ο δήμαρχος τα είπε και σε τηλεοπτικές συνεντεύξεις, τα έγραψε στο φέισμπουκ που μέσω αυτού ασκεί διοίκηση και τα είπε και στο περιφερειακό συμβούλιο που κάποιοι κρυφογέλαγαν και κάποιοι κοίταγαν έκπληκτοι. Ο ίδιος δήμαρχος που μας είπε στο ανοιχτό θεατράκι ότι οι θεωρίες της κλιματικής αλλαγής είναι σαχλαμάρες. Ο ίδιος που είπε ότι ο Μουσουρούλης σαν τον Ρεχάγκελ θα μας οδηγήσει στη νίκη. Αυτή είναι η σοβαρότητα της δημοτικής αρχής. Με αντιδήμαρχο τεχνικών τον ντακρίστο και σύμβουλο απολιγνιτοποίησης που χαιρέτησε νωρίς πριν χάσει την αξιοπιστία του σαν επιστήμονας. όπως νωρίς χαιρέτησαν οι Κακαφίκας και Ζάκης διαφυλάσσοντας την προσωπικότητα και την ηρεμία τους αφήνοντας τα χιλιάρικα των αντιδημάρχων. Ας σωσουμε τον τόπο μας στις ερχόμενες εκλογές απομακρύνοντας το αστείο από την δημαρχία

Το Προφίλ μας