Την ασυνήθιστη αποκάλυψη ότι μια μεγάλη ευκαιρία ή
προσφορά στα ράφια των σούπερ-μάρκετ ή στις βιτρίνες ενός καταστήματος προκαλεί την ίδια σεξουαλική διέγερση με το σεξ έκανε μια νέα βρετανική μελέτη από ερευνητές του πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ, η οποία δημοσιεύτηκε στο επαγγελματικό περιοδικό «The Grocer». Η έρευνα, η οποία έγινε σε ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών, διαπίστωσε –μετρώντας την εγκεφαλική δραστηριότητα στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου- ότι οι «ευκαιρίες» και οι «προσφορές» υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ!
προσφορά στα ράφια των σούπερ-μάρκετ ή στις βιτρίνες ενός καταστήματος προκαλεί την ίδια σεξουαλική διέγερση με το σεξ έκανε μια νέα βρετανική μελέτη από ερευνητές του πανεπιστημίου του Γουεστμίντερ, η οποία δημοσιεύτηκε στο επαγγελματικό περιοδικό «The Grocer». Η έρευνα, η οποία έγινε σε ομάδα 50 εθελοντών εκτελούσαν διάφορες online δραστηριότητες, όπως ψώνια ή παρακολούθηση πορνογραφικών ταινιών, διαπίστωσε –μετρώντας την εγκεφαλική δραστηριότητα στις συναισθηματικές περιοχές του εγκεφάλου- ότι οι «ευκαιρίες» και οι «προσφορές» υποσυνείδητα προκαλούν τόσο μεγάλη χαρά στον εγκέφαλο, όση απολαμβάνει στη διάρκεια του σεξ!

















